‘Copywriting je preporodio moje pisanje i poslovanje te mi ulio novo samopouzdanje. Sada ne vjerujem, sada znam da dobro pišem i pričam priče, predavač Boris Belak uspio je to izvući iz mene.’
Mia Bednaž, Imam feeling -agencija za promidžbuZnala sam da ću nakon edukacije izaći spremna za rad i tržište, no usprkos tome premašena su sva moja očekivanja. Predavač je dao sve od sebe kako bi nam prenio svoje znanje i iskustvo, a vjerujem da je u tome i uspio. Znanje koje sam usvojila bilo je velika odskočna daska za mene i moj budući posao, što vidim i u praksi.
Andreja Šubat, Pisana UlicaOd prvog predavanja imali smo praktične vježbe, razrađivali kreativne elemente kampanja te kroz zadaću radili različite cjelovite kampanje, sinopsise za video i slično. Super je što smo si međusobno davali povratne informacije jer se tako najbolje uči. Praktična nastava je najkorisnija, a bogato iskustvo predavača najvrijednije.
Sandra Vlašić, magistrica znanosti i okolišaKomunikacija s predavačima je bila izvrsna. Unaprijedio sam postojeća znanja i stekao nova za rad na projektnim zadacima unutar tvrtke
Vlado Hanžek - Glavni inženjer za prometne propise, HŽ-Infrastruktura d.o.o.Smatrate da imate kreativnu spisateljsku crtu? Obožavate pisati tekstove različitih formi i to želite raditi profesionalno? Ovaj program pokazat će vam kako ono što je dosad bilo zabava, može postati i perspektivan posao!
Kad god pogledate reklamu na TV-u, billboard, oglas na društvenoj mreži ili čujete radijsku poruku i svidi vam se, ili pak pomislite da biste vi mogli bolje – program Copywriter je pravo mjesto da započnete svoju kreativnu pustolovinu i postanete traženi oglašivački kreativac!
Tržište svakim danom dokazuje da su kvalitetni copywriteri sve traženija profesija. Širenjem svojih marketinških aktivnosti, svaka tvrtka treba kvalitetnog kreatora svoje komunikacije.
Dobit ćete detaljno i sveobuhvatno znanje o osmišljavanju oglašivačke komunikacije u svim oblicima i za sve medijske kanale – video, radio, tisak, web i društvene mreže. Od samog kreiranja brenda, osmišljavanja imena i vrijednosti brenda, pa do osmišljavanja i preglednog slaganja kreativne platforme, dobit ćete široko i konkretno znanje da možete osmisliti cjelovitu oglašivačku kampanju.
Radit ćete scenarije za video i radijske oglase, osmišljavati naslove i slogane za kampanje i brendove, te naučiti kako se na efektan način približiti svojim ciljanim grupama kupaca.
Ovaj jedinstven program pružit će vam detaljno i sveobuhvatno znanje kako biste postali uspješnim piscem oglašivačkih tekstova. Svi predavači na programu su stručnjaci iz prakse, tako da ćete dobiti konkretne uvide, znanja i primjere.
Vaše radove i prezentacije poslije uspješno završenog programa možete po želji koristiti za vlastiti portfolio.