

U svijetu u kojem se sve više prodaje i promocije vrši online, stručnjaci za internetski marketing i brendiranje postali su itekako traženi. Dovoljno je samo da otvorite jednu od platformi za traženje posla i vidjet ćete zanimanja poput stručnjaka za digitalni marketing, SEO analitičara, copywritera i slično. Ukratko – danas skoro svako poduzeće nešto prodaje online i potrebne su im osobe koje će im u tome pomoći.
No, ako i vi razmišljate u tom smjeru, imajte na umu da svako od zanimanja iz segmenta internetskog marketinga mora imati puno širi spektar znanja nego što je to samo njegov dio posla. Copywriter mora biti upoznat sa SEO-m, menadžer promotivnih kampanja mora znati i što se traži od svih onih koji su u kampanje uključeni, dok SEO stručnjak mora znati puno toga o tekstovima i vizualima.
Zato je program koji objedinjuje cjelokupno znanje iz internetskog marketinga i brendiranje jedino rješenje za one koji zbilja žele uspjeti u ovoj branši!
Koja znanja i vještine su vam potrebne za internetski marketing i brendiranje?




Kao što smo prethodno spomenuli, pojam internetskog marketinga i brendiranja je širok. Zato ćete na ovom programu IZM-a dobiti sva najvažnija znanja i vještine iz raznih segmenata koji su poslovanjima bitni u svakodnevnoj promociji u online svijetu, a s kojima će vas inicijalno upoznati vaši predavači na temelju teorije i prakse.
Počevši od optimizacije internetskih stranica za pretraživače, preko pisanja sadržaja za internetsku stranicu (content marketing), Google Ads, Facebook i newsletter kampanja, pa do optimizacije marketinških kampanja koje smanjuju cijenu oglašavanja. Uz to, naučit ćete i kako izraditi internetsku stranicu na platformi WordPress!
Koje su prednosti programa Internetski marketing i brendiranje u IZM-u?
Program možete sufinancirati HZZ putem vaučera za obrazovanje.
Dobivate detaljno znanje iz područja internetskog marketinga i brendiranja koje pokriva sve segmente ovog širokog područja.
Odabrat ćete projekt sukladno vašim željama i preferencijama, a na kojem ćete raditi do kraja programa te na njemu graditi svoja znanja i vještine.
Upoznat ćete se s brojnim primjerima iz prakse te analizirati stvarne marketinške kampanje, internetske stranice i trgovine te oglase na društvenim mrežama i internetskim pretraživačima.
Vaši su predavači stručnjaci u svom području koji u svom poslovnom životu iza sebe imaju brojne godine iskustva u području internetskog marketinga i brendiranja.
Ovim programom širite svoje poslovne mogućnosti, bilo da je to u traženju novog zaposlenja ili u poboljšanju vlastitog poslovanja.
Nakon uspješno položenog završnog ispita, dobivate Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije Internetski marketing i brendiranje, koje vam se upisuje u radnu e-knjižicu.
Nastava se odvija u potpunosti online, što znači da mogu sudjelovati polaznici iz cijele Hrvatske.
Dobivate mogućnost individualnih konzultacija s mentorom kako biste usavršili svoja znanja.
Sva obavezna literatura uključena je u cijenu programa.
Koje su prednosti programa Internetski marketing i brendiranje u IZM-u?
Program možete sufinancirati HZZ putem vaučera za obrazovanje.
Dobivate detaljno znanje iz područja internetskog marketinga i brendiranja koje pokriva sve segmente ovog širokog područja.
Odabrat ćete projekt sukladno vašim željama i preferencijama, a na kojem ćete raditi do kraja programa te na njemu graditi svoja znanja i vještine.
Upoznat ćete se s brojnim primjerima iz prakse te analizirati stvarne marketinške kampanje, internetske stranice i trgovine te oglase na društvenim mrežama i internetskim pretraživačima.
Vaši su predavači stručnjaci u svom području koji u svom poslovnom životu iza sebe imaju brojne godine iskustva u području internetskog marketinga i brendiranja.
Ovim programom širite svoje poslovne mogućnosti, bilo da je to u traženju novog zaposlenja ili u poboljšanju vlastitog poslovanja.
Nakon uspješno položenog završnog ispita, dobivate Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije Internetski marketing i brendiranje, koje vam se upisuje u radnu e-knjižicu.
Nastava se odvija u potpunosti online, što znači da mogu sudjelovati polaznici iz cijele Hrvatske.
Dobivate mogućnost individualnih konzultacija s mentorom kako biste usavršili svoja znanja.
Sva obavezna literatura uključena je u cijenu programa.





Sve naše programe verificiralo je Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, što znači da će vam se u radnu e-knjižicu upisati Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije Internetski marketing i brendiranje.


Predavanja počinju 16. listopada 2025. godine, a odvijat će se četvrtkom od 17:30 do 21:15 sati te subotom od 09:30 do 13:15 sati. Ukupno trajanje programa je 225 sati.


Završni ispit polažete u pismenom obliku, a usvojene vještine dokazujete i prezentacijom svog projekta.

