fbpx

IZM Akademija Upravljanja projektima

Termini

od 24.03 do 21.04. (ponedjeljkom i srijedom 17:30-21:15)

Trajanje

40 sati

Cijena

4.500,00 kn

IZM Akademija upravljanja projektima

Stručnom izobrazbom do uspješne karijere

Želite li usavršiti stručnu izobrazbu i steći znanja iz suvremenih metoda upravljanja projektima? Okrenuti ste budućnosti i želite ulagati u svoje znanje? Nova znanja i vještine ključ su uspješne karijere i napredovanja. Ipak, od svih ovih želja i ciljeva sprječava vas nedostatak vremena i novaca.

U vremenu kad tvrtke i organizacije preispituju radne procese i postupke te ulažu u domene koje daju prednost na tržištu, važno je ići u korak sa suvremenim kretanjima. Institut za menadžment svjestan je poteškoća poput nedostatka vremena s kojima se susreće suvremen čovjek, a koje ga sprječavaju u razvijanju vlastitih potencijala.

Dobro došli u kuću projektnog znanja!

Upravo smo zato osnovali Akademiju upravljanja projektima, utemeljenu na ideji o usavršavanju stručne izobrazbe na moderan i sofisticiran način. Naša misija je pružiti vam teorijsko znanje stečeno kroz iskustvo i praksu, čime se nadilazi klasičan oblik seminara. Najbolje od svega, edukacije se odvijaju on-line te nećete ni napuštati svoj dom! Akademiji pristupate putem jednog klika, a kako nema potrebe za putovanjem, štedite i vrijeme i novac. Za pristupanje širokom rasponu edukacija o upravljanju projektima potrebna vam je samo stabilna internetska veza.

Što ćete dobiti na Akademiji?

Ako ste početnik u području upravljanja projektima, na Akademiji ćete dobiti potrebna znanja za početak uspješne karijere te odgovore na sva pitanja koja vas zanimaju. S druge strane, oni koji su već krenuli putem uspješnih voditelja, zahvaljujući novim vještinama i modernim metodama dobit će konkurentsku prednost pred drugima u toj branši. Poznato je da najbolje učimo kroz praksu i iskustvo, što smo i imali na umu prilikom pokretanja ovog virtualnog projekta. Prednost nam je edukacija kroz praktičan rad te kroz informacije, odgovore i diskusije o stvarnim situacijama na terenu. Uz to, usavršit ćete vještine pisanjem projekata i opisivanjem problemskih pitanja te načina njihovog rješavanja.

Predavači i organizacija Akademije

Edukacije na Akademiji drže predavači koji su stručnjaci s godinama iskustva u području projektnog menadžmenta. Zahvaljujući njihovom iskustvu, kroz brojne primjere ćete steći potrebna znanja brzo, učinkovito i uz puno praktičnog rada.
On-line edukacije održavaju se na ZOOM platformi, a rad je organiziran za grupe od 10 do 16 polaznika u trajanju od 5 sati dnevno, dvaput tjedno.

Program je sadržajno utemeljen na metodologiji koju je razvila PMI (Project Management Institute), međunarodna organizacija za certificiranje stručnjaka u segmentu upravljanja projektima, programima i portfeljima. Po modulima su obuhvaćeni uvodni dijelovi upravljanja:

  • projektima,
  • integracijom i opsegom,
  • rasporedom i resursima,
  • troškovima i nabavom,
  • kvalitetom i rizicima,
  • komunikacijom i dionicima,
  • promjenama koje su neizbježne u projektima i zadacima

Predavanja su koncipirana u obliku radionica uz kombinaciju teorije i puno vježbi. Tijekom treninga polaznici će vježbe i praktičan rad provoditi u timovima od 3 do 5 članova na primjerima svojih projekata.

