Opis
Web stranica i cjelokupna online prezentacija su nesumnjivo postali osobna iskaznica poduzeća u 21. stoljeću. Internet marketing je putokaz klijentima i korisnicima koji im pomaže da web stranicu i tvrtku pronađu i da ju percipiraju na odgovarajući način.
Kako su tvrtke, oglašivači i korisnici to prepoznali, ulaganja u budžete za online oglašavanje rastu dvoznamenkastim ciframa u Hrvatskoj i u inozemstvu.
Kroz ovaj program polaznici će iz prve ruke, od stručnjaka iz prakse dobiti uvid i znanja o tome kako se tvrtka pravilno predstavlja i oglašava na Internetu. Kreće se od odabira i planiranja ispravne vrste web stranice za tvrtku, a zatim se prezentiraju i analiziraju tehničke i dizajnerske karakteristike web stranice.
Nakon toga se kroz vježbe na računalu izrađuju AdWords, Facebook i Newsletter kampanje te se sagledava uloga svakog marketinškog kanala u funkciji prodaje usluge/proizvoda tvrtke i njenog ispravnog brandiranja.
Također se kroz vježbe te na primjerima iz prakse prolaze content marketing, upravljanje društvenim mrežama i uloga bloga u online marketing mixu.
Program sadrži i iscrpnu analizu uspješnih web trgovina na primjerima iz prakse te su polaznici na kraju programa osposobljeni za odabir odgovarajućih marketinških kanala, budžeta i alata.
Uključeni su i treninzi za polaganje ispita za stjecanje certifikata Google AdWords i Google Analytics!
Na kraju programa, polaznici u klijent-ponuđač simulaciji kroz prezentaciju u timovima predstavljaju stečena znanja.
Napomena
Za predavanja je potrebno imati vlastito računalo.
Nastavni program
Uvod u Internet marketing
- Pojam Internet marketinga
- Vrste i specifičnosti marketinških kanala na Internetu
- Faze razvoja i organizacija Internet marketinga
- SEO i SEM
- Uloga internet marketinga i prodaje u tvrtki
Web stranica
- Koraci u izradi kvalitetne web stranice
- Optimalan sadržaj kvalitetne web stranice – pisanje teksta, raspored sadržaja
- Tehničke karakteristike kvalitetne web stranice – tehnologija izrade, programski jezici
- Dizajn kvalitetne web stranice
- Platforme za izradu web stranice – pregled gotovih CMS sustava, WordPress, Joomla, Drupal
- Pisanje za web
- Blog
- Tehnička i sadržajna analiza web stranice na primjeru
Optimizacija web stranica za tražilice (SEO)
- Faktori (činioci) kvalitetne optimizacije web stranice
- Onsite metode optimizacije web stranice
- Offsite metode optimizacije web stranice (link building)
- Mjerenje optimiziranosti web stranice
- Nepoželjne i poželjne SEO metode
Google AdWords
- Definicija i mogućnosti primjene Google AdWords kampanje
- Strategija i ciljevi oglašavanja
- Određivanje budžeta kampanje
- Parametri oglašavanja
- Priprema sadržaja web stranice za Google AdWords kampanju
- Otvaranje računa i pokretanje kampanje
- Koraci u izradi Google AdWords kampanje
- Optimizacija kampanje
- Izrada Google AdWords kampanju na primjeru
Google Analytics
- Definicija i mogućnosti primjene analitičkog alata Google Analytics
- Registracija Google Analytics računa
- Organizacija Google Analytics računa
- Analiza uspješnosti kampanje proizvoda/usluge pomoću Google Analytics izvještaja
- Izrada Google Analytics izvještaja na primjeru
Marketing društvenih mreža
- Vrste i karakteristike društvenih mreža (Facebook, Twitter, Linkedin)
- Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama
- Strategija nastupa na društvenim mrežama
- Planiranje i izrada relevantnog sadržaja za društvene mreže
- Izrada i prilagodba profila na društvenim mrežama
- Komuniciranje sa zajednicom na društvenim mrežama
Content marketing
- Pojam i upotreba content marketinga
- Kreiranje sadržaja za content marketing i usklađivanje sadržaja s brandom i porukom tvrtke
- Iskorištavanje online kanala oglašavanja za content marketing
- Pojam i upotreba native marketinga
Facebook
- Specifičnosti Facebook oglašavanja
- Upravljanje kroz Facebook Busines Manager
- Kreiranje kampanje na primjeru proizvoda/usluge
- Određivanje budžeta kampanje
- Otvaranje računa i pokretanje kampanje
- Optimizacija kampanje
E-mail newsletter
- Proces vođenja newsletter kampanje
- Metode prikupljanja e-mail kontakata
- Newsletter sustavi za upravljanje e-mail marketing kampanjama
- Sadržaj newsletter-a
- Metode za mjerenje učinkovitosti kampanje
- Izrada newsletter-a za konkretni proizvod ili uslugu
Web trgovina
- Preduvjeti za pokretanje i razvoj web trgovine
- Zakonski okviri pokretanja web trgovine
- Ključne značajke i elementi web trgovine
- Modeli poslovanja na webu (B2b, b2c, c2c) i njihove karakteristike
- Modeli web plaćanja
- Analiza uspješnosti poslovanja domaćih i stranih web trgovina
Upravljanje odnosima s kupcima
- Planiranje i priprema informacija o klijentu
- Identificiranje i analiza potreba i očekivanja poslodavaca
- Proces i tehnike pregovaranja
- Prezentacija i predstavljanje rješenja
- Prepoznavanje mogućih prigovora i priprema potencijalnih rješenja
- Uspostavljanje partnerskog odnosa sa klijentima
Ciljevi programa
Nakon programa polaznici će naučiti:
- kreirati i provesti uspješnu marketinšku kampanju na internetu,
- sudjelovati u definiranju budžeta i planiranju internetske kampanje,
- optimizirati troškove internetske kampanje,
- odabrati i koristiti relevantne Google alate pri analizi uspješnosti online kampanje,
- koristiti društvene mreže za povećanje prodaje,
- upravljati odnosima s kupcima kroz društvene mreže,
- procijeniti potrebe potencijalnih kupaca na Internetu te tomu prilagoditi metode oglašavanja i prodaje.
Program je namijenjen:
- djelatnicima u prodaji,
- djelatnicima u marketingu,
- web dizajnerima i administratorima,
- poduzetnicima,
- svima koji žele usavršiti svoja znanja i vještine u području internet marketinga.
Načini plaćanja
Moguće je plaćanje do 10 rata općim uplatnicama, 12 Diners, 6 Amex ili preko tvrtke
Ante Malenica
Digital Marketing Specialist & Co-owner at Pisalica