fbpx

IZM Akademija Upravljanja projektima

Termini

od 24.03 do 21.04. (ponedjeljkom i srijedom 17:30-21:15)

Trajanje

40 sati

Cijena

4.500,00 kn

Dobro došli u kuću projektnog znanja!

Akademija Upravljanja projektima utemeljena je na ideji o usavršavanju stručne izobrazbe na moderan i sofisticiran način nadilazeći oblik klasičnog seminara. Naša misija je pružiti polaznicima teoretsko znanje uz angažirano i praktično iskustvo u on-line učionici u realnom vremenu!

Akademiji pristupate putem jednog klika, iz udobnosti svoga doma. Nema potrebe za putovanjem tako da štedite vrijeme i novac. Potrebna je samo želja za učenjem i napredovanjem, i naravno – stabilna internet veza!

Inicijativa za upravljanje projektima igra važnu ulogu u pripremi i odgovorima na novo neobično vrijeme u kojem moramo funkcionirati. Akademija Instituta za menadžment pruža širok raspon on-line dostupnih tema za edukaciju o upravljanju projektima kako bi pomogli Vama koji radite od doma ili u tvrtki, Vama koji želite ojačati svoje znanje i vještine. Upravo sada je trenutak, jer je ovo period kada tvrtke i organizacije preispituju radne procese i postupke, te ulažu u domene koje daju prednost na tržištu.

A znanje koje dobivate s nama daje Vam upravo tu prednost.

Što dobivate:

Na Akademiji dobivate znanja koja vam omogućuju započeti ili usavršiti karijeru u području upravljanja projektima, te ostvariti konkurentnu prednost u karijeri voditelja projekta.
Dodatna novina i prednost IZM Akademije je u provedbi virtualnog projekta kroz praktičan rad te u informacijama, odgovorima, diskusijama o stvarnim situacijama na terenu, na projektima, kroz opise problemskih pitanja i načina njihovog rješavanja.

O organizaciji Akademije:

Akademiju vode iskusni stručnjaci u području projektnog menadžmenta omogućujući vam brzo i učinkovito stjecanje znanja uz puno praktičnog rada!
On-line treninzi se održavaju na ZOOM platformi a rad je organiziran za grupe od 10 do 16 polaznika u trajanju 5 sati po danu, dvaput tjedno. Program je sadržajno utemeljen na PMI metodologiji. Po modulima je obuhvaćen uvodni dio upravljanja projektima, upravljanje integracijom i opsegom, upravljanje rasporedom i resursima, upravljanje troškovima i nabavom, upravljanje kvalitetom i rizicima, te upravljanje komunikacijom i dionicima te upravljanje promjenama koje su neizbježne u projektima i zadacima.

Predavanja su koncipirana u obliku radionica uz kombinaciju teorije i puno vježbi. Tijekom treninga polaznici će vježbe i praktičan rad provoditi u timovima od 3 do 5 članova na primjerima svojih projekata.

Detaljan sadržaj:
MODUL 1: Uvod u upravljanje projektima (5 sati)

Upravljanje projektom je primjena znanja, vještina, alata i tehnika na projektne aktivnosti kako bi se zadovoljili projektni zahtjevi. U ovom dijelu upoznat ćete se sa standardom i načelima upravljanja projektima, projektnim ograničenjima, organizacijskom strukturom i sustavima, organizacijskim procesnim sredstvima i faktorima okruženja poduzeća. Dobit ćete odgovore na sljedeća pitanja:

  • Kako prepoznati situaciju u kojoj treba primijeniti znanja i standard projektnog upravljanja?
  • Donosi li korist novog načina rada i odakle krenuti s projektnim upravljanjem te kada ću vidjeti prednosti?
  • Sada kada sam voditelj projekta, što još moram znati o kodeksu i etici upravljanja projektom?
  • Što je moja uloga i odgovornosti, koje su uloge i odgovornosti tima, sponzora, ostalih dionika?
  • Kako upravljati projektom u ne projektnoj strukturi organizacije?
MODUL 2: Upravljanje integracijom i opsegom projekta (5 sati)

