S provedbom Erasmus projekta pod nazivom “Kvalitetom nastavnog procesa do zadovoljnih polaznika” započeli smo 2021. godine. Naši su zaposlenici prisustvovali na ukupno četiri edukacije u Portugalu, Grčkoj i Češkoj tijekom kojih su osnaživali svoje vještine koje su prenijeli na svoje kolege, a sve u svrhu povećanja zadovoljstva naših polaznika.
Prva u nizu edukacija bila je na temu digitalnih alata za učenje pod nazivom Stimulating creativity and innovation in the classroom/innovative teacher-motivated student: collaborative problem solving u Portugalu u gradu Sesimbri. Održavala se od 5. do 10. srpnja 2021. godine.
Zamišljeno je bilo da nas predstavlja jedna osoba, no takva prilika i iskustvo se nije moglo propustiti te su put Portugala otišle ravnateljica Instituta za menadžment Tajana Pernar zajedno sa savjetnicom za edukaciju i razvoj karijere Nikolinom Škreblin.
Dva dana prije edukacije krenule su u Portugal te iskoristile vrijeme za opuštanje i šetnju Lisabonom, uz odlična vina i hranu.
Edukacija se održavala u Sesimbri u hotelu na plaži s pogledom na Atlantski ocean, a sudjelovalo je dvadesetak polaznica iz osam europskih zemalja: Poljske, Finske, Litve, Cipra, Španjolske, Bugarske i Rumunjske iz sektora obrazovanja odraslih i srednjih škola.
Isključivo ženska ekipa polaznica je tijekom šest dana trajanja programa imala priliku naučiti kako potaknuti učenike na učenje na kreativan način te kako predavači mogu nastavu učiniti zanimljivom te povećati interakciju među polaznicima i predavačima.
Vrijedi istaknuti odlazak u Aqua Boa School, prvu portugalsku školu koja nastavu izvodi projektno. Riječ je o državnoj školi, koja je svojim inovativnim pristupom, bez puno novaca, uspjela napraviti revolucionarne promjene u obrazovnom sustavu. Ova škola je odličan primjer suradnje cijele zajednice od ravnatelja, profesora, obitelji, koja u svoje obrazovanje uključuje sve kako bi se djeca osjećala ugodno.
Čak 30 % nastave održava se kroz projektni rad te djeca na taj način usavršavaju svoje komunikacijske i prezentacijske vještine, uče kako raditi u timu, podijeliti zadatke, slušati i uvažavati mišljenja.
Iskustvo praćenja načina na koji provode nastavu dovelo je i do naše suradnje u sklopu projekta Poduzetni limači gdje se naš tim od 12 ljudi uputio na studijsko putovanje.
Svaka je grupa sastavljena od predstavnica iz iste države imala priliku izraditi kviz na temelju novih alata te ga predstaviti kolegama iz grupe. Na taj se način sumiralo sve naučeno na edukaciji.
Međusobna su se iskustva razmjenjivala i tijekom neformalnih druženja. Osim edukacije, bilo je vremena i za opuštanje i uživanje u ljepotama Portugala, pa su tako bili organizirani izleti kako bi se mogao upoznati najzapadniji dio Europe.
Mjesta koja su posjetili bila su Quinta da Regaleira, Palacia da Pena u Sintri, Cabo de Roca, a uz to su kušali njihova tradicionalna jela i piće.
Osim izleta koji će zasigurno svima ostati trajno u sjećanju, ekipa je zadnje druženje spontano pretvorila u Eurosong pa je tako svaka zemlja predstavila hit iz svoje regije.
Edukacija je bila vrlo korisna i inspirativna, te smo nakon završetka u Institutu za menadžment počeli primjenjivati naučeno. Predavači alate koriste na predavanjima, osobito online kako bi mogli prilagoditi nastavu polaznicima.
Osim toga, edukacija je naše predstavnice naučila kako gledati stvari izvan okvira. Jednostavna rješenja su najčešće oko nas, dok mi previše razmišljamo. Saznale su da se bakalar može pripremiti na više načina, zavoljele ribu, a od tada vole popiti i Caprinhu.