fbpx

Iskustva polaznika – Marina Buhin Nikolić

Iskustva polaznika – Marina Buhin Nikolić

Marina Buhin Nikolić završila je srednju Veterinarsku školu, no život ju je odveo na drugi put te sada radi u privatnoj tvrtki kao voditeljica administracije i financija. 

U slobodno vrijeme strastveno restaurira stari namještaj. Ovaj hobi joj pruža kreativnu slobodu i omogućuje stvaranje jedinstvenih komada s poviješću i karakterom.

Ističe da joj je cilj stalno usavršavanje i primjena stečenih znanja u različitim područjima kako bi se prilagodila izazovima i prilikama u modernom poslovnom okruženju.

Sukladno tome se odlučila upustila u novo obrazovno poglavlje upisom na program Internetskog marketinga i brendiranja na Institutu za menadžment. Ova odluka proizašla je iz njene želje za proširivanjem znanja u dinamičnom području digitalnog marketinga i brendiranja kako bi unaprijedila svoje vještine.

U nastavku saznajte više!

Uspješno ste završili Internetski marketing i brendiranje na Institutu za menadžment. Možete li podijeliti što Vas je motiviralo na upis na program?

Obzirom da živimo u doba digitalne transformacije, gdje je prisutnost na internetu postala ključna za uspjeh svake organizacije. Shvatila sam da će stručnost u digitalnom marketingu omogućiti da iskoristim prednosti ovog trenda i doprinesem rastu kompanija u digitalnom okruženju. Kao osoba koja teži stalnom profesionalnom razvoju, uvidjela sam da će mi znanja i vještine stečene na ovom programu omogućiti da unaprijedim svoje kompetencije.

Koji aspekti programa su Vam najviše pomogli da steknete bolji uvid u internetski marketing i brendiranje?

Program je obećavao ne samo teorijsko znanje već i praktične vještine kroz rad s alatima i platformama koje su standard u industriji. Ova kombinacija teorije i prakse bila je ključna motivacija.

Da li ste počeli koristiti alate digitalnog marketinga koje ste naučili tijekom programa i možete li navesti neke primjere kako su Vam pomogli u svakodnevnom radu?

Nakon završetka programa Internetskog marketinga i brendiranja na Institutu za menadžment, odmah sam počela primjenjivati stečena znanja i alate u svakodnevnom radu. Ovi alati su mi značajno olakšali procese i unaprijedili efikasnost mojih marketinških aktivnosti. Na primjer: Google Analytics – koji je  ključan za praćenje i analizu posjetilaca na našim web stranicama. Facebook Ads Manager – omogućava mi kreiranje ciljanih reklamnih kampanja usmjerenih ka našoj ciljnoj grupi. 

Kako planirate iskoristiti stečena znanja i vještine za daljnji razvoj i poboljšanje procesa u Vašem poslovnom okruženju?

Stečena znanja i vještine iz programa Internetskog marketinga i brendiranja planiram iskoristiti na nekoliko ključnih načina kako bih unaprijedila poslovne procese i doprinosila daljnjem razvoju naše tvrtke.

Kako biste opisali svoje iskustvo tijekom programa, što biste posebno izdvojili sa programa?

Iskustvo tijekom programa Internetskog marketinga i brendiranja na Institutu za menadžment bilo je izuzetno pozitivno. Program je bio dobro strukturiran, s fokusom na praktična znanja i vještine koje su odmah primjenjive u poslovnom okruženju. Izdvojila bih kvalitetu predavača jer su njihova predavanja bila informativna, inspirativna i usmjerena na stvarne primjere iz prakse, što je omogućilo lakše razumijevanje i primjenu naučenog. Program je bio usklađen s najnovijim trendovima i tehnologijama u digitalnom marketingu. Ukupno gledano, program Internetskog marketinga i brendiranja na Institutu za menadžment bio je izuzetno obogaćujuće iskustvo koje je značajno unaprijedilo moje znanje i vještine u području digitalnog marketinga.

Kako biste opisali podršku i komunikaciju osoblja i predavača Instituta tijekom programa?

Podrška i komunikacija osoblja i predavača Instituta za menadžment tijekom programa Internetskog marketinga i brendiranja bila je izuzetno profesionalna i korisna. Osoblje i predavači Instituta uvijek su bili dostupni za pomoć i podršku. Predavači su bili vrhunski stručnjaci u svojim područjima, s bogatim praktičnim iskustvom. Njihovo znanje i stručnost bili su očiti kroz kvalitetu predavanja, praktičnih vježbi i projekata. Svojim profesionalnim pristupom motivirali su nas da postignemo najbolje moguće rezultate.

Koje biste savjete dali budućim polaznicima programa Internetski marketing i brendiranje?

Nemojte se ustručavati upisati ovaj program jer ćete steći bogato iskustvo  upoznati vrhunske predavače od kojim možete jako puno naučiti. Budite aktivni tijekom predavanja i radionica. Postavljajte pitanja, sudjelujte u diskusijama i dijelite svoja razmišljanja s drugima. To će vam pomoći da dublje razumijete gradivo i bolje primijenite naučeno.

Jeste li znali da program Internetski marketing i brendiranje možete upisati putem HZZ Vaučera? Više o iznosu vaučera i uvjetima vaučera pročitajte OVDJE