Seminar je namijenjen:
- vlasnicima i menadžmentu poduzeća,
- voditeljima marketinga ili prodaje,
- voditeljima ureda i administrativnim djelatnicima,
- zaposlenicima u turističkim agencijama,
- svima koji žele unaprijediti znanja o Internet marketingu.
Polaznici će naučiti:
- prednosti i mogućnosti oglašavanja na internetu,
- komunikacijske tehnike i pojmove potrebne za online promociju,
- upoznati kanale potrebne za online promociju,
- naučiti koristiti alate za formiranje e-marketing promocije,
- identificirati načine uporabe web-a kao oglasnog prostora,
- kako kreirati internetsku kampanju tako da donosi maksimalni povrat ulaganja,
- kako postaviti ciljeve oglašavanja na Internetu,
- upoznati trenutno stanje na hrvatskom web prostoru i moguće smjerove budućeg razvoja,
- mjeriti i tumačiti statistiku (Gemius, Google Analytics, banner sustavi).
Kratki sadržaj seminara:
- uvod u oglašavanje na internetu,
- prednosti i nedostaci u odnosu na tradicionalnie medije,
- ciljevi oglašavanja i kako ih postići na internetu,
- oglašivački alati specifični za Internet (banneri, PR, sponsorships ,društvene mreže, tekstualni oglasi),
- definiranje promotivnih alata i njihovo korištenje,
- uspješna Internet stranica,
- društveniji mediji,
- mobilno oglašavanje,
- SEO,
- mjerenje učinka oglašavanja,
- analiza podataka o kampanji.
Metode rada:
- prezentacija,
- interaktivne vježbe