Nabavna akademija
TERMINI

TERMINI
TRAJANJE

TRAJANJE
CIJENA

Cijena

U današnje vrijeme kada su prihodi poduzeća smanjeni, a troškovi rastu potrebno je razviti funkciju nabave kako bi održali ravnotežu u odnosu na profit. Služba nabave u razvijenim poduzećima doživljava procvat jer je promijenila svoj karakter – od popratnog davatelja usluge postaje ravnopravan i cijenjen generator stvaranja dobiti. Suvremeni pristup procesima nabave objedinjen je pod naslovom World Class Procurement, a na predavanju ćete imati priliku savjetovati se o implementaciji nabavnih alata u svom poduzeću. Nabavne strategije i alati bit će obrađeni prema raznim strukturama poduzeća – centralizirano, poduzeće s više filijala i međunarodno prisutno.
Naglasak na interaktivnom tijeku predavanja pruža vam mogućnost dobivanja rješenja koje ćete moći primijeniti već sljedeći radni dan.
Akademija je namijenjena:
- direktorima i voditeljima nabave,
- referentima nabave,
- djelatnicima u prodaji,
- voditeljima ureda,
- kao i svima koji su uključeni u nabavne aktivnosti, a nabava im nije glavna poslovna aktivost.
Polaznici će naučiti:
- izraditi plan nabave i odrediti nabavne strategije,
- voditi natječaje,
- upravljati ugovorima,
- upravljati nabavnim kategorijama,
- odrediti i provesti strategije upravljanja odnosa s dobavljačima,
- organizirati e-aukcije,
- mjeriti i izračunati uštede,
- sastaviti periodične i godišnji izvještaj o radu službe nabave.
Kratki sadržaj akademije:
- Organizacija nabave
- Vođenje tima u nabavi
- Procesi tima u nabavi
- Strateška nabava
- Nabavne taktike
- Plan nabave
- Budžet nabave
- Nabavni natječaj
- Upravljanje ugovorima
- Upravljanje odnosima s dobavljačima
- Upravljanje zalihama
- Upravljanje troškovima
- Trendovi u nabavi
Metode rada:
- prezentacije,
- interaktivne vježbe,
- individualni i grupni rad.
Dodatan bonus:
Upoznajte predavače!
Pogledajte još i ovo...
Zainteresirani ste za seminar?
Kontaktirajte nas i odgovorit ćemo vam u najkraćem roku!