Specijalist za internet marketing i prodaju

Kroz ovaj program polaznici će iz prve ruke, od stručnjaka iz prakse dobiti uvid i znanja o tome kako se tvrtka pravilno predstavlja i oglašava na Internetu.

AAA pečat

Opis

Danas svi nešto prodaju na internetu. To ujedno znači da tvrtke trebaju osobu koja će digitalnu prodaju proizvoda i/ili usluga nadzirati. Osoba koja optimizira web stranicu tvrtke za povećanje konverzija (čitajte: dizanje rezultata prodaje) i analizira trendove kojima je podložna tvrtka na društvenim mrežama i putem Google Adsa, naziva se Specijalist za Internet marketing i prodaju.

Ulaganje u promotivne online kampanje iz godine u godinu raste, kako u Hrvatskoj, tako i u inozemstvu. Tvrtke i marketinške agencije shvatile su da više nije dovoljno imati web stranicu i biti prisutan na društvenim mrežama, već je potrebno ozbiljno zasukati rukave. Prije svega, potrebno je pisati što češće kvalitetne tekstove za web stranice, sadržaj redovito optimizirati, a nakon toga i promovirati ga, jer bez plaćenog oglašavanja doseg objava na digitalnim platformama je tek nekoliko postotaka iznad nule.

Vođeni trendovima u digitalnom marketingu, osmislili smo program u kojem će polaznici kroz teoriju te paralelno kroz rad (praksu) na vlastitom projektu svladati izazove internet marketinga. Polaznicima će za vrijeme trajanja programa na raspolaganju biti vrhunski stručnjaci iz domene digitalnog marketinga koji će pratiti njihove projekte te ih pripremiti za stvarno stanje na tržištu.

Što možete očekivati na programu Specijalista za Internet marketing i prodaju?

Voditelji programa najprije će vas upoznati sa svim kanalima digitalnog marketinga te vam kroz teoriju i praksu objasniti čemu oni služe. Zatim ćete odabrati projekt prema vlastitim preferencijama na kojem ćete raditi do kraja programa. Upravo na odabranom projektu učit ćete i vježbati pisati sadržaj za web (eng. content marketing), optimizirati sadržaj za web, izraditi Google Ads, Facebook i newsletter kampanju, ali i naučiti čitati rezultate svih navedenih kampanja kako biste ih mogli što bolje optimizirati te spustiti cijenu klika po ostvarenoj konverziji.

Kroz program Specijalista za Internet marketing i prodaju analizirat ćete brojne domaće i strane web stranice i web shopove, newslettere te oglase na društvenim mrežama i web tražilicama, kako biste stekli osjećaj kvalitete kampanja i argumente koji će vam u kasnijem samostalnom radu biti precizni kompas za vaše poslovne odluke.

BONUS: U edukaciju su uključeni i treninzi za polaganje ispita za stjecanje certifikata Google
Ads i Google Analytics!

Oblici izvođenja nastave

Interaktivna predavanja, praktična nastava i individualne konzultacije.

Uvjerenje ili diploma

Uvjerenje o stručnom osposobljavanju i diploma škole.

Literatura

Obvezna literatura uključena je u cijenu programa.

Ispit

Pisanje završnog rada i izrada prezentacije, a nakon odslušanog programa pristupa se pismenom ispitu.

Napomena

Za predavanja je potrebno imati vlastito računalo.

Nastavni program

 Uvod u Internet marketing 

  • Pojam Internet marketinga
  • Vrste i specifičnosti marketinških kanala na Internetu
  • Faze razvoja i organizacija Internet marketinga
  • SEO i SEM
  • Uloga internet marketinga i prodaje u tvrtki

 Web stranica

  • Koraci u izradi kvalitetne web stranice
  • Optimalan sadržaj kvalitetne web stranice – pisanje teksta, raspored sadržaja
  • Tehničke karakteristike kvalitetne web stranice – tehnologija izrade, programski jezici
  • Dizajn kvalitetne web stranice
  • Platforme za izradu web stranice  – pregled gotovih CMS sustava, WordPress, Joomla, Drupal
  • Pisanje za web
  • Blog
  • Tehnička i sadržajna analiza web stranice na primjeru

Optimizacija web stranica za tražilice (SEO)

  • Faktori (činioci) kvalitetne optimizacije web stranice
  • Onsite metode optimizacije web stranice
  • Offsite metode optimizacije web stranice (link building)
  • Mjerenje optimiziranosti web stranice
  • Nepoželjne i poželjne SEO metode

