Kako prilagoditi vlastiti stil komuniciranja?

Kako prilagoditi vlastiti stil komuniciranja?

Samo dobra komunikacije može biti temelj uspješnog međuljudskog odnosa. Možda niste svjesni ali neverbalna komunikacija ili ton glasa govore puno više nego što smo svjesni, ona nam služi kao dopunski kanal za slanje poruka prenoseći naše emocije, raspoloženja, misli i stavove. Manje od 10% onoga što izgovorimo naš sugovornik zaista čuje.

Iskoristite priliku i prijavite se na besplatnu dvosatnu radionicu i predstavljanje programa Voditelj prodaje.

Sudionici će dobiti odgovore na pitanja:

  • Kako sklonost prema jednom stilu komuniciranja utječe na uspostavljanje odnosa?
  • Koji je stil komuniciranja dominantan Vama, i kako prepoznati dominantan stil komuniciranja Vaših klijenata?
  • Kako prilagoditi vlastiti stil komuniciranja?

Stil komuniciranja je vanjski obrazac ponašanja koji drugi vide. Neki ljudi imaju odlike zbog kojih nam se odmah svide, dok su nam neki gotovo odmah odbojni. Isto tako i drugi doživljavaju nas. Što bi se dogodilo kada bi se to promijenilo i kada biste „kliknuli“ s puno više potencijalnih klijenata?

Sklonost prema određenom stilu komuniciranja može se prilagoditi kada se susretnemo s osobom čiji je stil komuniciranja drukčiji od našeg. No kako to učiniti? Pridružite nam se na radionici i otkrijte za sebe.

Predavač: Jasmin Ibrahimović

Termin: 17.09.2019. od 17.30 – 19.30h
Lokacija: Branimirova 25, II. kat, Institut za menadžment

Broj mjesta na radionici je ograničen te se popunjava prema redoslijedu prijava. Istu možete izvršiti OVDJE