Nabavna akademija

Termini

Trajanje

Cijena

U današnje vrijeme kada su prihodi poduzeća smanjeni, a troškovi rastu potrebno je razviti funkciju nabave kako bi održali ravnotežu u odnosu na profit. Služba nabave u razvijenim poduzećima doživljava procvat jer je promijenila svoj karakter – od popratnog davatelja usluge postaje ravnopravan i cijenjen generator stvaranja dobiti. Suvremeni pristup procesima nabave objedinjen je pod naslovom World Class Procurement, a na predavanju ćete imati priliku savjetovati se o implementaciji nabavnih alata u svom poduzeću. Nabavne strategije i alati bit će obrađeni prema raznim strukturama poduzeća – centralizirano, poduzeće s više filijala i međunarodno prisutno.

Naglasak na interaktivnom tijeku predavanja pruža vam mogućnost dobivanja rješenja koje ćete moći primijeniti već sljedeći radni dan.

Akademija je namijenjena:

  • direktorima i voditeljima nabave,
  • referentima nabave,
  • djelatnicima u prodaji,
  • voditeljima ureda,
  • kao i svima koji su uključeni u nabavne aktivnosti, a nabava im nije glavna poslovna aktivost.

Polaznici će naučiti:

  • izraditi plan nabave i odrediti nabavne strategije,
  • voditi natječaje,
  • upravljati ugovorima,
  • upravljati nabavnim kategorijama,
  • odrediti i provesti strategije upravljanja odnosa s dobavljačima,
  • organizirati e-aukcije,
  • mjeriti i izračunati uštede,
  • sastaviti periodične i godišnji izvještaj o radu službe nabave.

Kratki sadržaj akademije:

  • svjetski pravci razvijanja nabavnih strategija,
  • upravljanje kategorijama (Category Management),
  • world Class Procurement,
  • upravljanje ugovorima (Contract Management),
  • upravljanje odnosima s dobavljačima,
  • e-nabava,
  • e-aukcije,
  • outsourcing nabave.

Metode rada:

  • prezentacije,
  • interaktivne vježbe,
  • individualni i grupni rad.

Dodatan bonus:

gosti predavači – stručnjaci iz prakse iz različitih sektora.

Kotizacija:

3.900,00 kn.

Kontakt forma