Digitalni marketing u zdravstvu

Termini

10.03.2018

Trajanje

09:30 h - 14:30 - subota

Cijena

890 kn + PDV

Jeste li znali da 95% korisnika pretražuje informacije na Internetu prije odluke o kupnji?

Preko 70% korisnika medicinskih usluga oduku o izboru ustanove donese nakon posjete web stranici i društvenim mrežama. Pojavljuje li se Vaša weba stranica u pretragama pacijenata i ako da, kako se pojavljuje u trenutku pacijentove pretrage? Koliko su Vam ažurni profili na društvenim mrežama i kakve informacije pružate na Vašoj web stranici te je li ona mobilno optimizirana i imate li strategiju online nastupa? Kako komunicirate s korisnikom nakon što mu pružite uslugu?

Da bismo razumjeli važnost digitalnog marketinga u zdravstvu moramo prvo razumjeti način na koji razmišlja potencijalni klijent, na koji način traži informacije i koji su ključni faktori koji ga potiču na odluku o odabiru ustanove. Kako naučiti ostvariti prednost ispred Vaše konkurencije, kako osjetno povećati Vašu prodaju i Kako pretvoriti korisnike Vaših usluga u lojalne kupce i ambasadore Vašeg branda uz pomoć digitalnog marketinga su teme koje ćemo pokriti i naučiti kroz seminar.

Seminar je namijenjen:

  • Vlasnicima i zaposlenicima u dentalnim ordinacijama
  • Vlasnicima i zaposlenicima u poliklinikama
  • Vlasnicima i zaposlenicima u klinikama za fizikalnu terapiju
  • Medicinskim djelatnicima s interesom za digitalni marketing
  • Svim djelatnicima koji se bave marketingom i prodajom

Cilj seminara 

  • Prepoznati  važnost i potencijal digitalnog marketinga za zdravstvene ustanove
  • Naučiti koristiti informacije o pacijentima kako bismo prilagodili online komunikaciju
  • Naučiti pridobiti pacijenta u pravom trenutku i poslati mu pravu poruku
  • Naučiti pomoću društvenih mreža povećati broj pacijenata

Sadržaj seminara

  • Kako treba izgledati Vaša web stranica da biste proširili prodajne kanale
  • Kakav sadržaj treba biti na web stranici da bi Vaši klijenti Vama pružili povjerenje
  • Kako segmentirati klijente i odrediti potencijal tržišta
  • Prikupljanje informacija o klijentima u svrhu boljeg pružanja usluge
  • Koje društvene mreže koristiti za učinkovitu komunikaciju sa klijentima
  • Google AdWords i Facebook marketing za zdravstvene ustanove
  • Kako treba izgledati prva online komunikacija s klijentom i kako iskoristiti digitalne alate za praćenje klijenta u postprodajnom procesu
  • Propisi o zaštiti osobnih podataka
  • Primjeri dobre prakse u zdravstvenoj branši – pregled kvalitenih web stranica i profesionalne online komunikacije zdravstvenih ustanova

Napomena

Seminar organiziramo u suradnji sa Zdravstvenim učilištem Medical

Predavači

Luciano Santini
Vlasnik - Santini Media d.o.o.
Kontakt forma