Želite odabrati dobavljača koji će garantirati kvalitetu usluge odnosno proizvoda, izvršiti isporuku na vrijeme, imati osiguran servis, podršku i dobro poznavati i razumjeti poslovanje za koje osigurava proizvod, odnosno uslugu ? U svakodnevnom poslovanju susrećemo se s jako puno sličnih ili istih ponuda a trebamo odabrati najbolju.
Dosta često jedini kriterij je cijena usluge ili proizvoda. Da bi lanac nabave savršeno funkcionirao od iznimne važnosti je imati pouzdane dobavljače s kojima ćemo imati dugoročnu suradnju.
Upravljanje odnosima s dobavljačima najvažniji je zadatak djelatnika u nabavi.
Kako od mase njih odabrati najbolje? U procesu usporedbe i odabira primjenjujemo više kriterija. Na ovoj radionici koristit ćemo evaluacijsku tablicu te ponderiranjem izračunati, a potom odabrati najboljeg dobavljača. Potom ćemo ocijeniti ponude u kojima se osim cijene nalaze artikli i usluge koje su usporedive opisno, a ne brojčano. Primjer je ocjena okusa i kvalitete.
Cilj je ove radionice prikazati kako subjektivne dojmove možemo pretvoriti u objektivne ocjene. Na temelju tih ocjena odabrat ćemo optimalnu ponudu. Također, predstavit ćemo vam program usavršavanja Voditelj nabave te ćete saznati da li je vođenje nabave pravi posao za Vas i kakve su perspektive u tom zanimanju.
Službi nabave posljednjih godina priznaju stvaranje profita. Stoga u svim firmama nabava zauzima sve važnije mjesto. Uspješne firme žele voditelje visokih organizatorskih sposobnosti i stručnih znanja. Budite voditelj koji procesima nabave vlada suvremeno u različito strukturiranim firmama – centraliziranoj, s više podružnica ili međunarodno prisutnoj.
Termin: 17.09.2019. od 17.30 – 19.30h
Lokacija: Branimirova 25, II. kat, Institut za menadžment
Broj mjesta na radionici je ograničen te se popunjava prema redoslijedu prijava. Istu možete izvršiti OVDJE