Predavači su zaista odlični. Kako radim kao nastavnik na fakultetu, znam što znači dobar predavač i imala sam velika očekivanja, a ovdje su zaista baš svi bili za čistu peticu. Izuzetno stručni, komunikativni, stvaraju ugodnu radnu atmosferu i znaju svoj posao. Ono što me najviše oduševilo (a što nama na fakultetu često nedostaje) jest njihovo iskustvo iz prakse.
dr. sc. Marina Tomić Maksan“Komunikacija s predavačima je bila izvrsna. Unaprijedio sam postojeća znanja i stekao nova za rad na projektnim zadacima unutar tvrtke”
Vlado Hanžek - Glavni inženjer za prometne propise, HŽ-Infrastruktura d.o.o.Svakako treba istaknuti gosp. Jasmina Ibrahimovića koji svoje bogato znanje prenosi sa neopisivo jakim žarom! Slušati Jasmina i njegov pristup psihologiji prodaje te psihologiji općenito, može Vas potaknuti na zaista velike promjene, kako poslovno tako i privatno! Također, gđa. Tanja Roca na programu internet marketinga u Vama može probuditi kreativca koji čuči u vama, a da niste ni znali.
Tomislav PokasVeć sam ranije pohađala obrazovni program na Institutu za menadžment i znam da su predavači osobe koje se svakodnevno bave upravo poslom iz domene programa koji predaju. Zato je moj odabir bio isti, samo sam ovaj put odabrala program Copywriter. Uz teoriju se izvode simulacije stvarnih radnih zadataka s kojima ćeš se susresti u praksi, što je jako korisno.
Sandra VranićPreporučujem svima ovu edukaciju, dosta se toga može naučiti koliko god da mislite da sve znate. Upisala sam ga na prvu samo da dobijem neki službeni certifikat u Hrvatskoj, ali mi je donio puno više nego sam očekivala.
Jelena KraljevićVaš program idealan je za rad na vlastitom projektu ili poslovanju. Predavanja na modulu Upravljanje odnosima su mi pomogla da osmislim prodajnu strategiju za svoje usluge.
Katarina Novosel - prvostupnica ekonomije i vlasnica obrta VIRTUALISHMeni je program dao odličnu bazu za dalje i veliki vjetar u leđa. Prvi puta se dogodilo da nisam čula rečenicu kao „uh je li se to stvarno isplati?“, već su svi bili vrlo zainteresirani za moju ideju i spremni pomoći, na čemu sam stvarno zahvalna. Osjećala sam se kao da sam konačno došla na pravo mjesto i među ljude koji me razumiju.
Marta Bašnec CvetkoNa predavanju mi se najviše svidjela izrada web stranice, jako ju je jednostavno napraviti kada naučite kako. Primijenila sam naučeno te sam krenula raditi web stranicu za jednog klijenta koji je bio jako zadovoljan te me tražio i izradu dizajn letaka, reklamnih plakata i samog uslužnog mjesta.
Sabiha Begić - Trade Marketing Specialist, ForeoPoručila bih budućim polaznicima kako se zaista isplati pokrenuti i upisati ovaj program! On ažurno prati trendove industrije i daje odličnu podlogu, kako za zaposlenje, tako i za ulazak u poduzetništvo te daje dodatnu edukaciju za već aktualne poduzetnike.
Lucia RaićKomunikacija s predavačima je bila izvrsna. Unaprijedio sam postojeća znanja i stekao nova za rad na projektnim zadacima unutar tvrtke
Vlado Hanžek - Glavni inženjer za prometne propise, HŽ-Infrastruktura d.o.o.Danas svi nešto prodaju na internetu. To ujedno znači da tvrtke trebaju osobu koja će digitalnu prodaju proizvoda i/ili usluga nadzirati. Osoba koja optimizira web stranicu tvrtke za povećanje konverzija (čitajte: dizanje rezultata prodaje) i analizira trendove kojima je podložna tvrtka na društvenim mrežama i putem Google Adsa, naziva se Specijalist za Internet marketing i prodaju.
Ulaganje u promotivne online kampanje iz godine u godinu raste, više nije dovoljno imati web stranicu i biti prisutan na društvenim mrežama, već je potrebno ozbiljno zasukati rukave. Prije svega, potrebno je pisati što češće kvalitetne tekstove za web stranice, sadržaj redovito optimizirati, a nakon toga i promovirati ga, jer bez plaćenog oglašavanja doseg objava na digitalnim platformama je tek nekoliko postotaka iznad nule.
Vođeni trendovima u digitalnom marketingu i brendiranju, osmislili smo program u kojem će polaznici kroz teoriju te paralelno kroz rad (praksu) na vlastitom projektu svladati izazove internet marketinga. Polaznicima će za vrijeme trajanja programa na raspolaganju biti vrhunski stručnjaci iz domene digitalnog marketinga koji će pratiti njihove projekte te ih pripremiti za stvarno stanje na tržištu.
Voditelji programa najprije će vas upoznati sa svim kanalima digitalnog marketinga te vam kroz teoriju i praksu objasniti čemu oni služe. Zatim ćete odabrati projekt prema vlastitim preferencijama na kojem ćete raditi do kraja programa. Upravo na odabranom projektu učit ćete i vježbati pisati sadržaj za web (eng. content marketing), optimizirati sadržaj za web, izraditi Google Ads, Facebook i newsletter kampanju, ali i naučiti čitati rezultate svih navedenih kampanja kako biste ih mogli što bolje optimizirati te spustiti cijenu klika po ostvarenoj konverziji.
Dodatno, naučiti ćete kako izraditi funkcionalnu stranicu u WordPressu bez obzira na ranije iskustvo.
Kroz program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje analizirat ćete brojne domaće i strane web stranice i web shopove, newslettere te oglase na društvenim mrežama i web tražilicama, kako biste stekli osjećaj kvalitete kampanja i argumente koji će vam u kasnijem samostalnom radu biti precizni kompas za vaše poslovne odluke.
Iskoristite vaučer kako biste financirali svoju edukaciju – vaučere mogu koristiti sve zaposlene i nezaposlene osobe. Iznos vaučera za ovaj program je 544,83 €, a razliku u cijeni možete doplatiti jednokratno ili na rate. Više informacija OVDJE.