fbpx

Alen Gojčeta

Menadžer - VIPnet

O predavaču

Autor je desetak objavljenih članaka na temu CRM-a te tehnologija i marketinških strategija koje ga podržavaju. Alen Gojčeta svojim je konzultantskim aktivnostima izravno sudjelovao u stvaranju rješenja specifičnih korisničkih problema u vodećim tvrtkama financijske, osigurateljske i telekomunikacijske industrije. Autor je desetak objavljenih članaka na temu CRM-a te tehnologija i marketinških strategija koje ga podržavaju. Aktivan je predavač na konferencijama, poslijediplomskim studijima te stručnim edukacijskim programima. Titulu magistra znanosti, stekao je radom na temu segmentacijskih modela u CRM-u.

Prema časopisu Mreža (10/2010), svrstan je među 25 najboljih konzultanata u hrvatskoj IT industriji i to upravo za područje upravljanja odnosima s korisnicima. Neki od Alenovih radova, prevedeni na Engleski jezik mogu se naći na www.gojceta.com.

Vodstvo i menadžment su Alenov prvi poslovni izbor, a njegova druga poslovna strast su pristupi i sustavi za upravljanje odnosima s korisnicima (CRM), dizajn pripadajućih procesa te prilagodba poslovne kulture. Profesionalno, Alen Gojčeta u IBM Hrvatska vodi odjel prodaje segmentu srednjih i malih tvrtki (Mid Market Manager), gdje je prethodno obnašao nekoliko uloga u prodaji ključnim kupcima iz različitih industrija. U IBM je došao 2004. godine iz Optima grupe, u kojoj se njegova karijera razvijala od uloge prodajnog inženjera, preko regionalnog voditelja prodaje, do položaja direktora prodaje i marketinga, koju je obnašao od 2000. godine.

Programi

Predavač predaje na sljedećim programima