Boris Belak

Kreativni Direktor - Studio Nexus

O predavaču

Copywriter i kreativni direktor, radio je u više domaćih internacionalnih oglašivačkih agencija (BBDO, Saatchi & Saatchi,…), trenutno je u Studiju Nexus / dio Real Grupe.

Prvenstveno profesionalni kreativac koji osmišljava i implementira marketinške strategije, cjelovite koncepte za marketinšku i oglašivačku komunikaciju, TV i radijske spotove, digitalna rješenja, slogana, osmišljava imena robnim markama i uslugama.

Radi za sve medije i za klijente svih veličina: od start-up tvrtki pa do velikih domaćih i internacioanlnih klijenata (MTV UK, Toyota, HBO, Vipnet, B.Net, T-Mobile, Karlovačko itd.), a trenutno radi i za regionalna tržišta, kao i za tržište Portugala.

Samo je u jednom kvartalu 2014. godine od tri pozivna natječaja osvojio – sva tri.
Zna kako napraviti pobjedničku kreativu, kako doći do dobre ideje, kako odabrati ideju i kako je uobličiti u efektnu komunikaciju.

Objavio je prvi hrvatski i regionalni priručnik za copywriting “Ma tko samo smišlja te reklame” (2008.) te prvi priručnik o upravljanju idejom “Ideja u labirintu” (2013.), čije je objavljivanje podržao i Institut za menadžment.

Programi

Predavač predaje na sljedećim programima

Specijalist za internet marketing i prodaju

Kroz ovaj program polaznici će iz prve ruke, od stručnjaka iz prakse dobiti uvid i znanja o tome kako se tvrtka pravilno predstavlja i oglašava na Internetu.

Opširnije

Voditelj marketinga

Razmišljati unaprijed, stvarati nove prilike, osvajati nova tržišta, uspostaviti partnerske odnose s klijentima upravo je zadatak uspješnih marketing menadžera.

Opširnije

Copywriter

Osmisliti, napisati i predstaviti nešto jednostavno, pamtljivo, efektno i relevantno temeljni je izazov svake kreativne oglašivačke komunikacije.

Opširnije