Tanja Težak je ovlaštena magistra inženjerka građevinarstva s pet godina radnog staža. Na početku karijere bavila se projektiranjem sustava vodoopskrbe i odvodnje u sklopu velikih aglomeracija, a posljednje tri godine posvetila se zelenim temama kao voditeljica projekata u tvrtki Vita projekt d.o.o., koja se bavi stručnim poslovima zaštite okoliša. Njezin fokus, osim voditeljskih poslova, obuhvaća revitalizacijske projekte.
Zbog želje za unapređenjem znanja o alatima i principima vođenja projekata, odlučila se upisati program Projektni menadžer na Institutu za menadžment.
U slobodno vrijeme bavi se pjevanjem te je članica je ženskog vokalnog sastava Kaliope već 15 godina.
U nastavku saznajte više o Tanji!
Super profesori s puno iskustva koji su gradivo objašnjavali na primjerima iz prakse. To je odličan način da polaznici usvoje gradivo na relativno jednostavan i zanimljiv način.
Motivirao me direktor koji je predložio da upišem program za voditelja projekta na Institutu kako bih osim toga što intuitivno radim, vidjela i što struka kaže o alatima i principima vođenja projekata. Budući da sam voditelj grupe na poslu i imam tim ljudi koje koordiniram i vodim, imalo je smisla i svakako nije pogriješio.
Rekla bih da se radi o boljem planiranju radnih sati i efikasnijem obavljanju radnih naloga jer sam u svoj rad uvrstila određena područja znanja iz projektnog plana koje sam naučili na programu.
Najviše sam zapamtila da je dobra pomoć kod definiranja zadataka, ograničenja i nekih ključnih točaka izrada projektne povelje koja se radi na samom početku. Ona se izrađuje na temelju projektnog zadatka i ugovora i može biti od velike pomoći na kraju projekta ako dođe do toga da Naručitelj nije zadovoljan s količinom izrađenog posla i želi još nešto dodati u opseg. Upravo u povelji stoji što ćemo napraviti, ali i ono bitnije, što nećemo napraviti, i Naručitelj je na početku planiranja potpisuje. Na taj način imamo papir koji nam „glavu čuva“ na kraju.
Projekt je bio izgradnja rehabilitacijsko-zabavnog centra „Veseljko“. Izrada projektnog plana bila je izazovna jer je 6 ljudi različitih struka i razmišljanja moralo naći zajednički jezik i osmisliti smislen projekt, međutim u isto vrijeme i jako zabavno baš zbog različitih ideja. Nekad smo upotpunjavali jedni druge, nekad kočili, ali na kraju prezentirajući projektni plan bili smo samo sretni i veseli zbog veličine toga što smo uspjeli napraviti.
Kao što sam ranije rekla, radi se o primjeni određenih područja znanja koja sada uzimam u obzir prilikom planiranja projekta i puno više vremena provedem planirajući realizaciju prije nego tim i ja krenemo s radom.
Trudim se što je više primjenjivati projektne procese koje sam naučila na programu i kombinirati waterfall i agilno upravljanje projektima, odnosno prilagođavati metode vođenja tipu projekta koji vodim i naravno Naručitelju.
Svi predavači su i profesionalno i prijateljski nastupili prema polaznicima i to mi se baš svidjelo. Puno toga su nam objasnili, a uz to su nekako objašnjavali kao da pričaju s kolegama, a ne učenicima. Posebne pohvale glavnoj profesorici Ivani koja se jako trudi i daje sve od sebe da nas motivira, zainteresira, a u isto vrijeme i zabavi. Primjeri iz prakse i situacije u kojima se našla su nam puno pomogli da si predočimo što možemo očekivati kod vođenja stvarno velikih projekata s više stotina dionika.
Pročitajte intervju sa profesoricom Ivanom Lampek Pavčnik OVDJE.
Poručila bih da ne očekuju tečaj koji će usput u hodu odslušati, već se pripreme na obavezu koja će im oduzeti dosta vremena, ali u isto vrijeme ih i jako puno toga naučiti o vođenju projekata. Bit će puno zabavnih „igara“ koje povezuju polaznike tako da će zasigurno steći i dobre prijatelje.