Marina Buhin Nikolić završila je srednju Veterinarsku školu, no život ju je odveo na drugi put te sada radi u privatnoj tvrtki kao voditeljica administracije i financija.
U slobodno vrijeme strastveno restaurira stari namještaj. Ovaj hobi joj pruža kreativnu slobodu i omogućuje stvaranje jedinstvenih komada s poviješću i karakterom.
Ističe da joj je cilj stalno usavršavanje i primjena stečenih znanja u različitim područjima kako bi se prilagodila izazovima i prilikama u modernom poslovnom okruženju.
Sukladno tome se odlučila upustila u novo obrazovno poglavlje upisom na program Internetskog marketinga i brendiranja na Institutu za menadžment. Ova odluka proizašla je iz njene želje za proširivanjem znanja u dinamičnom području digitalnog marketinga i brendiranja kako bi unaprijedila svoje vještine.
U nastavku saznajte više!
Obzirom da živimo u doba digitalne transformacije, gdje je prisutnost na internetu postala ključna za uspjeh svake organizacije. Shvatila sam da će stručnost u digitalnom marketingu omogućiti da iskoristim prednosti ovog trenda i doprinesem rastu kompanija u digitalnom okruženju. Kao osoba koja teži stalnom profesionalnom razvoju, uvidjela sam da će mi znanja i vještine stečene na ovom programu omogućiti da unaprijedim svoje kompetencije.
Program je obećavao ne samo teorijsko znanje već i praktične vještine kroz rad s alatima i platformama koje su standard u industriji. Ova kombinacija teorije i prakse bila je ključna motivacija.
Nakon završetka programa Internetskog marketinga i brendiranja na Institutu za menadžment, odmah sam počela primjenjivati stečena znanja i alate u svakodnevnom radu. Ovi alati su mi značajno olakšali procese i unaprijedili efikasnost mojih marketinških aktivnosti. Na primjer: Google Analytics – koji je ključan za praćenje i analizu posjetilaca na našim web stranicama. Facebook Ads Manager – omogućava mi kreiranje ciljanih reklamnih kampanja usmjerenih ka našoj ciljnoj grupi.
Stečena znanja i vještine iz programa Internetskog marketinga i brendiranja planiram iskoristiti na nekoliko ključnih načina kako bih unaprijedila poslovne procese i doprinosila daljnjem razvoju naše tvrtke.
Iskustvo tijekom programa Internetskog marketinga i brendiranja na Institutu za menadžment bilo je izuzetno pozitivno. Program je bio dobro strukturiran, s fokusom na praktična znanja i vještine koje su odmah primjenjive u poslovnom okruženju. Izdvojila bih kvalitetu predavača jer su njihova predavanja bila informativna, inspirativna i usmjerena na stvarne primjere iz prakse, što je omogućilo lakše razumijevanje i primjenu naučenog. Program je bio usklađen s najnovijim trendovima i tehnologijama u digitalnom marketingu. Ukupno gledano, program Internetskog marketinga i brendiranja na Institutu za menadžment bio je izuzetno obogaćujuće iskustvo koje je značajno unaprijedilo moje znanje i vještine u području digitalnog marketinga.
Podrška i komunikacija osoblja i predavača Instituta za menadžment tijekom programa Internetskog marketinga i brendiranja bila je izuzetno profesionalna i korisna. Osoblje i predavači Instituta uvijek su bili dostupni za pomoć i podršku. Predavači su bili vrhunski stručnjaci u svojim područjima, s bogatim praktičnim iskustvom. Njihovo znanje i stručnost bili su očiti kroz kvalitetu predavanja, praktičnih vježbi i projekata. Svojim profesionalnim pristupom motivirali su nas da postignemo najbolje moguće rezultate.
Nemojte se ustručavati upisati ovaj program jer ćete steći bogato iskustvo upoznati vrhunske predavače od kojim možete jako puno naučiti. Budite aktivni tijekom predavanja i radionica. Postavljajte pitanja, sudjelujte u diskusijama i dijelite svoja razmišljanja s drugima. To će vam pomoći da dublje razumijete gradivo i bolje primijenite naučeno.
Jeste li znali da program Internetski marketing i brendiranje možete upisati putem HZZ Vaučera? Više o iznosu vaučera i uvjetima vaučera pročitajte OVDJE.