 Google AdWords 

  • Definicija i mogućnosti primjene Google AdWords kampanje
  • Strategija i ciljevi oglašavanja
  • Određivanje budžeta kampanje
  • Parametri oglašavanja
  • Priprema sadržaja web stranice za Google AdWords kampanju
  • Otvaranje računa i pokretanje kampanje
  • Koraci u izradi Google AdWords kampanje
  • Optimizacija kampanje
  • Izrada Google AdWords kampanju na primjeru

 Google Analytics 

  • Definicija i mogućnosti primjene analitičkog alata Google Analytics
  • Registracija Google Analytics računa
  • Organizacija Google Analytics računa
  • Analiza uspješnosti kampanje proizvoda/usluge pomoću  Google Analytics izvještaja
  • Izrada Google Analytics izvještaja na primjeru

Marketing društvenih mreža

  • Vrste i karakteristike društvenih mreža (Facebook, Twitter, Linkedin)
  • Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama
  • Strategija nastupa na društvenim mrežama
  • Planiranje i izrada relevantnog sadržaja za društvene mreže
  • Izrada i prilagodba profila na društvenim mrežama
  • Komuniciranje sa zajednicom na društvenim mrežama

 Content marketing

  • Pojam i upotreba content marketinga
  • Kreiranje sadržaja za content marketing i usklađivanje sadržaja s brandom i porukom tvrtke
  • Iskorištavanje online kanala oglašavanja za content marketing
  • Pojam i upotreba native marketinga

Facebook

  • Specifičnosti Facebook oglašavanja
  • Upravljanje kroz Facebook Busines Manager
  • Kreiranje kampanje na primjeru proizvoda/usluge
  • Određivanje budžeta kampanje
  • Otvaranje računa i pokretanje kampanje
  • Optimizacija kampanje

 E-mail newsletter

  • Proces  vođenja newsletter kampanje
  • Metode prikupljanja e-mail kontakata
  • Newsletter sustavi za upravljanje e-mail marketing kampanjama
  • Sadržaj newsletter-a
  • Metode za mjerenje učinkovitosti kampanje
  • Izrada newsletter-a  za konkretni proizvod ili uslugu

Web trgovina

  • Preduvjeti za pokretanje i razvoj web trgovine
  • Zakonski okviri pokretanja web trgovine
  • Ključne značajke i elementi web trgovine
  • Modeli poslovanja na webu (B2b, b2c, c2c) i njihove karakteristike
  • Modeli web plaćanja
  • Analiza uspješnosti poslovanja domaćih i stranih web trgovina

Upravljanje odnosima s kupcima

  • Planiranje i priprema informacija o klijentu
  • Identificiranje i analiza potreba i očekivanja poslodavaca
  • Proces i tehnike pregovaranja
  • Prezentacija i predstavljanje rješenja
  • Prepoznavanje mogućih prigovora i priprema potencijalnih rješenja
  • Uspostavljanje partnerskog odnosa sa klijentima

Ciljevi programa

Nakon programa polaznici će naučiti:

  • kreirati i provesti uspješnu marketinšku kampanju na internetu,
  • sudjelovati u definiranju  budžeta i planiranju internetske kampanje,
  • optimizirati troškove internetske kampanje,
  • odabrati i koristiti relevantne Google alate pri analizi uspješnosti online kampanje,
  • koristiti društvene mreže za povećanje prodaje,
  • upravljati odnosima s kupcima kroz društvene mreže,
  • procijeniti potrebe potencijalnih kupaca na Internetu te tomu prilagoditi metode oglašavanja i prodaje.

Program je namijenjen:

  • djelatnicima u prodaji,
  • djelatnicima u marketingu,
  • web dizajnerima i administratorima,
  • poduzetnicima,
  • svima koji žele usavršiti svoja znanja i vještine u području internet marketinga.

Termini

Početak predavanja: 07.11.2019. (četvrtkom od 17:30h) i ponekad subota od 09:30h

Trajanje

140 šk. sati.

Cijena

Upisnina 700 kuna + školarina 15.000 kn.

Popust na raniju prijavu!

Načini plaćanja

Moguće je plaćanje do 10 rata općim uplatnicama, 12 Diners, 6 Amex ili preko tvrtke

Boris Belak

Kreativni Direktor - Studio Nexus

Luciano Santini

Vlasnik - Santini Media d.o.o.

Saša Stanković

Ecommerce Manager - FOREO

Ante Malenica

Digital Marketing Specialist & Co-owner at Pisalica

Boris Šuša

Senior Sales Manager - Njuškalo

Kontaktirajte nas

Naši polaznici koje zanima ovaj program često pokazuju zanimanje i za sljedeće programe