fbpx

Copywriter

Osmisliti, napisati i predstaviti nešto jednostavno, pamtljivo, efektno i relevantno temeljni je izazov svake kreativne oglašivačke komunikacije.

AAA pečat
Polaznici o programu

Opis

Smatrate da imate kreativnu spisateljsku crtu? Obožavate pisati tekstove različitih formi i to želite raditi profesionalno? Ovaj program pokazat će vam kako ono što je dosad bilo zabava, može postati i perspektivan posao!

Kad god pogledate reklamu na TV-u, billboard, oglas na društvenoj mreži ili čujete radijsku poruku i svidi vam se, ili pak pomislite da biste vi mogli bolje – program Copywriter je pravo mjesto da započnete svoju kreativnu pustolovinu i postanete traženi oglašivački kreativac!

Tržište svakim danom dokazuje da su kvalitetni copywriteri sve traženija profesija. Širenjem svojih marketinških aktivnosti, svaka tvrtka treba kvalitetnog kreatora svoje komunikacije.

Što možete očekivati na programu Copywriter?

Dobit ćete detaljno i sveobuhvatno znanje o osmišljavanju oglašivačke komunikacije u svim oblicima i za sve medijske kanale – video, radio, tisak, web i društvene mreže. Od samog kreiranja brenda, osmišljavanja imena i vrijednosti brenda, pa do osmišljavanja i preglednog slaganja kreativne platforme, dobit ćete široko i konkretno znanje da možete osmisliti cjelovitu oglašivačku kampanju.
Radit ćete scenarije za video i radijske oglase, osmišljavati naslove i slogane za kampanje i brendove, te naučiti kako se na efektan način približiti svojim ciljanim grupama kupaca.

Ovaj jedinstven program pružit će vam detaljno i sveobuhvatno znanje kako biste postali uspješnim piscem oglašivačkih tekstova. Svi predavači na programu su stručnjaci iz prakse, tako da ćete dobiti konkretne uvide, znanja i primjere.

Vaše radove i prezentacije poslije uspješno završenog programa možete po želji koristiti za vlastiti portfolio.

Oblici izvođenja nastave

Interaktivna predavanja, praktična nastava i individualne konzultacije.

Uvjerenje ili diploma

Uvjerenje o osposobljavanja za poslove pisca reklamnih tekstova

Literatura

Obvezna literatura uključena je u cijenu programa.

Ispit

Pisanje završnog rada i izrada prezentacije, a nakon odslušanog programa pristupa se pismenom ispitu.

Nastavni program

Uvod u copywriting i agencijsko poslovanje

  • Što je copywriting?
  • Što znači biti copywriter?
  • Uloga copywritera u oglašivačkoj industriji
  • Struktura oglašivačke agencije

Copywriting i kreativnost

  • Što je kreativnost?
  • Kreativne industrije i kreativna ekonomija
  • Kreativnost u oglašavanju i marketingu
  • Kako probuditi kreativnost u sebi?

Copywriting i brand

  • Što je brand, i uvod u branding
  • Određivanje i diferencijacija branda
  • Brand u medijskom prostoru
  • Brand naming

Kreiranje komunikacijske strategije i kreativne platforme

  • Analiza briefa (zadatka)
  • Kako identificirati ciljane skupine i njihove potrebe?
  • Pronalaženje glavnih uvida (insighta) o našim ciljanim skupinama
  • Big Idea – Krovna ideja komunikacije
  • Priprema prezentacije komunikacijske strategije i kreativne platforme

Oglašivačka kampanja

  • Što je oglašivačka kampanja?
  • Oblici i alati oglašivačkih kampanja
  • Tipovi kampanja; ATL, BTL, TTL, kampanja na društvenim medijima
  • Svjetski i domaći primjeri
  • Timske i individualne vježbe

Copywriting i mediji

  • Tipovi medija i njihove komunikacijske specifičnosti
  • Kako oblikujemo copywriting s obzirom na medij
  • Uvod u video oglašavanje
  • Svjetski i domaći primjeri
  • Stilovi i pristupi u video oglašavanju
  • Osnovne tehnike i terminologije
  • Osmišljavanje video spotova; sinopsis i scenarij
  • Timske i individualne vježbe uz prezentiranje sinopsisa

Radio

  • Uvod u radijsko oglašavanje
  • Oblikovanje dijaloga u zadanom vremenskom trajanju
  • Korištenje glazbe i zvučnih efekata
  • Osmišljavanje radijskih spotova i oglasa

Tekstualno-vizualna rješenja

  • Uvod/Povijest tiskanog oglašavanja
  • Glavni elementi tekstualno-vizualnih rješenja
  • Naslov oglasa
  • Glavni vizual oglasa
  • Body Copy oglasa
  • Slogan

Specijalni copywriterski projekti

  • Društvene i humanitarne kampanje
  • Eventi
  • Nagradne igre

Upravljanje odnosima s javnošću

 

Ciljevi programa

Nakon završetka programa polaznici će:

  • razumjeti marketinški proces, marketinšku koncepciju, napraviti istraživanje tržišta, analizirati dobivene podatke i prezentirati ih,
  • kreirati marketinšku strategiju,
  • odrediti marketinšku komunikaciju i njene sastavnice, upoznati se s oodnosima s javnošću, direktnom prodajom, direktnim marketingom,
  • uspostaviti dobre odnose i izgraditi povjerenje kod klijenta, aktivno slušati kupca i naučiti dati pozitivnu i konstruktivnu povratnu informaciju,
  • osmisliti i pisati TV i radio reklame,
  • osmisliti i pisati tekstove za internet, novinsko, magazinsko i vanjsko oglašavanje,
  • steći vještine pregovaranja i upravljanja kupcima, prepoznati trendove u ponašanju potrošača, znati voditi kreativni tim,
  • koristiti kreativne strategije i tehnike u cilju stvaranja ideje,
  • stvarati osobni imidž i ugled.

Program je namijenjen:

  • voditeljima marketinških odjela,
  • djelatnicima u marketingu i prodaji,
  • web i grafičkim dizajnerima,
  • svima koji žele usavršiti svoja znanja i vještine u području copywritinga.

Termini

Početak predavanja: jesen 2021.

Trajanje

160 šk. sati. (nastava u učionici, individualni i grupni zadaci, konzultacije i ispit)

Cijena

Upisnina 700 kuna + školarina 15.000 kn.

Popust na raniju prijavu!

Načini plaćanja

Moguće je plaćanje do 10 rata općim uplatnicama, 12 Diners, 6 Visa ili preko tvrtke

Boris Belak

Kreativni Direktor - Studio Nexus

Jasmin Ibrahimović

Osnivač - Rainmaker d.o.o.

mr.sc. Tomislav Ivezić

Business People Consultant, LEVEL UP Consulting

Saša Stanković

Digital marketing manager, Adriatics

Andreja Rambrot

co-owner: Pisalica creative agency & Princeza.hr startup

Kontaktirajte nas

    Naši polaznici koje zanima ovaj program često pokazuju zanimanje i za sljedeće programe