Copywriter

Osmisliti, napisati i predstaviti nešto jednostavno, pamtljivo, efektno i relevantno temeljni je izazov svake kreativne oglašivačke komunikacije.

Opis

Obožavate pisati tekstove različitih formi i to želite raditi profesionalno? Možda već jeste novinar po struci koji odlično piše i sada želi naučiti kako kvalitetno optimizirati tekstove za web stranice. Možda pak imate web shop i želite naučiti atraktivno opisati proizvode ili ste jednostavno početnik u svemu, koji želi postati profesionalni pisac kreativnih tekstova. Ne brinite. Možemo vam pomoći. U koju god kategoriju sebe svrstali, naučit ćemo vas pisati kreativno i kvalitetno kako bismo se kasnije mogli pohvaliti da smo baš mi izučili tog slavnog copywritera koji sada pali i žari internetskim vodama.

Zanimanje copywritera izuzetno je traženo u cijelome svijetu jer su tvrtke napokon shvatile koliko je kvalitetan sadržaj važan za njihovu promociju i prodaju. No tvrtki na internetu ima puno. Zato u digitalnim formama trebate naprosto briljirati, a mi vam u tome možemo pomoći.

Što možete očekivati na programu Copywriter?

Na programu Copywriter iz prve ćemo vam ruke otkriti na što je važno paziti prilikom pisanja tekstova za web. Naučit ćemo vas kako zavesti ciljanu publiku da što duže ostane na web stranici i kako je namamiti da klika po vama važnim gumbima, što će dovesti do povećanja prodaje. Profesori programa podijelit će s vama primjere iz svakodnevne prakse sa svojim klijentima i skrenuti vam pozornost na najbolje primjere.

Pisanje za web obradit ćemo kroz sve digitalne forme: web stranice, tekstove za društvene mreže, tekstove za newslettere i oglase putem Facebooka, Instagrama i Google Adsa.

BONUS: Na programu ćete raditi isključivo na vlastitim tekstovima koje kasnije možete koristiti na vašoj web stranici i društvenim mrežama.

Oblici izvođenja nastave

Interaktivna predavanja, praktična nastava i individualne konzultacije.

Uvjerenje ili diploma

Uvjerenje o stručnom osposobljavanju i diploma škole.

Literatura

Obvezna literatura uključena je u cijenu programa.

Ispit

Pisanje završnog rada i izrada prezentacije, a nakon odslušanog programa pristupa se pismenom ispitu.

Nastavni program

Uvod

  • Osnove kreativnog razmišljanja
  • Kako odabrati dobru ideju
  • Praktični timski rad
  • Primjeri kreativnog oglašavanja

Strategija – što komunicirati

  • Isčitavanje briefa – komunikacijskog zadatka
  • Razumijevanje branda
  • Kreiranje komunikacijske i kreativne strategije
  • Strategija prema medijima
  • Praktični timski rad

Kreativa – kako komunicirati

  • Stvaranje ideje za cjelovitu kampanju
  • Osmišljavanje ključnih poruka (slogana i naslova)
  • Osmišljavanje TV spotova, radijskih spotova i oglasa (print, web)
  • Strategije i taktike za društvene mreže
  • Praktični timski i individualni rad

Prezentacija ideje

  • Praktični timski i individualni rad

Marketing menadžment u organizaciji

  • Definiranje pojma menadžmenta
  • Uloga i ciljevi menadžementa
  • Definiranje i upravljanje marketinškim procesima
  • Vanjsko i unutarnje okruženje
  • Kreiranje marketinške strategije

Osnove agencijskog poslovanja

  • Struktura agencije
  • Strategija izgradnje produktivnih odnosa unutar agencije
  • Suradnja s marketinškim odjelom
  • Medijska terminologija
  • Priprema medija briefa
  • Medijska strategija, medijski planovi
  • Kreativna direkcija
  • Vodstvo kreativnog tima

Komunikacijske i prezentacijske vještine

  • Verbalna i neverbalna komunikacija
  • Komunikacija između različitih kultura
  • Tehnike pripreme učinkovitih prezentacija
  • Siguran javni nastup

Marketinški miks

  • Elementi marketinškog miksa
  • Životni ciklus proizvoda/usluge
  • Kreiranje cjenovne strategije
  • Distribucija
  • Promocija

Istraživanje tržišta

  • Proces istraživanja tržišta
  • Segmentacija tržišta
  • Analiza tržišta i proizvoda kroz marketinške alate
  • Izrada marketing plana

Upravljanje robnom markom

  • Robna marka kao platforma za kreativnu komunikaciju
  • Definiranje čimbenika marke
  • Pozicioniranje, definiranje i pristup marki
  • Intelektualno vlasništvo
  • Stvaranje robne marke
  • Najutjecajnije teorije o robnoj marki
  • Osvježavanje postojećih robnih marki
  • Programi lojalnosti

Upravljanje odnosima s kupcima

  • Proces u ponašanju potrošača
  • Planiranje programa upravljanja odnosima s kupcima
  • Organiziranje i integriranje poslovanja, zaposlenika, tehnologije i procesa
  • Upravljanje reklamacijama
  • Novi oblici marketinga
  • Internet marketing na tražilicama
  • Uvod u web analizu
  • Marketing na društvenim mrežama
  • Kontekstualno oglašavanje
  • Mobilni marketing
  • Inovativno korištenje medija
  • Dodatne značajke oglašavanja
  • Kreativni koncepti u oglašavanju

 

Ciljevi programa

Nakon završetka programa polaznici će:

  • razumjeti marketinški proces, marketinšku koncepciju, napraviti istraživanje tržišta, analizirati dobivene podatke i prezentirati ih,
  • kreirati marketinšku strategiju,
  • odrediti marketinšku komunikaciju i njene sastavnice, upoznati se s oodnosima s javnošću, direktnom prodajom, direktnim marketingom,
  • uspostaviti dobre odnose i izgraditi povjerenje kod klijenta, aktivno slušati kupca i naučiti dati pozitivnu i konstruktivnu povratnu informaciju,
  • osmisliti i pisati TV i radio reklame,
  • osmisliti i pisati tekstove za internet, novinsko, magazinsko i vanjsko oglašavanje,
  • steći vještine pregovaranja i upravljanja kupcima, prepoznati trendove u ponašanju potrošača, znati voditi kreativni tim,
  • koristiti kreativne strategije i tehnike u cilju stvaranja ideje,
  • stvarati osobni imidž i ugled.

Program je namijenjen:

  • voditeljima marketinških odjela,
  • djelatnicima u marketingu i prodaji,
  • web i grafičkim dizajnerima,
  • svima koji žele usavršiti svoja znanja i vještine u području copywritinga.

Termini

Od listopada, jednom tjedno od 17:30h

Trajanje

160 šk. sati.

Cijena

Upisnina 700 kuna + školarina 15.000 kn.

Popust na raniju prijavu!

Načini plaćanja

Moguće je plaćanje do 10 rata općim uplatnicama, 12 Diners, 12 Amex ili preko tvrtke

Boris Belak

Kreativni Direktor - Studio Nexus

Jasmin Ibrahimović

Osnivač - Rainmaker d.o.o.

mr.sc. Tomislav Ivezić

Business People Consultant, LEVEL UP Consulting

Saša Stanković

Ecommerce Manager - FOREO

Kontaktirajte nas

Naši polaznici koje zanima ovaj program često pokazuju zanimanje i za sljedeće programe