Upoznajte Luciu, sukreatoricu kartaške igre Sneaky Snakes i operativnu direktoricu! Svoje studentske dane provela je na PMFu (Eksperimentalna biologija) i Agronomskom fakultetu (Genetika) u Zagrebu. Svoj put je proširila na različite poslove, uključujući i modeling, gdje se zadržala posljednjih dvanaest godina.
Unatoč temeljnom obrazovanju u biologiji, nedavno je zakoračila u svijet internetskog marketinga i brendiranja. Njezine strasti uključuju dizajn interijera, grafički dizajn, copywriting i content writing.
Kad nije zauzeta poslom, Lucia uživa u raznim hobijima poput sviranja klavira, planinarenja, druženja i igranja društvenih igara. Čini se da je kreiranje novih igara postalo još jedna uzbudljiva stavka na njezinom popisu interesa.
U nastavku saznajte više o izazovima s kojima se Lucia susrela, što joj se najviše svidjelo na programu Internetski marketing i brendiranje koji provodimo na Institutu za menadžment te otkrijte kod popusta za igru Sneaky Snakes.
Prije četiri godine, tijekom opuštenih druženja s društvenim igrama, rodila se ideja za našu igru. Željeli smo nešto novo – igru koja sve svoje igrače do samoga kraja drži napetima/u neizvjesnosti. Sve je počelo spontano, no vrlo brzo smo razvijali elemente igre, počevši s odabirom teme – zmijama. Cilj igre je bio skupiti najviše karata, što se tematski uklapalo jer zmije mogu biti duge poput niza karata u ruci pobjednika. Slogan “Tko ima najveću zmiju?” donio je šaljiv ton i prepoznali smo marketinški potencijal za ekspanziju iduće godine.
Unatoč skepticizmu oko originalnosti mehanike, odlučili smo razmišljati izvan okvira, dodajući kontroverzno pravilo da igrači ne vide dio svojih karata.
Nakon sati razmišljanja i izrade karata od A4 papira s nazivima i akcijama, analize nedostataka i ponovljenih testiranja na različitim game night eventima u Zagrebu, igru smo prilagodili prema povratnim informacijama. Slijedila je izrada prototipa, a nakon nekoliko iteracija, igra je dobila svoj konačni oblik.
Sneaky snakes se prilično razlikuje od ostalih kartaških igara na tržištu. Pri dijeljenju karata na početku igre, igrači okreću dio svojih karata prema drugima, čime ostaju neupoznati s dijelom karata u svojoj ruci. Također svaki put kad igrač izvlači kartu iz špila za izvlačenje karata, on ih vuče na način da ih ne vidi. Iako zvuči izazovno i nemoguće za igrati, vjerujte, itekako je moguće i zabavno!
Mehanika igre omogućuje korištenje karata drugih igrača, uključujući dozu blefiranja, što nije uobičajeno u ‘party’ igrama. Igra pruža zaista zanimljivo iskustvo, privlačeći i ljubitelje strategije i casual igrače.
Više detalja o igri pronađite na Sneaky Snakes webu.
Lucia je također pripremila poseban blagdanski kod popusta koji je dostupan svim polaznicima i onima koji ga iskoriste. Iskoristite priliku i aktivirajte kod “SNEAKYIZM” i ostvarite 15% popusta!
Pri samom lansiranju igre, stečena su mi znanja neizmjerno pomogla u oblikovanju naše službene stranice te pri oblikovanju i kreiranju sadržaja za stranicu i društvene mreže. Svo stečeno znanje ne prestaje mi biti nit vodilja, a silno je pomoglo i pri svakom detalju stvaranja naše nove kampanje koja uskoro počinje uoči Božića.
Predavanja koja su mi najviše prirasla srcu bila su ona vezana za planiranje web stranice, optimizaciju web stranice za tražilice te Google ads. Osim toga mogu reći kako mi je bilo jako interesantno slušati i o novim AI tehnologijama.
Otvoriti firmu u Hrvatskoj bilo je izazovno, a postavljanje financija i pravnih temelja posebna je priča za sebe. Razvoj kartaške igre također je donio brojne izazove, uključujući: testiranje i eksperimentiranje s pravilima i kartama, pronalazak ilustratora i grafičkog dizajnera za karte, te organiziranje ‘game night’ događanja.
Izazovi su se spontano pojavljivali, s preinakama u igri tijekom kreativnog procesa. Istraživanje proizvođača kutija i karata iz Hrvatske i Kine bio je idući izazov, s brojnim preinakama u procesu pripreme za tisak. No, pronalaženje investitora omogućilo je pokretanje poslovanja nakon nabavke prvih stotina kutija.
Sudjelovanje na sajmovima predstavljalo je novu prepreku, kao i upravljanje webshopom, blogom i društvenim medijima. Sada se suočavamo s izazovima pažljivog budžetiranja kapitala, svjesni da plasiranje kartaške igre na tržište zaista zahtijeva predanost i trud.
Ne mogu dovoljno istaknuti važnost određivanja misije, vizije i ciljane publike te posebno slogana brenda i usuglašavanja oko priče o proizvodu koju ćete pričati kroz marketinšku komunikaciju. To je temelj sve kreative koja slijedi kasnije, a naročito u digitalnom marketingu, od karakteristika proizvoda, sadržaja blogova i društvenih objava, oblikovanja oglasa, kreativnih izbora video spotova, multimedija itd. Sve spomenuto polako, ali sigurno gradi percepciju brenda na tržištu.
Poručila bih budućim polaznicima kako se zaista isplati pokrenuti i upisati ovaj program! On ažurno prati trendove industrije i daje odličnu podlogu, kako za zaposlenje, tako i za ulazak u poduzetništvo te daje dodatnu edukaciju za već aktualne poduzetnike.