Voditelj prodaje

Cilj menadžera koji rade u prodaji su efikasni i učinkoviti rezultati prodaje i veće zadovoljstvo kupaca koji proizlaze iz uspješnog prodajnog procesa.

AAA pečat
Polaznici o programu

Opis

Ako želite ostvariti uspjeh, potrebno je dovoljnom broju ljudi pomoći da dobiju ono što oni žele. Upravo je to cilj menadžera koji rade u prodaji – postići efikasne i učinkoviteprodajne rezultate i veće zadovoljstvo kupaca koji proizlaze iz uspješnog prodajnog procesa. Kako to učiniti?

Učinkovitim vođenjem prodajnog tima koji će ispunjavati zadane planove pronalazeći nove kupce i s njima stvoriti partnerski odnos. Uspješni menadžeri prodaje s lakoćom komuniciraju s timom i kupcima. Oni znaju na pravi način prezentirati ideje, proizvode ili usluge koje prodaju.

Program usavršavanja za voditelja prodaje jamčiveću uspješnost u komunikaciji te poboljšanje odnosa s ljudima na osobnom i poslovnom planu.

Oblici izvođenja nastave

Interaktivna predavanja, praktična nastava i individualne konzultacije.

Uvjerenje ili diploma

Uvjerenje o stručnom usavršavanju i diploma škole.

Literatura

Obvezna literatura uključena je u cijenu programa.

Ispit

Pisanje završnog rada i izrada prezentacije, a nakon odslušanog programa pristupa se pismenom ispitu

Nastavni program

Uvod u menadžment

  • Uloge, zadaci i ciljevi menadžera
  • Planiranje, vođenje, delegiranje i kontrola
  • Upravljanje vremenom, stresom i konfliktima
  • Vođenje sastanaka
  • Osnove trgovačkog prava

Komunikacijske i prezentacijske vještine

  • Usavršavanje vještina učinkovite komunikacije
  • Verbalna i neverbalna komunikacija
  • Umijeće šarma u prodaji
  • Kako učinkovito prezentirati sebe, proizvod i uslugu

Prodajni proces i pregovaranje

  • Koraci u prodaji
  • Prepoznavanje kupaca u prodajnom procesu
  • Prodajne vještine
  • Planiranje i priprema prodajnog razgovora
  • Vještine upoznavanja kupaca (SPIN prodaja)
  • Prezentacija proizvoda
  • Rješavanje otpora i uklanjanje prepreka pri odluci o kupnji
  • Zaključivanje prodaje

Upravljanje reklamacijama

  • Identifikacija problema kupca, alati i metode rješavanja reklamacija
  • Proces rješavanja reklamacija
  • Baza prigovora
  • Načini i postupci rješavanja kriznih situacija na društvenim mrežama
  • Analiza rješavanja reklamacija na primjerima iz strane i domaće prakse

Planiranje tržišta i prodaje

  • Segmentacija tržišta
  • Određivanje tržišne niše
  • Kriteriji za kategorizaciju kupaca
  • Plan prodaje i budžetiranje
  • Određivanje cijena
  • Prodajni kanali

Prodajna efikasnost

  • Prodajni lijevak
  • Analiza prodaje i alati za mjerenje rezultata prodaje
  • Ukrižana i dodana prodaja
  • Buduća prodaja
  • Analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvoda
  • Monitoring kupaca (RUC vs potraživanja)

Odnosi s kupcima

  • Osnove CRM-a
  • Kreiranje strategije za upravljanje klijentima
  • Postprodaja
  • Alat za identifikaciju, diferencijaciju, interakciju i prilagođavanju (IDIC)
  • Alat za razvoj kupaca (Get-Keep-Grow)

Digitalni svijet prodaje i marketinga

  • Uvod u Internet marketing
  • Web stranica
  • SEO – Optimizacija web stranica za tražilice
  • WEB trgovina
  • SMM – Social Media Marketing

Ciljevi programa

Nakon završetka programa polaznici će:

  • svladati osnove menadžmenta i biti učinkovitiji u vođenju bilo kojeg tima,
  • kreirati strategiju za stvaranje pozitivnog iskustva za svoje klijente,
  • poznavati cijeli komunikacijsko-prodajni proces,
  • znati planirati i organizirati sve prodajne aktivnosti,
  • biti sposobni preuzeti ključnu ulogu u prodajnom timu,
  • učinkovito komunicirati i voditi pregovore,
  • izgraditi uspješne odnose sa klijentima i pronaći nove klijente,
  • naučiti sve tajne internet marketinga,
  • naučiti kako prepoznati nove poslovne mogućnosti.

Program je namijenjen:

  • poduzetnicima i manadžerima,
  • djelatnicima u prodaji,
  • svima koji žele usavršiti svoja znanja i vještine u području prodaje.

Termini

Početak predavanja: 12.11.2019. (utorkom od 17:30h)

Trajanje

160 šk. sati.

Cijena

Upisnina 700 kuna + školarina 15.000 kn.

Popust na raniju prijavu!

Načini plaćanja

Moguće je plaćanje do 10 rata općim uplatnicama, 12 Diners, 6 Amex ili preko tvrtke

Jasmin Ibrahimović

Osnivač - Rainmaker d.o.o.

mr.sc. Tomislav Ivezić

Business People Consultant, LEVEL UP Consulting

Saša Stanković

Digital Media Manager - mmb media agentur

Boris Vulić

Stručnjak za nabavu i prodaju

Kontaktirajte nas

Naši polaznici koje zanima ovaj program često pokazuju zanimanje i za sljedeće programe