Prodajna akademija
TERMINI

TERMINI
TRAJANJE

TRAJANJE
CIJENA

Cijena
800,00 €

Jeste li se do sada našli u situaciji da ste trebali nešto prodati, ali u tome niste uspjeli iako vam se činilo da ste na dobrom putu? Prodaja je ključ uspješnog poslovanja, a uspjeh neke tvrtke ovisi o prodajnim vještinama. No, kako bi prodaja imala dobre rezultate, njoj prethodi upoznavanje s tržištem, kupcima i tehnikama prodaje.
Što prodaju čini uspješnom?
Kupcima danas možemo pristupiti na različite načine, ali svakom je prodavaču najveći uspjeh kad kod kupca stekne povjerenje i kad je kupac zadovoljan, a to će postići vještinama i komunikacijom. Prodajni proces ovisi i o prodavačima i o interesima kupaca, ali dobar prodavač uvijek će raditi na svojem komunikacijskom stilu kako bi ostvario što bolje rezultate i kreirao ugodnu atmosferu za kupca. Ako se bavite prodajom, ali niste u potpunosti zadovoljni ostvarenim rezultatima ili ste se našli u okruženju koje nije imalo dovoljno znanja o tehnikama prodaje, naša je Prodajna akademija prilika da steknete nova znanja i poboljšate svoje prodajne sposobnosti. Jer ugodan i motiviran prodavač znači i uspješniju prodaju!
O programu
Prodajna akademija stručno je usavršavanje s praktičnim primjerima i vježbama. Radi se u malim grupama sa stručnjacima iz prakse na rješavanju konkretnih primjera. Akademija vam garantira uspjeh u komunikaciji te poboljšanje odnosa s ljudima na osobnom i poslovnom planu. Iskoristite priliku i naučite kako prezentirati ponudu i uspješno pregovarati, na koji način upravljati reklamacijama te kako poboljšati prodaju!
Detaljan sadržaj:
Prodajni proces i pregovaranje
- Koraci u prodaji
- Prepoznavanje kupaca u prodajnom procesu
- Prodajne vještine
- Planiranje i priprema prodajnog razgovora
- Vještine upoznavanja kupaca (SPIN prodaja)
- Prezentacija proizvoda
- Rješavanje otpora i uklanjanje prepreka pri odluci o kupnji
- Zaključivanje prodaje
Upravljanje reklamacijama
- Identifikacija problema kupca, alati i metode rješavanja reklamacija
- Proces rješavanja reklamacija
- Baza prigovora
- Načini i postupci rješavanja kriznih situacija na društvenim mrežama
- Analiza rješavanja reklamacija na primjerima iz strane i domaće prakse
Planiranje tržišta i prodaje
- Segmentacija tržišta
- Određivanje tržišne niše
- Kriteriji za kategorizaciju kupaca
- Plan prodaje i budžetiranje
- Određivanje cijena
- Prodajni kanali
Prodajna efikasnost
- Prodajni lijevak
- Analiza prodaje i alati za mjerenje rezultata prodaje
- Ukrižana i dodana prodaja
- Buduća prodaja
- Analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvoda
- Monitoring kupaca (RUC vs potraživanja)
Odnosi s kupcima
- Osnove CRM-a
- Kreiranje strategije za upravljanje klijentima
- Postprodaja
- Alat za identifikaciju, diferencijaciju, interakciju i prilagođavanju (IDIC)
- Alat za razvoj kupaca (Get-Keep-Grow)
Naći ćemo rješenje za situacije u kojima se pitamo:
- Još nismo krenuli s provedbom, a već smo prepoznali puno rizika, što ćemo s njima odmah sada na početku?
- Sada kada znam koji su rizici, kako pripremiti plan odgovora i tko će mi pomoći oko njih?
- Moram li ja kao voditelj upravljati svim rizicima?
- Kako osigurati ugovorenu kvalitetu i to na samom početku, tko mi može pomoći i koje metode primijeniti?
- Zašto projekt duže traje jer klijent ne prihvaća primopredaju, jesmo li to mogli spriječiti i kako?
Iskustva polaznika
Upoznajte predavače!
Pogledajte još i ovo...
Zainteresirani ste za seminar?
Kontaktirajte nas i odgovorit ćemo vam u najkraćem roku!