Ana Mulović

Viši predavač - Sveučilište Sjever

O predavaču

Diplomirala i magistrirala na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Znanstveni poslijediplomski studij Poslovnog upravljanja, MBA obranila iz područja Upravljanja markama. Suautorica je Leksikona marketinga, prvog izdanja takve vrste u Hrvatskoj. Doktorandica Sveučilišnog interdisiplinarnog poslijediplomskog doktorskog studija Komunikologija, Doktorska škola Društveno-humanističkih znanosti, Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku.

Iskustvo iz područja Marketinga stekla u agenciji za istraživanje tržišta i medijskim agencijama te iz područja Upravljanja markama na rukovodećim pozicijama FMCG industrije, proizvodnim i internacionalnim tvrtkama. Vodila je projekte od strateške važnosti u Hrvatskoj i CEE regiji.

Programi

Predavač predaje na sljedećim programima

Voditelj prodaje

Cilj menadžera koji rade u prodaji su efikasni i učinkoviti rezultati prodaje i veće zadovoljstvo kupaca koji proizlaze iz uspješnog prodajnog procesa.

Opširnije

Voditelj ureda

Suvremeni poslovni trendovi od voditelja ureda zahtijevaju brzinu i efikasnost kod obavljanja poslova.

Opširnije

Specijalist za internet marketing i prodaju

Kroz ovaj program polaznici će iz prve ruke, od stručnjaka iz prakse dobiti uvid i znanja o tome kako se tvrtka pravilno predstavlja i oglašava na Internetu.

Opširnije

Voditelj marketinga

Razmišljati unaprijed, stvarati nove prilike, osvajati nova tržišta, uspostaviti partnerske odnose s klijentima upravo je zadatak uspješnih marketing menadžera.

Opširnije

Copywriter

Osmisliti, napisati i predstaviti nešto jednostavno, pamtljivo, efektno i relevantno temeljni je izazov svake kreativne oglašivačke komunikacije.

Opširnije