Jasmin Ibrahimović

Osnivač - Rainmaker d.o.o.

O predavaču

Jasmin Ibrahimović je ekonomist poduzetništva s bogatim međunardnim radnim iskustvom na području prodaje i menadžmenta. Član je rukovodećeg tijela robne kuće IKEA zadužen za prodaju. Također se bavi samostalnim radom kao poslovni trener i voditelj je programa za voditelja prodaje, marketinga i ureda pri Institutu za menadžment. Radio je u multinacionalnoj kompaniji, Tahitian Noni International, sada Morinda koja posluje u više od 70 država širom svijeta. Od 2005. do 2011. preko voditelja za marketing i komunikacije prešao je na funkciju područnog voditelja prodaje da bi postao Country manager za Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju i Crnu Goru.

Prije toga radio je u poduzeću Iskon Internet d.d., prvom privatnom pružatelju internetskih usluga u Hrvatskoj gdje je stekao iskustvo u prodaji i odnosima s kupcima.

Jedno od značajnijih postignuća u okviru njegovih odgovornosti bilo je prilagođavanje programa za edukaciju prodajnog osoblja koje je dalo izuzetne rezultate već u prvoj godini poslovanja. Od tada je vodio mnogo treninga na temu prodaje i osobnog razvoja kroz koje je prošlo više od 1000 polaznika u razdoblju od 2005. i 2011. godine.

Uz izvrsne prezentacijske i predavačke vještine, uspješno izvodi treninge iz komunikacijskih, prezentacijskih i prodajnih vještina.

Programi

Predavač predaje na sljedećim programima

Voditelj ljudskih potencijala

Vođenje odjela ljudskih potencijala ima sve važniju ulogu u poduzeću i HR menadžeri postaju strateški partneri upravi poduzeća.

Opširnije

Voditelj prodaje

Cilj menadžera koji rade u prodaji su efikasni i učinkoviti rezultati prodaje i veće zadovoljstvo kupaca koji proizlaze iz uspješnog prodajnog procesa.

Opširnije

Voditelj nabave

Nabava u kratkom vremenu iz pozicije statične službe prerasta u generatora profita u većini poduzeća.

Opširnije

Voditelj ureda

Suvremeni poslovni trendovi od voditelja ureda zahtijevaju brzinu i efikasnost kod obavljanja poslova.

Opširnije

Voditelj marketinga

Razmišljati unaprijed, stvarati nove prilike, osvajati nova tržišta, uspostaviti partnerske odnose s klijentima upravo je zadatak uspješnih marketing menadžera.

Opširnije

Copywriter

Osmisliti, napisati i predstaviti nešto jednostavno, pamtljivo, efektno i relevantno temeljni je izazov svake kreativne oglašivačke komunikacije.

Opširnije