Osnivač - Rainmaker d.o.o.
Jasmin Ibrahimović ekonomist je poduzetništva s bogatim međunarodnim radnim iskustvom na području prodaje i menadžmenta. Član je rukovodećeg tijela robne kuće IKEA zadužen za prodaju. Također se bavi samostalnim radom kao poslovni trener i voditelj je programa za voditelja prodaje, marketinga i ureda pri Institutu za menadžment. Radio je u multinacionalnoj kompaniji, Tahitian Noni International, sada Morinda, koja posluje u više od 70 država širom svijeta. Od 2005. do 2011. preko voditelja za marketing i komunikacije prešao je na funkciju područnog voditelja prodaje, da bi postao Country menadžer za Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju i Crnu Goru.
Prije toga radio je u poduzeću Iskon Internet d. d., prvom privatnom pružatelju internetskih usluga u Hrvatskoj, gdje je stekao iskustvo u prodaji i odnosima s kupcima.
Jedno od značajnijih postignuća u okviru njegovih odgovornosti bilo je prilagođavanje programa za edukaciju prodajnog osoblja koje je dalo izuzetne rezultate već u prvoj godini poslovanja. Od tada je vodio mnogo treninga na temu prodaje i osobnog razvoja kroz koje je prošlo više od 1000 polaznika u razdoblju od 2005. i 2011. godine.
Uz izvrsne prezentacijske i predavačke vještine, uspješno izvodi treninge iz komunikacijskih, prezentacijskih i prodajnih vještina.
Upornost je jedna od glavnih osobina svih uspješnih poduzetnika. Vjera u sebe, konstantan rad i učenje preduvjet su uspješnog bavljenja poduzetništvom!
Vođenje odjela ljudskih potencijala ima sve važniju ulogu u poduzeću i HR menadžeri postaju strateški partneri upravi poduzeća.
Cilj menadžera koji rade u prodaji su efikasni i učinkoviti rezultati prodaje i veće zadovoljstvo kupaca koji proizlaze iz uspješnog prodajnog procesa.
Nabava u kratkom vremenu iz pozicije statične službe prerasta u generatora profita u većini poduzeća.
Suvremeni poslovni trendovi od voditelja ureda zahtijevaju brzinu i efikasnost kod obavljanja poslova.
Razmišljati unaprijed, stvarati nove prilike, osvajati nova tržišta, uspostaviti partnerske odnose s klijentima upravo je zadatak uspješnih marketing menadžera.
Osmisliti, napisati i predstaviti nešto jednostavno, pamtljivo, efektno i relevantno temeljni je izazov svake kreativne oglašivačke komunikacije.