Specijalist za internet marketing i prodaju

Kroz ovaj program polaznici će iz prve ruke, od stručnjaka iz prakse dobiti uvid i znanja o tome kako se tvrtka pravilno predstavlja i oglašava na Internetu.

Opis

Web stranica i cjelokupna online prezentacija su nesumnjivo postali osobna iskaznica poduzeća u 21. stoljeću. Internet marketing je putokaz klijentima i korisnicima koji im pomaže da web stranicu i tvrtku pronađu i da ju percipiraju na odgovarajući način.
Kako su tvrtke, oglašivači i korisnici to prepoznali, ulaganja u budžete za online oglašavanje rastu dvoznamenkastim ciframa u Hrvatskoj i u inozemstvu.

Kroz ovaj program polaznici će iz prve ruke, od stručnjaka iz prakse dobiti uvid i znanja o tome kako se tvrtka pravilno predstavlja i oglašava na Internetu. Kreće se od odabira i planiranja ispravne vrste web stranice za tvrtku, a zatim se prezentiraju i analiziraju tehničke i dizajnerske karakteristike web stranice.

Nakon toga se kroz vježbe na računalu izrađuju AdWords, Facebook i Newsletter kampanje te se sagledava uloga svakog marketinškog kanala u funkciji prodaje usluge/proizvoda tvrtke i njenog ispravnog brandiranja.
Također se kroz vježbe te na primjerima iz prakse prolaze content marketing, upravljanje društvenim mrežama i uloga bloga u online marketing mixu.

Program sadrži i iscrpnu analizu uspješnih web trgovina na primjerima iz prakse te su polaznici na kraju programa osposobljeni za odabir odgovarajućih marketinških kanala, budžeta i alata.
Uključeni su i treninzi za polaganje ispita za stjecanje certifikata Google AdWords i Google Analytics!

Na kraju programa, polaznici u klijent-ponuđač simulaciji kroz prezentaciju u timovima predstavljaju stečena znanja.

Oblici izvođenja nastave

Interaktivna predavanja, praktična nastava i individualne konzultacije.

Uvjerenje ili diploma

Uvjerenje o stručnom osposobljavanju i diploma škole.

Literatura

Obvezna literatura uključena je u cijenu programa.

Ispit

Pisanje završnog rada i izrada prezentacije, a nakon odslušanog programa pristupa se pismenom ispitu.

Napomena

Za predavanja je potrebno imati vlastito računalo.

Nastavni program

 Uvod u Internet marketing 

  • Pojam Internet marketinga
  • Vrste i specifičnosti marketinških kanala na Internetu
  • Faze razvoja i organizacija Internet marketinga
  • SEO i SEM
  • Uloga internet marketinga i prodaje u tvrtki

 Web stranica

  • Koraci u izradi kvalitetne web stranice
  • Optimalan sadržaj kvalitetne web stranice – pisanje teksta, raspored sadržaja
  • Tehničke karakteristike kvalitetne web stranice – tehnologija izrade, programski jezici
  • Dizajn kvalitetne web stranice
  • Platforme za izradu web stranice  – pregled gotovih CMS sustava, WordPress, Joomla, Drupal
  • Pisanje za web
  • Blog
  • Tehnička i sadržajna analiza web stranice na primjeru

Optimizacija web stranica za tražilice (SEO)

  • Faktori (činioci) kvalitetne optimizacije web stranice
  • Onsite metode optimizacije web stranice
  • Offsite metode optimizacije web stranice (link building)
  • Mjerenje optimiziranosti web stranice
  • Nepoželjne i poželjne SEO metode

 Google AdWords 

  • Definicija i mogućnosti primjene Google AdWords kampanje
  • Strategija i ciljevi oglašavanja
  • Određivanje budžeta kampanje
  • Parametri oglašavanja
  • Priprema sadržaja web stranice za Google AdWords kampanju
  • Otvaranje računa i pokretanje kampanje
  • Koraci u izradi Google AdWords kampanje
  • Optimizacija kampanje
  • Izrada Google AdWords kampanju na primjeru

