Opis
Obožavate pisati tekstove različitih formi i to želite raditi profesionalno? Možda već jeste novinar po struci koji odlično piše i sada želi naučiti kako kvalitetno optimizirati tekstove za web stranice. Možda pak imate web shop i želite naučiti atraktivno opisati proizvode ili ste jednostavno početnik u svemu, koji želi postati profesionalni pisac kreativnih tekstova. Ne brinite. Možemo vam pomoći. U koju god kategoriju sebe svrstali, naučit ćemo vas pisati kreativno i kvalitetno kako bismo se kasnije mogli pohvaliti da smo baš mi izučili tog slavnog copywritera koji sada pali i žari internetskim vodama.
Zanimanje copywritera izuzetno je traženo u cijelome svijetu jer su tvrtke napokon shvatile koliko je kvalitetan sadržaj važan za njihovu promociju i prodaju. No tvrtki na internetu ima puno. Zato u digitalnim formama trebate naprosto briljirati, a mi vam u tome možemo pomoći.
Što možete očekivati na programu Copywriter?
Na programu Copywriter iz prve ćemo vam ruke otkriti na što je važno paziti prilikom pisanja tekstova za web. Naučit ćemo vas kako zavesti ciljanu publiku da što duže ostane na web stranici i kako je namamiti da klika po vama važnim gumbima, što će dovesti do povećanja prodaje. Profesori programa podijelit će s vama primjere iz svakodnevne prakse sa svojim klijentima i skrenuti vam pozornost na najbolje primjere.
Pisanje za web obradit ćemo kroz sve digitalne forme: web stranice, tekstove za društvene mreže, tekstove za newslettere i oglase putem Facebooka, Instagrama i Google Adsa.
BONUS: Na programu ćete raditi isključivo na vlastitim tekstovima koje kasnije možete koristiti na vašoj web stranici i društvenim mrežama.
Nastavni program
Uvod
- Osnove kreativnog razmišljanja
- Kako odabrati dobru ideju
- Praktični timski rad
- Primjeri kreativnog oglašavanja
Strategija – što komunicirati
- Isčitavanje briefa – komunikacijskog zadatka
- Razumijevanje branda
- Kreiranje komunikacijske i kreativne strategije
- Strategija prema medijima
- Praktični timski rad
Kreativa – kako komunicirati
- Stvaranje ideje za cjelovitu kampanju
- Osmišljavanje ključnih poruka (slogana i naslova)
- Osmišljavanje TV spotova, radijskih spotova i oglasa (print, web)
- Strategije i taktike za društvene mreže
- Praktični timski i individualni rad
Prezentacija ideje
- Praktični timski i individualni rad
Marketing menadžment u organizaciji
- Definiranje pojma menadžmenta
- Uloga i ciljevi menadžementa
- Definiranje i upravljanje marketinškim procesima
- Vanjsko i unutarnje okruženje
- Kreiranje marketinške strategije
Osnove agencijskog poslovanja
- Struktura agencije
- Strategija izgradnje produktivnih odnosa unutar agencije
- Suradnja s marketinškim odjelom
- Medijska terminologija
- Priprema medija briefa
- Medijska strategija, medijski planovi
- Kreativna direkcija
- Vodstvo kreativnog tima
Komunikacijske i prezentacijske vještine
- Verbalna i neverbalna komunikacija
- Komunikacija između različitih kultura
- Tehnike pripreme učinkovitih prezentacija
- Siguran javni nastup
Marketinški miks
- Elementi marketinškog miksa
- Životni ciklus proizvoda/usluge
- Kreiranje cjenovne strategije
- Distribucija
- Promocija
Istraživanje tržišta
- Proces istraživanja tržišta
- Segmentacija tržišta
- Analiza tržišta i proizvoda kroz marketinške alate
- Izrada marketing plana
Upravljanje robnom markom
- Robna marka kao platforma za kreativnu komunikaciju
- Definiranje čimbenika marke
- Pozicioniranje, definiranje i pristup marki
- Intelektualno vlasništvo
- Stvaranje robne marke
- Najutjecajnije teorije o robnoj marki
- Osvježavanje postojećih robnih marki
- Programi lojalnosti
Upravljanje odnosima s kupcima
- Proces u ponašanju potrošača
- Planiranje programa upravljanja odnosima s kupcima
- Organiziranje i integriranje poslovanja, zaposlenika, tehnologije i procesa
- Upravljanje reklamacijama
- Novi oblici marketinga
- Internet marketing na tražilicama
- Uvod u web analizu
- Marketing na društvenim mrežama
- Kontekstualno oglašavanje
- Mobilni marketing
- Inovativno korištenje medija
- Dodatne značajke oglašavanja
- Kreativni koncepti u oglašavanju
Ciljevi programa
Nakon završetka programa polaznici će:
- razumjeti marketinški proces, marketinšku koncepciju, napraviti istraživanje tržišta, analizirati dobivene podatke i prezentirati ih,
- kreirati marketinšku strategiju,
- odrediti marketinšku komunikaciju i njene sastavnice, upoznati se s oodnosima s javnošću, direktnom prodajom, direktnim marketingom,
- uspostaviti dobre odnose i izgraditi povjerenje kod klijenta, aktivno slušati kupca i naučiti dati pozitivnu i konstruktivnu povratnu informaciju,
- osmisliti i pisati TV i radio reklame,
- osmisliti i pisati tekstove za internet, novinsko, magazinsko i vanjsko oglašavanje,
- steći vještine pregovaranja i upravljanja kupcima, prepoznati trendove u ponašanju potrošača, znati voditi kreativni tim,
- koristiti kreativne strategije i tehnike u cilju stvaranja ideje,
- stvarati osobni imidž i ugled.
Program je namijenjen:
- voditeljima marketinških odjela,
- djelatnicima u marketingu i prodaji,
- web i grafičkim dizajnerima,
- svima koji žele usavršiti svoja znanja i vještine u području copywritinga.
Načini plaćanja
Moguće je plaćanje do 10 rata općim uplatnicama, 12 Diners, 6 Visa ili preko tvrtke