Kreativni Direktor - Studio Nexus
Copywriter i kreativni direktor, radio je u više domaćih internacionalnih oglašivačkih agencija (BBDO, Saatchi & Saatchi,…), trenutno je u Studiju Nexus / dio Real Grupe.
Prvenstveno profesionalni kreativac koji osmišljava i implementira marketinške strategije, cjelovite koncepte za marketinšku i oglašivačku komunikaciju, TV i radijske spotove, digitalna rješenja, slogana, osmišljava imena robnim markama i uslugama.
Radio je i/ili radi za sve medije i za klijente svih veličina: od start-up tvrtki pa do velikih domaćih i internacionalnih klijenata (MTV UK, Lidl Hrvatska, Lidl Portugal, evoTV, Toyota, HBO, Badel 1862, T-Mobile, Vipnet, B.net, Karlovačko itd.).
Zna kako napraviti pobjedničku kreativu, kako doći do dobre ideje, kako odabrati ideju i kako je uobličiti u efektnu komunikaciju.
Objavio je prvi hrvatski i regionalni priručnik za copywriting “Ma tko samo smišlja te reklame” (2008.) te prvi priručnik o upravljanju idejom “Ideja u labirintu” (2013.), čije je objavljivanje podržao i Institut za menadžment.
Razmišljati unaprijed, stvarati nove prilike, osvajati nova tržišta, uspostaviti partnerske odnose s klijentima upravo je zadatak uspješnih marketing menadžera.
Osmisliti, napisati i predstaviti nešto jednostavno, pamtljivo, efektno i relevantno temeljni je izazov svake kreativne oglašivačke komunikacije.