fbpx

Internetski marketing i brendiranje

Kroz ovaj program polaznici će iz prve ruke, od stručnjaka iz prakse dobiti uvid i znanja o tome kako se tvrtka pravilno predstavlja i oglašava na Internetu.

AAA pečat
Polaznici o programu

Opis

Danas svi nešto prodaju na internetu. To ujedno znači da tvrtke trebaju osobu koja će digitalnu prodaju proizvoda i/ili usluga nadzirati. Osoba koja optimizira web stranicu tvrtke za povećanje konverzija (čitajte: dizanje rezultata prodaje) i analizira trendove kojima je podložna tvrtka na društvenim mrežama i putem Google Adsa, naziva se Specijalist za Internet marketing i prodaju.

Ulaganje u promotivne online kampanje iz godine u godinu raste, više nije dovoljno imati web stranicu i biti prisutan na društvenim mrežama, već je potrebno ozbiljno zasukati rukave. Prije svega, potrebno je pisati što češće kvalitetne tekstove za web stranice, sadržaj redovito optimizirati, a nakon toga i promovirati ga, jer bez plaćenog oglašavanja doseg objava na digitalnim platformama je tek nekoliko postotaka iznad nule.

Vođeni trendovima u digitalnom marketingu i brendiranju, osmislili smo program u kojem će polaznici kroz teoriju te paralelno kroz rad (praksu) na vlastitom projektu svladati izazove internet marketinga. Polaznicima će za vrijeme trajanja programa na raspolaganju biti vrhunski stručnjaci iz domene digitalnog marketinga koji će pratiti njihove projekte te ih pripremiti za stvarno stanje na tržištu.

Što možete očekivati na programu osposobljavanja za Internetski marketing i brendiranje?

Voditelji programa najprije će vas upoznati sa svim kanalima digitalnog marketinga te vam kroz teoriju i praksu objasniti čemu oni služe. Zatim ćete odabrati projekt prema vlastitim preferencijama na kojem ćete raditi do kraja programa. Upravo na odabranom projektu učit ćete i vježbati pisati sadržaj za web (eng. content marketing), optimizirati sadržaj za web, izraditi Google Ads, Facebook i newsletter kampanju, ali i naučiti čitati rezultate svih navedenih kampanja kako biste ih mogli što bolje optimizirati te spustiti cijenu klika po ostvarenoj konverziji.

Dodatno, naučiti ćete kako izraditi funkcionalnu stranicu u WordPressu bez obzira na ranije iskustvo.

Kroz program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje analizirat ćete brojne domaće i strane web stranice i web shopove, newslettere te oglase na društvenim mrežama i web tražilicama, kako biste stekli osjećaj kvalitete kampanja i argumente koji će vam u kasnijem samostalnom radu biti precizni kompas za vaše poslovne odluke.

Jeste li znali da za ovu edukciju možete tražiti vaučer HZZ-a?

Iskoristite vaučer kako biste financirali svoju edukaciju  – vaučere mogu koristiti sve zaposlene i nezaposlene osobe. Iznos vaučera za ovaj program je 544,83 €, a razliku u cijeni možete doplatiti jednokratno ili na rate. Više informacija OVDJE.

Oblici izvođenja nastave

Interaktivna predavanja, vođeni proces učenja i poučavanja, učenje temeljeno na radu, samostalna aktivnost polaznika

Uvjerenje ili diploma

Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje

Literatura

Obvezna literatura uključena je u cijenu programa.

Ispit

Završna provjera stečenih znanja pisanim provjerama te provjera vještina polaznika projektnim i problemskim zadatcima

Napomena

Za predavanja je potrebno imati vlastito računalo.

Nastavni program

 Uvod u internet marketing 

  • Pojam Internet marketinga
  • Vrste i specifičnosti marketinških kanala na Internetu
  • Faze razvoja i organizacija Internet marketinga
  • SEO i SEM
  • Uloga internet marketinga i prodaje u tvrtki
  • Brendiranje u online poslovanju

 Web stranica

  • Koraci u izradi kvalitetne web stranice
  • Optimalan sadržaj kvalitetne web stranice – pisanje teksta, raspored sadržaja
  • Tehničke karakteristike kvalitetne web stranice – tehnologija izrade, programski jezici
  • Dizajn kvalitetne web stranice
  • Platforme za izradu web stranice  – pregled gotovih CMS sustava, WordPress, Joomla, Drupal
  • Pisanje za web
  • Blog
  • Tehnička i sadržajna analiza web stranice na primjeru
  • Mobilni marketing

Optimizacija web stranica za tražilice (SEO)

  • Faktori (činioci) kvalitetne optimizacije web stranice
  • Onsite metode optimizacije web stranice
  • Offsite metode optimizacije web stranice (link building)
  • Mjerenje optimiziranosti web stranice
  • Nepoželjne i poželjne SEO metode

