fbpx

Radionica: Radionice o digitalnim alatima i outdoor učenje

Radionica: Radionice o digitalnim alatima i outdoor učenje

Kolegice Vanesa Čižmešija i Patricija Petreković sudjelovale su u Erasmus+ edukacijama ICT and Outdoor learning and teaching i Digital Tools for Managing Projects in Education, organiziranoj od strane Teacher Academy, gdje su usvojile napredne digitalne alate i metode za unapređenje obrazovnog procesa. Ova edukacija obuhvatila je upotrebu različitih ICT alata za upravljanje obrazovnim projektima, integraciju vanjskog učenja te korištenje tehnologija u nastavi na kreativan i učinkovit način.

Među alatima koje su kolegice usavršile, ističu se aplikacije za kreiranje digitalnih učionica, kao što su Google Classroom i Padlet, koji omogućuju jednostavno dijeljenje materijala, organiziranje zadataka i praćenje napretka učenika. Također su se upoznale s alatima poput Kahoot i Quizlet, koji omogućuju interaktivno učenje kroz kvizove i igre, čineći nastavu dinamičnijom i angažiranijom. Osim toga, naučile su kako koristiti platforme poput Trello i Asana za praćenje i upravljanje obrazovnim projektima, što doprinosi boljoj organizaciji i komunikaciji unutar obrazovnih timova. Nakon završetka edukacije, Vanesa i Patricija su organizirale radionice za zaposlenike i sve zainteresirane dionike.

Tijekom radionica, podijelile su stečena iskustva i demonstrirale primjenu ovih alata u svakodnevnoj nastavi i projektima.  U organizaciji IZM, ovi alati su se pokazali korisnima u unapređenju suradnje među učiteljima i mentorima, kao i u vođenju istraživačkih i edukacijskih projekata. Korištenje digitalnih alata kao što su Padlet za zajedničko kreiranje sadržaja i Trello za upravljanje timovima omogućili su efikasniju organizaciju i bolju koordinaciju unutar različitih obrazovnih. Alati kao što su Kahoot i Quizlet primijenjeni su u interaktivnom učenju, čime su potaknuti učenici na veću angažiranost i motivaciju.

Kolegice su time ne samo poboljšale obrazovni proces unutar organizacije, već su i proširile horizonte za daljnji razvoj digitalnih vještina među zaposlenicima i polaznicima, čime su doprinijele unaprjeđenju kvalitete obrazovanja u učilištu.