Prodajna akademija

TERMINI

TERMINI

Na upit

TRAJANJE

TRAJANJE

40 sati

CIJENA

Cijena

Cijena za seminar iznosi
800,00 €

Jeste li se do sada našli u situaciji da ste trebali nešto prodati, ali u tome niste uspjeli iako vam se činilo da ste na dobrom putu? Prodaja je ključ uspješnog poslovanja, a uspjeh neke tvrtke ovisi o prodajnim vještinama. No, kako bi prodaja imala dobre rezultate, njoj prethodi upoznavanje s tržištem, kupcima i tehnikama prodaje.

Što prodaju čini uspješnom?

Kupcima danas možemo pristupiti na različite načine, ali svakom je prodavaču najveći uspjeh kad kod kupca stekne povjerenje i kad je kupac zadovoljan, a to će postići vještinama i komunikacijom. Prodajni proces ovisi i o prodavačima i o interesima kupaca, ali dobar prodavač uvijek će raditi na svojem komunikacijskom stilu kako bi ostvario što bolje rezultate i kreirao ugodnu atmosferu za kupca. Ako se bavite prodajom, ali niste u potpunosti zadovoljni ostvarenim rezultatima ili ste se našli u okruženju koje nije imalo dovoljno znanja o tehnikama prodaje, naša je Prodajna akademija prilika da steknete nova znanja i poboljšate svoje prodajne sposobnosti. Jer ugodan i motiviran prodavač znači i uspješniju prodaju!

O programu

Prodajna akademija stručno je usavršavanje s praktičnim primjerima i vježbama. Radi se u malim grupama sa stručnjacima iz prakse na rješavanju konkretnih primjera. Akademija vam garantira uspjeh u komunikaciji te poboljšanje odnosa s ljudima na osobnom i poslovnom planu. Iskoristite priliku i naučite kako prezentirati ponudu i uspješno pregovarati, na koji način upravljati reklamacijama te kako poboljšati prodaju!

Detaljan sadržaj:

Prodajni proces i pregovaranje
  • Koraci u prodaji
  • Prepoznavanje kupaca u prodajnom procesu
  • Prodajne vještine
  • Planiranje i priprema prodajnog razgovora
  • Vještine upoznavanja kupaca (SPIN prodaja)
  • Prezentacija proizvoda
  • Rješavanje otpora i uklanjanje prepreka pri odluci o kupnji
  • Zaključivanje prodaje
  • Identifikacija problema kupca, alati i metode rješavanja reklamacija
  • Proces rješavanja reklamacija
  • Baza prigovora
  • Načini i postupci rješavanja kriznih situacija na društvenim mrežama
  • Analiza rješavanja reklamacija na primjerima iz strane i domaće prakse
  • Segmentacija tržišta
  • Određivanje tržišne niše
  • Kriteriji za kategorizaciju kupaca
  • Plan prodaje i budžetiranje
  • Određivanje cijena
  • Prodajni kanali
  • Prodajni lijevak
  • Analiza prodaje i alati za mjerenje rezultata prodaje
  • Ukrižana i dodana prodaja
  • Buduća prodaja
  • Analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvoda
  • Monitoring kupaca (RUC vs potraživanja)
  • Osnove CRM-a
  • Kreiranje strategije za upravljanje klijentima
  • Postprodaja
  • Alat za identifikaciju, diferencijaciju, interakciju i prilagođavanju (IDIC)
  • Alat za razvoj kupaca (Get-Keep-Grow)

Naći ćemo rješenje za situacije u kojima se pitamo:

  • Još nismo krenuli s provedbom, a već smo prepoznali puno rizika, što ćemo s njima odmah sada na početku?
  • Sada kada znam koji su rizici, kako pripremiti plan odgovora i tko će mi pomoći oko njih?
  • Moram li ja kao voditelj upravljati svim rizicima?
  • Kako osigurati ugovorenu kvalitetu i to na samom početku, tko mi može pomoći i koje metode primijeniti?
  • Zašto projekt duže traje jer klijent ne prihvaća primopredaju, jesmo li to mogli spriječiti i kako?

Iskustva polaznika

Upoznajte predavače!

Jasmin Ibrahimović

Osnivač – Rainmaker d.o.o.

Pogledajte još i ovo...

Nabavna akademija

Integrirana marketinška komunikacija

Studija izvodljivosti

Zainteresirani ste za seminar?

Kontaktirajte nas i odgovorit ćemo vam u najkraćem roku!