 Google Analytics 

  • Definicija i mogućnosti primjene analitičkog alata Google Analytics
  • Registracija Google Analytics računa
  • Organizacija Google Analytics računa
  • Analiza uspješnosti kampanje proizvoda/usluge pomoću  Google Analytics izvještaja
  • Izrada Google Analytics izvještaja na primjeru

Marketing društvenih mreža

  • Vrste i karakteristike društvenih mreža (Facebook, Twitter, Linkedin)
  • Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama
  • Strategija nastupa na društvenim mrežama
  • Planiranje i izrada relevantnog sadržaja za društvene mreže
  • Izrada i prilagodba profila na društvenim mrežama
  • Komuniciranje sa zajednicom na društvenim mrežama

 Content marketing

  • Pojam i upotreba content marketinga
  • Kreiranje sadržaja za content marketing i usklađivanje sadržaja s brandom i porukom tvrtke
  • Iskorištavanje online kanala oglašavanja za content marketing
  • Pojam i upotreba native marketinga

Facebook

  • Specifičnosti Facebook oglašavanja
  • Upravljanje kroz Facebook Busines Manager
  • Kreiranje kampanje na primjeru proizvoda/usluge
  • Određivanje budžeta kampanje
  • Otvaranje računa i pokretanje kampanje
  • Optimizacija kampanje

 E-mail newsletter

  • Proces  vođenja newsletter kampanje
  • Metode prikupljanja e-mail kontakata
  • Newsletter sustavi za upravljanje e-mail marketing kampanjama
  • Sadržaj newsletter-a
  • Metode za mjerenje učinkovitosti kampanje
  • Izrada newsletter-a  za konkretni proizvod ili uslugu

Web trgovina

  • Preduvjeti za pokretanje i razvoj web trgovine
  • Zakonski okviri pokretanja web trgovine
  • Ključne značajke i elementi web trgovine
  • Modeli poslovanja na webu (B2b, b2c, c2c) i njihove karakteristike
  • Modeli web plaćanja
  • Analiza uspješnosti poslovanja domaćih i stranih web trgovina

Upravljanje odnosima s kupcima

  • Planiranje i priprema informacija o klijentu
  • Identificiranje i analiza potreba i očekivanja poslodavaca
  • Proces i tehnike pregovaranja
  • Prezentacija i predstavljanje rješenja
  • Prepoznavanje mogućih prigovora i priprema potencijalnih rješenja
  • Uspostavljanje partnerskog odnosa sa klijentima

Ciljevi programa

Nakon programa polaznici će naučiti:

  • kreirati i provesti uspješnu marketinšku kampanju na internetu,
  • sudjelovati u definiranju  budžeta i planiranju internetske kampanje,
  • optimizirati troškove internetske kampanje,
  • odabrati i koristiti relevantne Google alate pri analizi uspješnosti online kampanje,
  • koristiti društvene mreže za povećanje prodaje,
  • upravljati odnosima s kupcima kroz društvene mreže,
  • procijeniti potrebe potencijalnih kupaca na Internetu te tomu prilagoditi metode oglašavanja i prodaje.

Program je namijenjen:

  • djelatnicima u prodaji,
  • djelatnicima u marketingu,
  • web dizajnerima i administratorima,
  • poduzetnicima,
  • svima koji žele usavršiti svoja znanja i vještine u području internet marketinga.

Termini

Dva puta tjedno po 4 šk. sata.

Trajanje

140 šk. sati.

Cijena

Upisnina 700 kuna + školarina 15.000 kn.

Popust na raniju prijavu!

Načini plaćanja

Moguće je plaćanje do 10 rata općim uplatnicama, 12 Diners, 6 Amex ili preko tvrtke

Ana Mulović

Viši predavač - Sveučilište Sjever

Boris Belak

Kreativni Direktor - Studio Nexus

Luciano Santini

Vlasnik - Santini Media d.o.o.

Saša Stanković

Ecommerce Manager - FOREO

Kontaktirajte nas

Naši polaznici koje zanima ovaj program često pokazuju zanimanje i za sljedeće programe