Detaljan sadržaj:
MODUL 1: Uvod u upravljanje projektima (5 sati)

Upravljanje projektom je primjena znanja, vještina, alata i tehnika na projektne aktivnosti kako bi se zadovoljili projektni zahtjevi. U ovom dijelu upoznat ćete se sa standardom i načelima upravljanja projektima, projektnim ograničenjima, organizacijskom strukturom i sustavima, organizacijskim procesnim sredstvima i faktorima okruženja poduzeća. Dobit ćete odgovore na sljedeća pitanja:

  • Kako prepoznati situaciju u kojoj treba primijeniti znanja i standard projektnog upravljanja?
  • Donosi li korist novog načina rada i odakle krenuti s projektnim upravljanjem te kada ću vidjeti prednosti?
  • Sada kada sam voditelj projekta, što još moram znati o kodeksu i etici upravljanja projektom?
  • Što je moja uloga i odgovornosti, koje su uloge i odgovornosti tima, sponzora, ostalih dionika?
  • Kako upravljati projektom u ne projektnoj strukturi organizacije?
MODUL 2: Upravljanje integracijom i opsegom projekta (5 sati)

U fazi pokretanja projekta temeljitije ćete se osvrnuti na teme kao što su opseg projekta, svrha, ciljevi i ključne točke te različiti utjecaji i interesi dionika unutar projekta. Dobit ćete odgovore na sljedeća pitanja:

  • Na početku projekta, o čemu prioritetno razgovarati s projektim timom?
  • Što je prvi korak u planiranju?
  • Koja znanja i koje ekspertize trebam već na samom početku projekta te koje dokumente i informacije trebam konzultirati prije nego krenemo u provedbu?
  • Kako ću znati gdje sam u projektu i koji dio posla je još preostao?
  • Koji alat i metode koristiti u planiranju posla kojeg moramo napraviti u projektu?
  • Kako osigurati pozitivan feedback klijenta: „Da – to je to! Bravo. To smo naručili!“
MODUL 3: Upravljanje rasporedom i resursima na projektu (5 sati)

Važnost dobrog rasporeda imat ćete priliku upoznati kroz izradu plana upravljanja rasporedom, te kroz definiranje aktivnosti na projektu i određivanje njihovog slijeda. Ući ćete u upotrebu alata i tehnika za procjenjivanje trajanja aktivnosti i samu izradu rasporeda, te potom njegovu kontrolu. Vježbati ćemo izradu gantograma. Procijenit ćemo potrebne resurse po aktivnostima prve hijerarhije WBS-a. Za kraj slijedi kontrola resursa.

Bavit ćemo se rješavanjem pitanja kao što su:

  • Što je uzrok često kašnjenja i kako to izbjeći?
  • Kako kvalitetnije procijeniti i planirati potrebno vrijeme i tko može najbolje pomoći?
  • Kako procijeniti potreban rad kada nismo sigurni u procjene?
MODUL 4: Upravljanje troškovima i nabavom (5 sati)

Putovanje kroz fazu upravljanja projektom nastavlja se upravljanjem troškovima kroz podjelu na četiri primarne faze: određivanje proračuna, kontrolu troškova, nastale troškove i procjenu troškova. Posebnu pozornost posvetit ćemo kontroli troškova.
Unutar ovog modula raspravljat će se o fazi izvođenja projekta, kao i o temama kao što su planiranje nabave, te o načinima za dobivanje prihvaćanja isporuka od strane korisnika.
Bavit ćemo se rješavanjem pitanja kao što su:

  • Imamo li planiran trošak za novu promjenu i gdje je, kako ga prethodno odrediti?
  • Kako prevenirati trošak mogućih rizika koji se mogu aktivirati?
  • Kako znati na brz i siguran način koliko smo potrošili i koliko je ostalo u odnosu koliko smo napravili?
  • Ne možemo odraditi, hitno moramo nabaviti – kako organizirati ovu promjenu?
  • Na koji način znati koliko je stvarno ostalo do kraja i koliko će stvarno to koštati?
MODUL 5: Upravljanje kvalitetom i rizicima (5 sati)

