fbpx

Voditelj marketinga

Razmišljati unaprijed, stvarati nove prilike, osvajati nova tržišta, uspostaviti partnerske odnose s klijentima upravo je zadatak uspješnih marketing menadžera.

AAA pečat

Opis

Glavni cilj svakog poduzeća jest stvaranje dobiti prodajom vlastitih proizvoda ili usluga. Dobrim dijelom za to je zadužen marketinški tim, odnosno Voditelj marketinga (m/ž) čiji je zadatak stvarati nove prilike, osvajati nova tržišta, uspostaviti partnerske odnose s klijentima, voditi procese organizacije i realizacije promidžbe, kao i uskladiti poslovanje marketinga s ostalim odjelima (financije, proizvodnja).

Radno mjesto Voditelja marketinga jednako je prisutno u velikim i malim poduzećima koja na tržištu nude razne proizvode i usluge. Obje pozicije Voditelja marketinga su zahtjevne, budući da je potrebno široko znanje o marketingu koje zaposlenik koristi kroz analizu tržišta, osmišljavanje ponude i vođenja politike cijene, promociju, prodaju i distribuciju. Kroz pomno osmišljenu marketing strategiju, dužnost Voditelja marketinga je da odredi najprikladniju cijenu kojom će se, uz što više zadovoljnih kupaca, ostvariti što veća dobit poduzeća.

Program za Voditelja marketinga namijenjen je prije svega postojećim voditeljima marketinških odjela kako bi nadogradili postojeće znanje, djelatnicima u marketingu i prodaji, ali i svima onima koji žele usavršiti svoja znanja i vještine u području marketinga.

Što možete očekivati na programu Voditelj marketinga?

Kroz program za Voditelja marketinga svladat ćete sva važna područja marketinga, od osnova menadžmenta, komunikacijskih i prezentacijskih vještina, važnosti uloge marketing menadžmenta u organizaciji i integrirane marketinške komunikacije, sve do specifičnih tema poput marketinškog miksa, istraživanja tržišta, upravljanja robnom markom i odnosima s kupcima.

Naši predavači koji imaju bogato iskustvo u radu na tržištu, također će vas upoznati s osnovama internet marketinga, a odlučite li dodatno proširiti znanje i na tom području, možemo vam osigurati upis pojedinačnih modula programa Specijalist za internet marketing i prodaju. Za kraj možemo samo još napomenuti kako kroz program jednaku pažnju dajemo teoriji i praksi, kako biste po završetku programa mogli kvalitetno i samostalno obavljati sve aktivnosti vezane za zanimanje Voditelja marketinga.

BONUS: Ovaj program također nudi teoriju i praksu iz odnosa s javnostima i event managementa!

Oblici izvođenja nastave

Interaktivna predavanja, praktična nastava i individualne konzultacije.

Uvjerenje ili diploma

Uvjerenje o usavršavanju za poslove Voditelja/ice marketinga

Literatura

Obvezna literatura uključena je u cijenu programa.

Ispit

Pisanje završnog rada i izrada prezentacije, a nakon odslušanog programa pristupa se pismenom ispitu.

Nastavni program

Osnove menadžmenta

  • Definiranje pojma menadžmenta, razvoj samosvjesnosti
  • Uloga i ciljevi menadžera
  • Osobine vođe, moć i utjecaj
  • Upravljanje stresom, konfliktima, uravnoteženje funkcija
  • Upravljanje vremenom i delegiranje
  • Rad u timskom okruženju

Komunikacijske i prezentacijske vještine

  • Verbalna i neverbalna komunikacija
  • Komunikacija između različitih kultura
  • Tehnike pripreme učinkovitih prezentacija
  • Siguran javni nastup

Važnost uloge marketing menadžmenta u organizaciji

  • Uloga marketinga u organizaciji
  • Definiranje i upravljanje marketinškim procesima
  • Vanjsko i unutarnje okruženje
  • Kreiranje marketinške strategije

Integrirana marketinška komunikacija

  • Instrumenti marketinške komunikacije
  • Upravljanje oglašavanjem
  • Tehnike unapređenja prodaje
  • Odnosi s javnošću
  • Osobna prodaja
  • Direktni marketing
  • Event management
  • Mjerenje učinkovitosti marketinške komunikacije

Marketinški miks

  • Elementi marketinškog miksa
  • Životni ciklus proizvoda/usluge
  • Kreiranje cjenovne strategije
  • Distribucija
  • Promocija

Istraživanje tržišta

  • Proces istraživanja tržišta
  • Segmentacija tržišta
  • Analiza tržišta i proizvoda kroz marketinške alate
  • Izrada marketing plana

Upravljanje robnom markom

  • Dizajn u službi marketinga
  • Robna marka kao platforma za kreativnu komunikaciju
  • Stvaranje komunikacijskog koncepta
  • Osmišljavanje reklamnih tekstova
  • Osmišljavanje alternativnih oblika marketinga
  • Stvaranje vlastitog imidža
  • Stvaranje cjelovite oglašivačke kampanje

Upravljanje odnosima s kupcima

  • Proces u ponašanju potrošača
  • Planiranje programa upravljanja odnosima s kupcima
  • Organiziranje i integriranje poslovanja, zaposlenika, tehnologije i procesa
  • Upravljanje reklamacijama

Internet marketing

  • Uvod u Internet marketing
  • Web stranica
  • SEO – Optimizacija web stranica za tražilice
  • WEB trgovina
  • SMM – Social Media Marketing

Ciljevi programa

Nakon završetka programa polaznici će:

  • znati upravljati marketinškim odjelom unutar tvrtke,
  • odabrati i implementirati marketinšku strategiju,
  • prepoznati potrebe klijenta,
  • znati customer relationship management,
  • segmentirati i analizirati tržište,
  • upravljati robnom markom,
  • izraditi marketinški i media plan,
  • naučiti prezentirati na učinkovit način,
  • naučiti sve tajne internet marketinga.

Program je namijenjen:

  • voditeljima marketinških odjela,
  • djelatnicima u marketingu i prodaji,
  • svima koji žele usavršiti svoja znanja i vještine u području marketinga.

Termini

Početak predavanja: 26.10.2021. utorkom (nakon nove godine petkom) od 17:30 do 21:15

Trajanje

160 šk. sati. (nastava u učionici, individualni zadaci, konzultacije i ispit)

Cijena

Upisnina 700 kuna + školarina 15.000 kn

Popust na raniju prijavu!

Načini plaćanja

Moguće je plaćanje do 10 rata općim uplatnicama, 12 Diners, 6 Visa ili preko tvrtke

Boris Belak

Kreativni Direktor - Studio Nexus

Ana Mulović

Viši predavač - Sveučilište Sjever

Jasmin Ibrahimović

Osnivač - Rainmaker d.o.o.

Saša Stanković

Digital marketing manager, Adriatics

Kontaktirajte nas

    Naši polaznici koje zanima ovaj program često pokazuju zanimanje i za sljedeće programe