fbpx

Prodajna akademija

Termini

utorkom od 17:30 do 21:15

Trajanje

od 08.02.2022. do 12.04.2022.

Cijena

4.800,00 kn

Jeste li se do sada našli u situaciji da ste trebali nešto prodati, ali u tome niste uspjeli iako vam se činilo da ste na dobrom putu? Prodaja je ključ uspješnog poslovanja, a uspjeh neke tvrtke ovisi o prodajnim vještinama. No, kako bi prodaja imala dobre rezultate, njoj prethodi upoznavanje s tržištem, kupcima i tehnikama prodaje.

Što prodaju čini uspješnom?

Kupcima danas možemo pristupiti na različite načine, ali svakom je prodavaču najveći uspjeh kad kod kupca stekne povjerenje i kad je kupac zadovoljan, a to će postići vještinama i komunikacijom. Prodajni proces ovisi i o prodavačima i o interesima kupaca, ali dobar prodavač uvijek će raditi na svojem komunikacijskom stilu kako bi ostvario što bolje rezultate i kreirao ugodnu atmosferu za kupca. Ako se bavite prodajom, ali niste u potpunosti zadovoljni ostvarenim rezultatima ili ste se našli u okruženju koje nije imalo dovoljno znanja o tehnikama prodaje, naša je Prodajna akademija prilika da steknete nova znanja i poboljšate svoje prodajne sposobnosti. Jer ugodan i motiviran prodavač znači i uspješniju prodaju!

O programu

Prodajna akademija stručno je usavršavanje s praktičnim primjerima i vježbama. Radi se u malim grupama sa stručnjacima iz prakse na rješavanju konkretnih primjera. Akademija vam garantira uspjeh u komunikaciji te poboljšanje odnosa s ljudima na osobnom i poslovnom planu. Iskoristite priliku i naučite kako prezentirati ponudu i uspješno pregovarati, na koji način upravljati reklamacijama te kako poboljšati prodaju!

Detaljan sadržaj akademije možete pogledati niže.

 

Sadržaj:

Prodajni proces i pregovaranje

  • Koraci u prodaji
  • Prepoznavanje kupaca u prodajnom procesu
  • Prodajne vještine
  • Planiranje i priprema prodajnog razgovora
  • Vještine upoznavanja kupaca (SPIN prodaja)
  • Prezentacija proizvoda
  • Rješavanje otpora i uklanjanje prepreka pri odluci o kupnji
  • Zaključivanje prodaje

Upravljanje reklamacijama

  • Identifikacija problema kupca, alati i metode rješavanja reklamacija
  • Proces rješavanja reklamacija
  • Baza prigovora
  • Načini i postupci rješavanja kriznih situacija na društvenim mrežama
  • Analiza rješavanja reklamacija na primjerima iz strane i domaće prakse

Planiranje tržišta i prodaje

  • Segmentacija tržišta
  • Određivanje tržišne niše
  • Kriteriji za kategorizaciju kupaca
  • Plan prodaje i budžetiranje
  • Određivanje cijena
  • Prodajni kanali

Prodajna efikasnost

  • Prodajni lijevak
  • Analiza prodaje i alati za mjerenje rezultata prodaje
  • Ukrižana i dodana prodaja
  • Buduća prodaja
  • Analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvoda
  • Monitoring kupaca (RUC vs potraživanja)

Pogledajte iskustva naših polaznika:

Predavači

Jasmin Ibrahimović
Osnivač - Rainmaker d.o.o.
Kontakt forma