Upisnina za program iznosi 90,00 €, dok sama školarina iznosi 1200,00 €. Iznos vaučera HZZ-a pokriva troškove od 544,83 €, dok ostatak možete platiti jednokratno ili na rate.
Za ranije prijave odobravamo popust!
Iskoristite HZZ vaučer za subvencioniranje programa
Iznos školovanja djelomično je pokriven.
DETALJNIJE O PROGRAMU
Što ćete naučiti kroz program Internetski marketing i brendiranje?
Razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga.
Kreirati i provesti uspješnu marketinšku kampanju na internetu.
Sudjelovati u definiranju budžeta i planiranju internetske kampanje.
Optimizirati troškove internetske kampanje.
Odabrati i koristiti relevantne Google alate pri analizi uspješnosti online kampanje.
Pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti.
Koristiti društvene mreže za povećanje prodaje.
Upravljati odnosima s kupcima kroz društvene mreže.
Procijeniti potrebe potencijalnih kupaca na Internetu te tomu prilagoditi metode oglašavanja i prodaje.
Što ćete naučiti kroz program Internetski marketing i brendiranje?
Razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga.
Kreirati i provesti uspješnu marketinšku kampanju na internetu.
Sudjelovati u definiranju budžeta i planiranju internetske kampanje.
Optimizirati troškove internetske kampanje.
Odabrati i koristiti relevantne Google alate pri analizi uspješnosti online kampanje.
Pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti.
Koristiti društvene mreže za povećanje prodaje.
Upravljati odnosima s kupcima kroz društvene mreže.
Procijeniti potrebe potencijalnih kupaca na Internetu te tomu prilagoditi metode oglašavanja i prodaje.
Kako izgleda nastavni program?




Uvod u internet marketing
- Pojam Internet marketinga
- Vrste i specifičnosti marketinških kanala na Internetu
- Faze razvoja i organizacija Internet marketinga
- SEO i SEM
- Uloga internet marketinga i prodaje u tvrtki
- Brendiranje u online poslovanju
Web stranica
- Koraci u izradi kvalitetne web stranice
- Optimalan sadržaj kvalitetne web stranice – pisanje teksta, raspored sadržaja
- Tehničke karakteristike kvalitetne web stranice – tehnologija izrade, programski jezici
- Dizajn kvalitetne web stranice
- Platforme za izradu web stranice – pregled gotovih CMS sustava, WordPress, Joomla, Drupal
- Pisanje za web
- Blog
- Tehnička i sadržajna analiza web stranice na primjeru
- Mobilni marketing
Optimizacija web stranica za tražilice (SEO)
- Faktori (činioci) kvalitetne optimizacije web stranice
- Onsite metode optimizacije web stranice
- Offsite metode optimizacije web stranice (link building)
- Mjerenje optimiziranosti web stranice
- Nepoželjne i poželjne SEO metode
Google Ads
- Definicija i mogućnosti primjene Google Ads kampanje
- Strategija i ciljevi oglašavanja
- Određivanje budžeta kampanje
- Parametri oglašavanja
- Priprema sadržaja web stranice za Google Ads kampanju
- Otvaranje računa i pokretanje kampanje
- Koraci u izradi Google Ads kampanje
- Optimizacija kampanje
- Izrada Google Ads kampanju na primjeru
Google Analytics
- Definicija i mogućnosti primjene analitičkog alata Google Analytics
- Registracija Google Analytics računa
- Organizacija Google Analytics računa
- Analiza uspješnosti kampanje proizvoda/usluge pomoću Google Analytics izvještaja
- Izrada Google Analytics izvještaja na primjeru
Community management
- Vrste i karakteristike društvenih mreža (Instagram, Tik-Tok, Facebook, LinkedIn)
- Strategija nastupa na društvenim mrežama
- Planiranje i izrada relevantnog sadržaja za društvene mreže
- Izrada i prilagodba profila na društvenim mrežama
- Komuniciranje sa zajednicom na društvenim mrežama
- Krizno komuniciranje
Content marketing
- Pojam i upotreba content marketinga
- Kreiranje sadržaja za content marketing i usklađivanje sadržaja s brandom i porukom tvrtke
- Iskorištavanje online kanala oglašavanja za content marketing
- Pojam i upotreba native marketinga
- Sadržajni „content“ marketing
- Influencer marketing s ciljem povećanja vidljivosti poslovanja
- Storytelling
Marketing društvenih mreža
- Specifičnosti oglašavanja na društvenim mrežama
- Društvene mreže i njihova uloga u marketingu i brendiranju
- Upravljanje kroz Facebook Business Manager
- Kreiranje kampanje na primjeru proizvoda/usluge
- Određivanje budžeta kampanje
- Otvaranje računa i pokretanje kampanje
- Optimizacija kampanje
E-mail newsletter
- Proces vođenja newsletter kampanje
- Metode prikupljanja e-mail kontakata
- Newsletter sustavi za upravljanje e-mail marketing kampanjama
- Sadržaj newsletter-a
- Metode za mjerenje učinkovitosti kampanje
- Izrada newsletter-a za konkretni proizvod ili uslugu
Web trgovina
- Preduvjeti za pokretanje i razvoj web trgovine
- Zakonski okviri pokretanja web trgovine
- Ključne značajke i elementi web trgovine
- Modeli poslovanja na webu (b2b, b2c, c2c) i njihove karakteristike
- Modeli web plaćanja
- Analiza uspješnosti poslovanja domaćih i stranih web trgovina
Upravljanje odnosima s kupcima
- Planiranje i priprema informacija o klijentu
- Identificiranje i analiza potreba i očekivanja poslodavaca
- Proces i tehnike pregovaranja
- Prezentacija i predstavljanje rješenja
- Prepoznavanje mogućih prigovora i priprema potencijalnih rješenja
- Uspostavljanje partnerskog odnosa sa klijentima
Upoznajte predavače!
Spremni za najbolju odluku u svojoj karijeri?
Kontaktirajte nas i odgovorit ćemo vam u najkraćem roku!