 Google Ads

  • Definicija i mogućnosti primjene Google Ads kampanje
  • Strategija i ciljevi oglašavanja
  • Određivanje budžeta kampanje
  • Parametri oglašavanja
  • Priprema sadržaja web stranice za Google Ads kampanju
  • Otvaranje računa i pokretanje kampanje
  • Koraci u izradi Google Ads kampanje
  • Optimizacija kampanje
  • Izrada Google Ads kampanju na primjeru

 Google Analytics 

  • Definicija i mogućnosti primjene analitičkog alata Google Analytics
  • Registracija Google Analytics računa
  • Organizacija Google Analytics računa
  • Analiza uspješnosti kampanje proizvoda/usluge pomoću  Google Analytics izvještaja
  • Izrada Google Analytics izvještaja na primjeru

Community management

  • Vrste i karakteristike društvenih mreža (Instagram, Tik-Tok, Facebook, LinkedIn)
  • Strategija nastupa na društvenim mrežama
  • Planiranje i izrada relevantnog sadržaja za društvene mreže
  • Izrada i prilagodba profila na društvenim mrežama
  • Komuniciranje sa zajednicom na društvenim mrežama
  • Krizno komuniciranje

 Content marketing

  • Pojam i upotreba content marketinga
  • Kreiranje sadržaja za content marketing i usklađivanje sadržaja s brandom i porukom tvrtke
  • Iskorištavanje online kanala oglašavanja za content marketing
  • Pojam i upotreba native marketinga
  • Sadržajni „content“ marketing
  • Influencer marketing s ciljem povećanja vidljivosti poslovanja
  • Storytelling

Marketing društvenih mreža

  • Specifičnosti oglašavanja na društvenim mrežama
  • Društvene mreže i njihova uloga u marketingu i brendiranju
  • Upravljanje kroz Facebook Busines Manager
  • Kreiranje kampanje na primjeru proizvoda/usluge
  • Određivanje budžeta kampanje
  • Otvaranje računa i pokretanje kampanje
  • Optimizacija kampanje

 E-mail newsletter

  • Proces  vođenja newsletter kampanje
  • Metode prikupljanja e-mail kontakata
  • Newsletter sustavi za upravljanje e-mail marketing kampanjama
  • Sadržaj newsletter-a
  • Metode za mjerenje učinkovitosti kampanje
  • Izrada newsletter-a  za konkretni proizvod ili uslugu

Web trgovina

  • Preduvjeti za pokretanje i razvoj web trgovine
  • Zakonski okviri pokretanja web trgovine
  • Ključne značajke i elementi web trgovine
  • Modeli poslovanja na webu (B2b, b2c, c2c) i njihove karakteristike
  • Modeli web plaćanja
  • Analiza uspješnosti poslovanja domaćih i stranih web trgovina

Upravljanje odnosima s kupcima

  • Planiranje i priprema informacija o klijentu
  • Identificiranje i analiza potreba i očekivanja poslodavaca
  • Proces i tehnike pregovaranja
  • Prezentacija i predstavljanje rješenja
  • Prepoznavanje mogućih prigovora i priprema potencijalnih rješenja
  • Uspostavljanje partnerskog odnosa sa klijentima

Ciljevi programa

Nakon programa polaznici će naučiti:

  • razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
  • kreirati i provesti uspješnu marketinšku kampanju na internetu,
  • sudjelovati u definiranju  budžeta i planiranju internetske kampanje,
  • optimizirati troškove internetske kampanje,
  • odabrati i koristiti relevantne Google alate pri analizi uspješnosti online kampanje,
  • pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
  • koristiti društvene mreže za povećanje prodaje,
  • upravljati odnosima s kupcima kroz društvene mreže,
  • procijeniti potrebe potencijalnih kupaca na Internetu te tomu prilagoditi metode oglašavanja i prodaje.

Program je namijenjen:

  • djelatnicima u prodaji,
  • djelatnicima u marketingu,
  • web dizajnerima i administratorima,
  • poduzetnicima,
  • svima koji žele usavršiti svoja znanja i vještine u području internet marketinga.

Termini

Početak predavanja: 17.10.2024., četvrtkom od 17:30 do 21:15 i subotom od 09:30 do 13:15

Trajanje

225 sati (nastava online u stvarnom vremenu, individualni i grupni zadaci, konzultacije i ispit)

Cijena

Upisnina 90,00 € + školarina 1.200,00 €

Odobravamo popust na raniju prijavu!

Načini plaćanja

Moguće je plaćanje do 10 rata općim uplatnicama i putem Internet bankarstva.

Saša Stanković

Digital marketing manager, Adriatics

Boris Šuša

Facebook client partner - Httpool - Zagreb

Vedrana Mikić

Social Media Manager

Filip Šikić

Vlasnik marketinške agencije Merkat Media

Katarina Trajbar

Vlasnica obrta za promidžbu TraKa

Kontaktirajte nas

    Naši polaznici koje zanima ovaj program često pokazuju zanimanje i za sljedeće programe