U ovom modulu podijelit ćemo znanje i iskustva u neizostavnim izazovima vezanim uz kvalitetu i rizike na projektu. O upravljanju kvalitetom razgovarat će se u smislu zadovoljstva korisnika, osiguranja kvalitete, kontrole kvalitete i tehnika procjene. Bavit ćemo se identifikacijom i analizom rizika i pri tom koristiti alate i metode koji su najbolji upravo za projekt koji provodimo. Upoznat ćemo se s Matricom vjerojatnosti pojave i vjerojatnosti učinka rizika. Planirat ćemo odgovore za neke od identificiranih rizika, a potom ćemo neizostavno sve rizike nadzirati i kontrolirati.
Naći ćemo rješenje za situacije u kojima se pitamo:

  • Još nismo krenuli s provedbom, a već smo prepoznali puno rizika, što ćemo s njima odmah sada na početku?
  • Sada kada znam koji su rizici, kako pripremiti plan odgovora i tko će mi pomoći oko njih?
  • Moram li ja kao voditelj upravljati svim rizicima?
  • Kako osigurati ugovorenu kvalitetu i to na samom početku, tko mi može pomoći i koje metode primijeniti?
  • Zašto projekt duže traje jer klijent ne prihvaća primopredaju, jesmo li to mogli spriječiti i kako?
MODUL 6: Upravljanje komunikacijom, dionicima i promjenama (5 sati)

U ovom izuzetno dinamičnom modulu bavit ćemo se planiranjem, upravljanjem i nadzorom komunikacija na projektu. Pozornost će nam privući veliki broj tipova komunikacije, te njihova učestalost i mogući kanali komunikacije. Kako organizirati i potaknuti produktivnu komunikaciju kao neizostavni dio svakog uspješnog projekta uz korištenje „tips and tricks“ i kako ih prilagoditi značajkama svog projekta. Približit ćete se vještinama za učinkovito upravljanje sastancima uključujući kick-off i kick-out sastanak.

Pitamo i odgovaramo:

  • Sada radimo udaljeni, trebamo li pomoć u upravljanju komunikacijom?
  • Previše vremena trošimo na sastancima, kako možemo biti konkretniji i svrhovitiji za projekt?
  • Komunikacija u našem timu je dobra, no nekako projekt uvijek duže traje i treba dodatne kanale za međusobno razumijevanje i provedbu, kako mogu upravljati bolje?
  • Navikao sam na promjene, no one uvijek koštaju, kako mogu time upravljati - imati pod kontrolom troškove i proizvod?
  • Kako reći „ne“ idejama i zahtjevima za promjene koje ne donose benefit, a stvaraju nove troškove i rokove?
  • Postoji li nekakav protokol za promjene prihvatljiv za klijenta i nas?
MODUL 7: Standard za upravljanje projektima i Plan projekta (5 sati)

Ovaj modul je osmišljen za osvještavanje koristi upravljanja zadacima i projektima prema standardima. Bavit ćemo se organizacijom, ulogama i odgovornostima na projektu. Upoznat ćemo se sa strukturom projektnog plana i vještinama koje nam pomažu u sastavljanju dobrog plana projekta. Istaknut ćemo važnost „naučenih lekcija“.
Znam i vodim zadatke i projekte, no trebam strukturu i standard, da sve „sjedne na mjesto“ od planiranja, upravljanja timovima kroz provedbu i sve što trebam pripremiti prilikom zatvaranja faza/projekta. Želim znati što je bilo dobro i što možemo popraviti, kako prikupiti povratne informacije od svih dionika?

MODUL 8: Agilno upravljanje projektima (5 sati)

Ovaj modul uvodi u primjenu agilnog upravljanja: zašto, gdje, kada i kako? Upoznat ćete se s koristima primjene agilnog upravljanja, te mogućnostima kombinacija agilnog upravljanja s drugim metodologijama.  Tragom najpoznatijih agilnih metodologija istaknut ćemo neke od alata i obrazaca za agilno vođenje projekata i krenuti put trendova u upravljanju rasporedom i resursima. Upravljanje kvalitetom u agilnom pristupu svakako spada u privlačne izazove s kojima ćemo se suočiti.

Termini predavanja:
  • uskoro će biti formirani, javite nam se na info@izm.hr

Zanimaju te iskustva polaznika?

Predavači

Ivana Lampek Pavčnik
Konzultant i voditelj projekata
Kontakt forma