Važnost učinkovite komunikacije u modernoj zdravstvenoj ustanovi

Termini

17.03.2018.

Trajanje

9:30-14:00 h

Cijena

890,00 kn + PDV

Važnost ostavljanja prvog dojma, načina javljanja na telefon, predstavljanje organizacije na ljubazan i profesionalan način su samo neki od detalja koji pridonose uspjehu Vašeg biznisa. Kako komunicirati u timu, kako komunicirati sa pacijentom, te pomoću kojih pitanja i tehnika saznati njegove potrebe i ponuditi mu rješenje? Definiranjem i planiranjem određenih procedura stvorit ćete ugodno radno ozračje u kojem će rado boraviti Vaši djelatnici i klijenti.

Polaznici će naučiti: 

  • Razumjeti „skrivene“ razloge ponašanja drugih ljudi
  • Osvijestiti sebe te naučiti kako upravljati različitostima radi poboljšanja odnosa
  • Otkriti i razumjeti motivaciju sebe samih i drugih koja pokreće različita ponašanja
  • Prepoznati konfliktne situacije te učinkovito rješavanje istih
  • Povećati prodaju
  • Unaprijediti podršku korisnicima
  • Osnažiti odnose
  • Upravljati konfliktom

Sadržaj:

  • Ključni elementi uspješne komunikacije
  • Verbalna i neverbalna komunikacija
  • Aktivno slušanje i uvažavanje sugovornika
  • Mogućnost upravljanja vlastitim emocionalnim stanjima
  • Vještina davanja i primanja povratne informacije
  • Uspostavljanje skladnih odnosa u komunikaciji u timu i sa pacijentima
  • Definiranje postojećih komunikacijskih procedura u organizaciji
  • Gradnja ugodnog ozračja na radnom mjestu u cilju ostvarivanja boljih rezultata rada i zdravstvene skrbi za pacijenta

Metode rada:

  • Prezentacija
  • Interaktivne vježbe
  • Case study

Napomena

Seminar organiziramo u suradnji sa Zdravstvenim učilištem Medical
Kontakt forma