fbpx

Iskustva polaznika – Tanja Težak

Iskustva polaznika – Tanja Težak

Tanja Težak je ovlaštena magistra inženjerka građevinarstva s pet godina radnog staža. Na početku karijere bavila se projektiranjem sustava vodoopskrbe i odvodnje u sklopu velikih aglomeracija, a posljednje tri godine posvetila se zelenim temama kao voditeljica projekata u tvrtki Vita projekt d.o.o., koja se bavi stručnim poslovima zaštite okoliša. Njezin fokus, osim voditeljskih poslova, obuhvaća revitalizacijske projekte. 

Zbog želje za unapređenjem znanja o alatima i principima vođenja projekata, odlučila se upisati program Projektni menadžer na Institutu za menadžment.

U slobodno vrijeme bavi se pjevanjem te je članica je ženskog vokalnog sastava Kaliope već 15 godina.

U nastavku saznajte više o Tanji!

Na Institutu za menadžment ste uspješno završili program Projektni menadžer. Ispričajte nam Vaše iskustvo sa programa. Što Vas je motiviralo na upis?

Super profesori s puno iskustva koji su gradivo objašnjavali na primjerima iz prakse. To je odličan način da polaznici usvoje gradivo na relativno jednostavan i zanimljiv način. 

Motivirao me direktor koji je predložio da upišem program za voditelja projekta na Institutu kako bih osim toga što intuitivno radim, vidjela i što struka kaže o alatima i principima vođenja projekata. Budući da sam voditelj grupe na poslu i imam tim ljudi koje koordiniram i vodim, imalo je smisla i svakako nije pogriješio. 

Koje ključne vještine ste stekli tijekom programa koje smatrate najkorisnijim?

Rekla bih da se radi o boljem planiranju radnih sati i efikasnijem obavljanju radnih naloga jer sam u svoj rad uvrstila određena područja znanja iz projektnog plana koje sam naučili na programu.

Koje alate i tehnike za upravljanje projektima ste naučili koristiti tijekom programa?

Najviše sam zapamtila da je dobra pomoć kod definiranja zadataka, ograničenja i nekih ključnih točaka izrada projektne povelje koja se radi na samom početku. Ona se izrađuje na temelju projektnog zadatka i ugovora i može biti od velike pomoći na kraju projekta ako dođe do toga da Naručitelj nije zadovoljan s količinom izrađenog posla i želi još nešto dodati u opseg. Upravo u povelji stoji što ćemo napraviti, ali i ono bitnije, što nećemo napraviti, i Naručitelj je na početku planiranja potpisuje. Na taj način imamo papir koji nam „glavu čuva“ na kraju. 

Možete li nam opisati projektni zadatak na kojem ste radili tijekom programa. Kako Vam se svidio koncept izrade projekta, kako ste pristupili istom te kako Vam je bilo raditi u timu?

Projekt je bio izgradnja rehabilitacijsko-zabavnog centra „Veseljko“. Izrada projektnog plana bila je izazovna jer je 6 ljudi različitih struka i razmišljanja moralo naći zajednički jezik i osmisliti smislen projekt, međutim u isto vrijeme i jako zabavno baš zbog različitih ideja. Nekad smo upotpunjavali jedni druge, nekad kočili, ali na kraju prezentirajući projektni plan bili smo samo sretni i veseli zbog veličine toga što smo uspjeli napraviti. 

Kako Vam je program pomogao u razvijanju sposobnosti za planiranje i organizaciju projekata?

Kao što sam ranije rekla, radi se o primjeni određenih područja znanja koja sada uzimam u obzir prilikom planiranja projekta i puno više vremena provedem planirajući realizaciju prije nego tim i ja krenemo s radom. 

Koji su Vaši daljnji planovi u području projektnog menadžmenta i kako planirate primijeniti stečeno znanje?

Trudim se što je više primjenjivati projektne procese koje sam naučila na programu i kombinirati waterfall i agilno upravljanje projektima, odnosno prilagođavati metode vođenja tipu projekta koji vodim i naravno Naručitelju. 

Kakav su dojam predavači i zaposlenici Instituta ostavili na Vas? Imate li neko predavanje koje Vam se posebno svidjelo?

Svi predavači su i profesionalno i prijateljski nastupili prema polaznicima i to mi se baš svidjelo. Puno toga su nam objasnili, a uz to su nekako objašnjavali kao da pričaju s kolegama, a ne učenicima. Posebne pohvale glavnoj profesorici Ivani koja se jako trudi i daje sve od sebe da nas motivira, zainteresira, a u isto vrijeme i zabavi. Primjeri iz prakse i situacije u kojima se našla su nam puno pomogli da si predočimo što možemo očekivati kod vođenja stvarno velikih projekata s više stotina dionika. 

Pročitajte intervju sa profesoricom Ivanom Lampek Pavčnik OVDJE.

Što biste poručili budućim polaznicima programa Projektni menadžer na Institutu za menadžment?

Poručila bih da ne očekuju tečaj koji će usput u hodu odslušati, već se pripreme na obavezu koja će im oduzeti dosta vremena, ali u isto vrijeme ih i jako puno toga naučiti o vođenju projekata. Bit će puno zabavnih „igara“ koje povezuju polaznike tako da će zasigurno steći i dobre prijatelje.