U fazi pokretanja projekta temeljitije ćete se osvrnuti na teme kao što su opseg projekta, svrha, ciljevi i ključne točke te različiti utjecaji i interesi dionika unutar projekta. Dobit ćete odgovore na sljedeća pitanja:

  • Na početku projekta, o čemu prioritetno razgovarati s projektim timom?
  • Što je prvi korak u planiranju?
  • Koja znanja i koje ekspertize trebam već na samom početku projekta te koje dokumente i informacije trebam konzultirati prije nego krenemo u provedbu?
  • Kako ću znati gdje sam u projektu i koji dio posla je još preostao?
  • Koji alat i metode koristiti u planiranju posla kojeg moramo napraviti u projektu?
  • Kako osigurati pozitivan feedback klijenta: „Da – to je to! Bravo. To smo naručili!“
MODUL 3: Upravljanje rasporedom i resursima na projektu (5 sati)

Važnost dobrog rasporeda imat ćete priliku upoznati kroz izradu plana upravljanja rasporedom, te kroz definiranje aktivnosti na projektu i određivanje njihovog slijeda. Ući ćete u upotrebu alata i tehnika za procjenjivanje trajanja aktivnosti i samu izradu rasporeda, te potom njegovu kontrolu. Vježbati ćemo izradu gantograma. Procijenit ćemo potrebne resurse po aktivnostima prve hijerarhije WBS-a. Za kraj slijedi kontrola resursa.

Bavit ćemo se rješavanjem pitanja kao što su:

  • Što je uzrok često kašnjenja i kako to izbjeći?
  • Kako kvalitetnije procijeniti i planirati potrebno vrijeme i tko može najbolje pomoći?
  • Kako procijeniti potreban rad kada nismo sigurni u procjene?
MODUL 4: Upravljanje troškovima i nabavom (5 sati)

Putovanje kroz fazu upravljanja projektom nastavlja se upravljanjem troškovima kroz podjelu na četiri primarne faze: određivanje proračuna, kontrolu troškova, nastale troškove i procjenu troškova. Posebnu pozornost posvetit ćemo kontroli troškova.
Unutar ovog modula raspravljat će se o fazi izvođenja projekta, kao i o temama kao što su planiranje nabave, te o načinima za dobivanje prihvaćanja isporuka od strane korisnika.
Bavit ćemo se rješavanjem pitanja kao što su:

  • Imamo li planiran trošak za novu promjenu i gdje je, kako ga prethodno odrediti?
  • Kako prevenirati trošak mogućih rizika koji se mogu aktivirati?
  • Kako znati na brz i siguran način koliko smo potrošili i koliko je ostalo u odnosu koliko smo napravili?
  • Ne možemo odraditi, hitno moramo nabaviti – kako organizirati ovu promjenu?
  • Na koji način znati koliko je stvarno ostalo do kraja i koliko će stvarno to koštati?
MODUL 5: Upravljanje kvalitetom i rizicima (5 sati)

U ovom modulu podijelit ćemo znanje i iskustva u neizostavnim izazovima vezanim uz kvalitetu i rizike na projektu. O upravljanju kvalitetom razgovarat će se u smislu zadovoljstva korisnika, osiguranja kvalitete, kontrole kvalitete i tehnika procjene. Bavit ćemo se identifikacijom i analizom rizika i pri tom koristiti alate i metode koji su najbolji upravo za projekt koji provodimo. Upoznat ćemo se s Matricom vjerojatnosti pojave i vjerojatnosti učinka rizika. Planirat ćemo odgovore za neke od identificiranih rizika, a potom ćemo neizostavno sve rizike nadzirati i kontrolirati.
Naći ćemo rješenje za situacije u kojima se pitamo:

  • Još nismo krenuli s provedbom, a već smo prepoznali puno rizika, što ćemo s njima odmah sada na početku?
  • Sada kada znam koji su rizici, kako pripremiti plan odgovora i tko će mi pomoći oko njih?
  • Moram li ja kao voditelj upravljati svim rizicima?
  • Kako osigurati ugovorenu kvalitetu i to na samom početku, tko mi može pomoći i koje metode primijeniti?
  • Zašto projekt duže traje jer klijent ne prihvaća primopredaju, jesmo li to mogli spriječiti i kako?
MODUL 6: Upravljanje komunikacijom, dionicima i promjenama (5 sati)

U ovom izuzetno dinamičnom modulu bavit ćemo se planiranjem, upravljanjem i nadzorom komunikacija na projektu. Pozornost će nam privući veliki broj tipova komunikacije, te njihova učestalost i mogući kanali komunikacije. Kako organizirati i potaknuti produktivnu komunikaciju kao neizostavni dio svakog uspješnog projekta uz korištenje „tips and tricks“ i kako ih prilagoditi značajkama svog projekta. Približit ćete se vještinama za učinkovito upravljanje sastancima uključujući kick-off i kick-out sastanak.

Pitamo i odgovaramo:

  • Sada radimo udaljeni, trebamo li pomoć u upravljanju komunikacijom?
  • Previše vremena trošimo na sastancima, kako možemo biti konkretniji i svrhovitiji za projekt?
  • Komunikacija u našem timu je dobra, no nekako projekt uvijek duže traje i treba dodatne kanale za međusobno razumijevanje i provedbu, kako mogu upravljati bolje?
  • Navikao sam na promjene, no one uvijek koštaju, kako mogu time upravljati - imati pod kontrolom troškove i proizvod?
  • Kako reći „ne“ idejama i zahtjevima za promjene koje ne donose benefit, a stvaraju nove troškove i rokove?
  • Postoji li nekakav protokol za promjene prihvatljiv za klijenta i nas?
MODUL 7: Standard za upravljanje projektima i Plan projekta (5 sati)

Ovaj modul je osmišljen za osvještavanje koristi upravljanja zadacima i projektima prema standardima. Bavit ćemo se organizacijom, ulogama i odgovornostima na projektu. Upoznat ćemo se sa strukturom projektnog plana i vještinama koje nam pomažu u sastavljanju dobrog plana projekta. Istaknut ćemo važnost „naučenih lekcija“.
Znam i vodim zadatke i projekte, no trebam strukturu i standard, da sve „sjedne na mjesto“ od planiranja, upravljanja timovima kroz provedbu i sve što trebam pripremiti prilikom zatvaranja faza/projekta. Želim znati što je bilo dobro i što možemo popraviti, kako prikupiti povratne informacije od svih dionika?

MODUL 8: Agilno upravljanje projektima (5 sati)

Ovaj modul uvodi u primjenu agilnog upravljanja: zašto, gdje, kada i kako? Upoznat ćete se s koristima primjene agilnog upravljanja, te mogućnostima kombinacija agilnog upravljanja s drugim metodologijama.  Tragom najpoznatijih agilnih metodologija istaknut ćemo neke od alata i obrazaca za agilno vođenje projekata i krenuti put trendova u upravljanju rasporedom i resursima. Upravljanje kvalitetom u agilnom pristupu svakako spada u privlačne izazove s kojima ćemo se suočiti.

Termini predavanja:
  • 24.03.2021. od 17.30 do 21:15  srijeda
  • 29.03.2021. od 17.30 do 21:15  ponedjeljak
  • 31.03.2021. od 17.30 do 21:15  srijeda
  • 07.04.2021. od 17.30 do 21:15  srijeda
  • 12.04.2021. od 17.30 do 21:15  ponedjeljak
  • 14.04.2021. od 17.30 do 21:15  srijeda
  • 19.04.2021. od 17.30 do 21:15 ponedjeljak
  • 21.04.2021. od 17.30 do 21:15  srijeda

Zanimaju te iskustva polaznika?

Predavači

Ivana Lampek Pavčnik
Konzultant i voditelj projekata
Kontakt forma