Upoznajte Teu! Tea je ekonomist po zanimanju, a trenutno radi u marketingu za firmu koja se bavi distribucijom javnih natječaja. Slobodno vrijeme provodi čitajući knjige, gledajući dobre filmove ili serije, a voli posjetiti kino, kazalište ili druge zanimljive događaje koje pronađe. Kada uspije uhvatiti više vremena, rado ga koristi za putovanja ili kraće izlete.
U želji za profesionalnim usavršavanjem, Tea je upisala program Internetski marketing i brendiranje na Institutu za menadžment, kako bi dodatno unaprijedila svoje znanje i vještine u području marketinga.
Uspješno ste završili program Internetski marketing i brendiranje na Institutu za menadžment kao najbolji polaznik programa u generaciji 2023./2024. Možete li podijeliti konkretna iskustva koja smatrate najvrijednijima iz vremena provedenog na Institutu za menadžment tijekom programa?
Najvrednija stvar koju sam dobila za vrijeme obrazovanja na Institutu za menadžment su predavači i njihova iskustva koja su nesebično dijelili s nama.
Na programu ste imali priliku izraditi vlastitu web stranicu. Kako ste se pronašli u tome, koju temu ste izabrali?
Da, izrada web stranice bila je vjerojatno moj omiljeni dio. Bila sam oduševljena što sam imala priliku kreirati pravu web stranicu i postaviti alate za praćenje njezine uspješnosti.
Izradila sam web stranicu za prijateljičin novootvoreni frizerski salon s ciljem stvaranja digitalnog prostora koji prenosi atmosferu opuštanja i individualnog pristupa svakom klijentu. Fokus je bio na prezentaciji salona kao mjesta gdje klijenti mogu doživjeti ugodan i personaliziran tretman za njegu i oblikovanje kose.
Jeste li već imali prilike primijeniti naučene strategije i tehnike u svom poslu ili projektima? Ako da, možete li podijeliti konkretan primjer?
Sve što sam naučila na tečaju pomaže mi i danas. Zahvaljujući tečaju, dobila sam priliku raditi ono što volim, a stečeno znanje koristim svakodnevno. Posebno su mi vrijedni savjeti predavača, jer dok neke stvari možemo naučiti iz knjiga, druge se najbolje uče od onih koji imaju dugogodišnje iskustvo.
Kako su Vam predavači i njihov pristup pomogli u usvajanju novih znanja?
Predavače samo mogu pohvaliti – u nijednom trenutku se nisam osjećala neugodno postavljajući brojna pitanja, a na svako sam dobila detaljan odgovor. Svaka tema bila je temeljito obrađena i popraćena primjerima iz prakse, a predavači su uvijek bili dostupni za odgovore na naša pitanja.
Kako biste opisali podršku i komunikaciju osoblja i predavača Instituta tijekom programa?
Podrška tijekom programa bila je na izuzetno visokoj razini – na svaki upit ili nedoumicu dobivala sam odgovor u rekordnom roku. Nikad nije bilo čekanja i sve smo rješavali brzo i učinkovito.
Koje biste savjete dali budućim polaznicima programa Internetski marketing i brendiranje?
Budućim polaznicima savjetovala bih da maksimalno iskoriste priliku koju imaju s vrhunskim predavačima i da pitaju sve što ih zanima. Neka se ne ustručavaju jer je ovo izvrsna prilika za stjecanje znanja od vrhunskih stručnjaka, što možda kasnije neće imati priliku. Također, napravite sve zadatke koji vam budu zadani, jer su tu s razlogom i sigurno će vam kasnije puno pomoći, pogotovo ako planirate ozbiljno raditi u marketingu.
Jeste li znali da program Internetski marketing i brendiranje možete upisati putem HZZ Vaučera? Više o iznosu vaučera i uvjetima vaučera pročitajte OVDJE.