Voditelj poslovanja u malom poduzetništvu

Upornost je jedna od glavnih osobina svih uspješnih poduzetnika. Vjera u sebe, konstantan rad i učenje preduvjet su uspješnog bavljenja poduzetništvom!

Polaznici o programu

Opis

Mnogi sanjaju o tome da postanu poduzetnici, no opet se ne usude napraviti prvi korak. Poduzetnik mora imati jaku želju za stvaranjem nove vrijednosti. On stvara i unapređuje svoje poduzeće, proizvod ili uslugu, stvara poslovne prilike, otvara nova tržište, nove kupce. Upornost je jedna od glavnih osobina svih uspješnih poduzetnika. Vjera u sebe, konstantan rad i učenje preduvjet su uspješnog bavljenja poduzetništvom. Kako poduzeće raste, raspolaže sve većom količinom resursa (fizičkih, financijskih i ljudskih) kojima treba stručno upravljati. Poduzetnik kao vlasnik mora zaposliti stručnjaka ili sam savladati potrebna znanja i vještine, a najčešće jedno i drugo.

U velikim se poduzećima menadžeri specijaliziraju za različita područja: marketing, organizaciju, planiranje, upravljanje ljudskim potencijalima, vođenje, kontroliranje, računovodstvo, financije, nabavu i slično, a u malim poduzećima i obrtima poduzetnici najčešće sami odrađuju sva ta područja. I u malim i velikim poduzećima svaki bi poduzetnik trebao imati temeljna znanja o svim područjima kako bi lakše mogao voditi poduzeće i upravljati zaposlenicima.

Oblici izvođenja nastave

Interaktivna predavanja, praktična nastava i individualne konzultacije.

Uvjerenje ili diploma

Uvjerenje o stručnom osposobljavanju i diploma škole.

Literatura

Obvezna literatura uključena je u cijenu programa.

Ispit

Pisanje završnog rada i izrada prezentacije, a nakon odslušanog programa pristupa se pismenom ispitu.

Nastavni program

Pokretanje i procjena potencijala poduzetničkog pothvata

  • Poduzetnik i njegove osobine
  • Procjena poslovnog potencijala poduzetničke ideje
  • Procjena vlastitih poduzetničkih sklonostii poslovnog potencijala
  • Mogućnosti financiranja
  • Vrste poduzetništva

Pravni aspekti pokretanja poslovanja

  • Dozvole potrebne za pokretanje poduzetničkog pothvata
  • Zakonski oblici poslovnih organizacija u zapadnim zemljama i u Hrvatskoj
  • Dioničko društvo
  • Društvo s ograničenom odgovornošću
  • Obrt
  • Razlike obrt – d.o.o.
  • Koraci osnivanja trgovačkog društva

Poslovni plan i analiza tržišta

  • Struktura i sadržaj poslovnog plana
  • Ograničenja i poteškoće poduzetničkog planiranja
  • Analiza poslovnog plana za poduzetnički projekt
  • Procjena globalnih trendova i analiza gospodarske grane
  • Prepreke ulaska na tržište
  • Društvena odgovornost poduzeća
  • SWOT analiza
  • Izvori konkurentske prednosti
  • Alati za analizu konkurentnosti
  • Izrada poslovnog plana

Financijska analiza i poslovni pokazatelji

  • Kalkulacija isplativosti (Pay-back kalkulacija)
  • Točka pokrića (Break-even kalkulacija)
  • Oportunitetni troškovi
  • Izračun točke pokrića na poslovnom primjeru

Osnove marketinga i prodaje

  • Marketinški ciljevi
  • Marketinški instrumenti
  • Marketinški miks
  • Osnove upravljanja brandom
  • Osnove internet marketinga
  • Osnovne vještine potrebne za uspješnu prodaju
  • Prodajne aktivnosti
  • Vještine pregovaranja
  • Proces prodajnog pregovaranja

Osnove računovodstva i financija

  • Svrha i ciljevi financijskog izvještavanja
  • Korisnici financijskih izvještaja
  • Osnovno upravljanje računovodstvenim podacima za poduzetnika
  • Računovodstveni izvještaji poduzetnika:
  • Bilanca
  • Račun dobiti i gubitka
  • Prihodi i rashodi
  • Izvještaj o novčanom tijeku

Upravljanje i razvoj poslovanja

  • Temeljne funkcije upravljanja
  • Osnove upravljanja ljudskim potencijalima
  • Odabir zaposlenika
  • Procedure zapošljavanja
  • Treniranje, mentoriranje i razvoj zaposlenika
  • Komunikacija u timu
  • Osnove upravljanja projektima

Ciljevi programa

Nakon završetka programa polaznici će:

  • procijeniti potencijal, mogućnost financiranja i isplativost poduzetničkog projekta
  • odabrati pravni oblik poduzeća
  • izraditi poslovni plan
  • izraditi analizu tržišta i konkurencije
  • izračunati troškove
  • analizirati i segmentirati kupce
  • naučiti osnove pregovaranja s kupcima
  • razumjeti financijske izvještaje
  • naučiti temeljne stvari koje poduzetnik treba znati o financijama i porezima
  • naučiti kako odabrati buduće zaposlenike i voditi ih

Program je namijenjen:

  • vlasnicima poduzeća, obrta, ustanova, zadruga i ostalih organizacija
  • vlasnicima i direktorima klinika, medicinskih ustanova i ordinacija
  • zaposlenima u ljudskim resursima
  • voditeljima projekata
  • rukovoditeljima i voditeljima timova koji žele proširiti svoje znanje
  • osobama koje zanima poduzetništvo
  • osobama koje razmišljaju o otvranju obrta, poduzeća
  • osobama koje žele proširiti poslovanje

Izdvajamo:

  • Rad na praktičnim primjerima domaćih i internacionalnih kompanija
  • Rad sa stručnjacima s izvrsnim poslovnim rezultatima
  • Rad u malim grupama sa individualnim pristupom
  • Sveobuhvatni pregled vođenja poduzeća
  • Networking s kolegama drugih smjerova, razmjena iskustava i poslovnih ideja

Termini

Od listopada, jednom tjedno od 17:30h

Trajanje

130 šk. sati.

Cijena

Upisnina 700 kuna + školarina 15.000 kn.

Popust na raniju prijavu!

Načini plaćanja

Moguće je plaćanje do 10 rata općim uplatnicama, 12 Diners, 12 Amex ili preko tvrtke

Ana Mulović

Viši predavač - Sveučilište Sjever

Jasmin Ibrahimović

Osnivač - Rainmaker d.o.o.

mr.sc. Tomislav Ivezić

Business People Consultant, LEVEL UP Consulting

Saša Stanković

Ecommerce Manager - FOREO

Kontaktirajte nas

Naši polaznici koje zanima ovaj program često pokazuju zanimanje i za sljedeće programe