fbpx

Voditelj prodaje

Cilj menadžera koji rade u prodaji su efikasni i učinkoviti rezultati prodaje i veće zadovoljstvo kupaca koji proizlaze iz uspješnog prodajnog procesa.

AAA pečat
Polaznici o programu

Opis

Glavni postulat prodaje glasi – želite li ostvariti uspjeh u prodaji, potrebno je dovoljnom broju ljudi pomoći da dobiju ono što oni žele. Ako ste ikada nešto pokušali prodati, vjerojatno ste ubrzo shvatili da isti proizvod prodaju i mnogi drugi.

Kako onda nekima pođe za rukom i prodaju brzo i financijski isplativo, a neki mukom muče godinama i prodaju malo ili ništa?

Odgovor leži u tome da uspješni menadžeri prodaje zapravo ne prodaju proizvode i usluge, već prodaju emocije. Žena neće dvadesetu haljinu kupiti zato što joj treba haljina, već zato što se želi osjećati lijepo i primijećeno. Razumijete li logiku prodaje, neće vam više biti neugodno prodavati i nećete imati osjeća da nekome „uvaljujete“ proizvod ili uslugu, već ćete imati iskrenu želju i potrebu pomoći svojim kupcima.

Program za voditelja prodaje osmislili smo za sve vas koji želite pobijediti osjećaj nelagode tijekom prodaje i prestati gledati na prodaju kao bauk. Program jamči veću uspješnost u komunikaciji te poboljšanje odnosa s ljudima na osobnom i poslovnom planu.

Što možete očekivati na Programu za voditelja prodaje?

Program za voditelja prodaje osposobit će vas za učinkovito vođenje prodajnog tima, koji će ispunjavati zadane prodajne planove. To podrazumijeva uspješno pronalaženje novih kupaca i stvaranje kvalitetnog partnerskog odnosa, ali isto tako i zadržavanje postojećih kupaca koji su najveća vrijednost jednog poduzeća.

Kao budući uspješni menadžer prodaje, na programu ćete naučiti komunicirati s lakoćom, bilo prema kupcima ili prema prodajnom timu, s ciljem uspješnije prezentacije svojih ideja, proizvoda ili usluga koje prodajete.

BONUS: Polaznici će na ovom programu osim učenja teorije prodaje, svoje vještine vježbati u praksi, vođeni vrhunskim višegodišnjim uspješnim menadžerima prodaje.

Oblici izvođenja nastave

Interaktivna predavanja, praktična nastava i individualne konzultacije.

Uvjerenje ili diploma

Uvjerenje o stručnom usavršavanju i diploma škole.

Literatura

Obvezna literatura uključena je u cijenu programa.

Ispit

Pisanje završnog rada i izrada prezentacije, a nakon odslušanog programa pristupa se pismenom ispitu

Nastavni program

Uvod u menadžment

  • Uloge, zadaci i ciljevi menadžera
  • Planiranje, vođenje, delegiranje i kontrola
  • Upravljanje vremenom, stresom i konfliktima
  • Vođenje sastanaka
  • Osnove trgovačkog prava

Komunikacijske i prezentacijske vještine

  • Usavršavanje vještina učinkovite komunikacije
  • Verbalna i neverbalna komunikacija
  • Umijeće šarma u prodaji
  • Kako učinkovito prezentirati sebe, proizvod i uslugu

Prodajni proces i pregovaranje

  • Koraci u prodaji
  • Prepoznavanje kupaca u prodajnom procesu
  • Prodajne vještine
  • Planiranje i priprema prodajnog razgovora
  • Vještine upoznavanja kupaca (SPIN prodaja)
  • Prezentacija proizvoda
  • Rješavanje otpora i uklanjanje prepreka pri odluci o kupnji
  • Zaključivanje prodaje

Upravljanje reklamacijama

  • Identifikacija problema kupca, alati i metode rješavanja reklamacija
  • Proces rješavanja reklamacija
  • Baza prigovora
  • Načini i postupci rješavanja kriznih situacija na društvenim mrežama
  • Analiza rješavanja reklamacija na primjerima iz strane i domaće prakse

Planiranje tržišta i prodaje

  • Segmentacija tržišta
  • Određivanje tržišne niše
  • Kriteriji za kategorizaciju kupaca
  • Plan prodaje i budžetiranje
  • Određivanje cijena
  • Prodajni kanali

Prodajna efikasnost

  • Prodajni lijevak
  • Analiza prodaje i alati za mjerenje rezultata prodaje
  • Ukrižana i dodana prodaja
  • Buduća prodaja
  • Analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvoda
  • Monitoring kupaca (RUC vs potraživanja)

Odnosi s kupcima

  • Osnove CRM-a
  • Kreiranje strategije za upravljanje klijentima
  • Postprodaja
  • Alat za identifikaciju, diferencijaciju, interakciju i prilagođavanju (IDIC)
  • Alat za razvoj kupaca (Get-Keep-Grow)

Digitalni svijet prodaje i marketinga

  • Uvod u Internet marketing
  • Web stranica
  • SEO – Optimizacija web stranica za tražilice
  • WEB trgovina
  • SMM – Social Media Marketing

Ciljevi programa

Nakon završetka programa polaznici će:

  • svladati osnove menadžmenta i biti učinkovitiji u vođenju bilo kojeg tima,
  • kreirati strategiju za stvaranje pozitivnog iskustva za svoje klijente,
  • poznavati cijeli komunikacijsko-prodajni proces,
  • znati planirati i organizirati sve prodajne aktivnosti,
  • biti sposobni preuzeti ključnu ulogu u prodajnom timu,
  • učinkovito komunicirati i voditi pregovore,
  • izgraditi uspješne odnose sa klijentima i pronaći nove klijente,
  • naučiti sve tajne internet marketinga,
  • naučiti kako prepoznati nove poslovne mogućnosti.

Program je namijenjen:

  • poduzetnicima i manadžerima,
  • djelatnicima u prodaji,
  • svima koji žele usavršiti svoja znanja i vještine u području prodaje.

Termini

Početak predavanja: 10.11.2020. utorkom od 17:30-21:15 (dio predavanja online a dio u učionici)

Trajanje

160 šk. sati.

Cijena

Upisnina 700 kuna + školarina 15.000 kn.

Popust na raniju prijavu!

Načini plaćanja

Moguće je plaćanje do 10 rata općim uplatnicama, 12 Diners, 6 Visa ili preko tvrtke

Jasmin Ibrahimović

Osnivač - Rainmaker d.o.o.

mr.sc. Tomislav Ivezić

Business People Consultant, LEVEL UP Consulting

Saša Stanković

Digital marketing manager, Adriatics

Boris Vulić

Stručnjak za nabavu i prodaju

Gordana Ćorić

Direktorica programa Festina lente; Predavačica poduzetništva na Veleučilištu VERN

Kontaktirajte nas

Naši polaznici koje zanima ovaj program često pokazuju zanimanje i za sljedeće programe