Pamela Rukavina je po zanimanju ekonomistica. Deset godina se profesionalno bavila tenisom i paralelno stjecala radno iskustvo. Posljednjih godina posvetila se prodaji i komunikaciji.
Prije toga, radila je kao voditeljica restorana, no s dolaskom Covida, pronašla je posao u udruzi za EU fondove gdje se specijalizirala za projekte, web dizajn i kreiranje sadržaja. Sa željom da dodatno obogati svoje znanje, Pamela upisuje program Internetski marketing i brendiranje na Institutu za menadžment te nakon dodatnog usavršavanja na području contenta odlučuje osnovati vlastitu content agenciju – Digital Intentions.
U nastavku pročitajte više o Pamelinom uspjehu!
Postavljanje čvrstih temelja za organizaciju poslovanja bilo je izazovno jer trenutno sve obavljam sama. Prvo sam se morala osloboditi nekih uvjerenja, poput ideje da uvijek moram pružiti maksimum i biti stalno dostupna, i da su emocije više nego dobrodošle. Nakon toga, fokus je bio na organizaciji poslovanja i stvaranju marketinške strategije, koja se i dalje mijenja s novim projektima i ciljevima. Svakodnevno pristupam svemu pažljivo i detaljno, težim dugoročnom uspjehu, svjesna da on ne dolazi preko noći. Tek sam počela i imam namjeru ostati dugo.
Da, završila sam oba programa. Za prvi program motivacija je bila znanje, jer sam prepoznala potrebu u manjim udrugama i organizacijama za osobom koja će se baviti digitalnim marketingom. Prije nego sam upisala program Internetski marketing i brendiranje poslušala sam nekoliko sati ‘Google digitalne garaže’ i nakon nekoliko predavanja jednostavno to je bilo to i upisala sam Vaš program. I ostalo je, kako kažu, povijest.
Što se tiče drugog programa, motivacija je bila dizajniranje web stranice za moju content agenciju i znanje za upravljanjem sadržaja u CMS-u WordPress. Izrada i dizajniranje web stranice nije srž mojeg poslovanja, ali sad znam i to.
Predavači na Institutu za menadžment su divni i iznimno strpljivi. S obzirom na to da nisam znala ništa o izradi stranice u WordPressu, a pogotovo ne o HTML, PHP, CSS i JS kodiranju, primijenila sam gotovo sve znanje koje mi je preneseno u izradu svoje web stranice. Nije bilo lako, jer sam se prvi put suočila s poimanjem kodiranja, ali na jednom predavanju dogodio se klik, i bila sam spremna bez straha izraditi svoju prvu web stranicu. Konkretan doprinos predavača možete pogledati na Digital Intentions web stranici.
Digital Intentions je content agencija koja se fokusira na stvaranje optimiziranog sadržaja za manje organizacije koje žele istaknuti svoj rad, ali nemaju resurse ili vrijeme za to.
Postavljene su tri ciljne skupine, a trenutni naglasak je na internetskom marketingu u sportu. Sukladno tome, agencija pruža usluge planiranja i kreiranja relevantnog sadržaja za promociju sporta, sportskih trenera, klubova i sportskih organizacija koji žele privući nove mlade talente i sponzore u sportske klubove.
To uključuje blog postove, članke, infografike, video materijale, te druge formate prilagođene ciljnoj publici, te analizu ključnih tema i definiranje rasporeda objava. Poseban naglasak je stavljen na kreiranje content strategije i kratkih video uradaka vertikalnog formata. *
Naučila sam da je digitalni marketing većinom testiranje sadržaja, formata i procesa kako bi prenio poruku pravim ljudima na pravom mjestu i na kraju ostvario cilj, da moraš znati svoju ciljnu publiku kako bi napravio bilo kakvu promociju, da ono s čime si uspio jučer ne znači da ćeš uspjeti i sutra, da su content i SEO srž digitalnog marketinga i brendiranja, a ovdje se referiram na organske rezultate. Ova saznanja su početna točka kreiranja content strategije svojoj agenciji i brendu mojih klijenata.
Cijela ideja o osnivanju content marketing agencije potekla je upravo osposobljavanjem na programu Internetskog marketinga i brendiranja. Pružiti oglašavanje bez plaćanja oglasa je ono što me inspirira u radu u agenciji i s klijentima. SEO i skupljanje organskih rezultata putem kvalitetnog sadržaja trebali bi biti dostupni svima. Zato radim samo optimizirani sadržaj, a tehnički SEO još uvijek učim, a naučeno primjenjujem na web stranici svoje agencije.
Mislim da bi svi poduzetnici trebali proći kroz Vaš program Internetski marketing i brendiranje, bez obzira u kojoj branši se nalazili. Ne morate ga nužno vi raditi u svojem poslovanju, ali dužni ste znati barem procese kroz koje se prolazi jer danas je digitalni marketing dio svakog poslovanja. Institut za menadžment ima iznimne predavače koji ne samo da vas podučavaju, već vas i inspiriraju svojim znanjem i iskustvom.
Što se tiče web developmenta i programa Izrada i dizajn web sučelja u WordPressu sve stečeno znanje morate pretočiti u svakodnevni rad. Web development, bilo da ste frontend ili backend programer, važna je stavka digitalnog marketinga. Na edukaciji web developmenta proširila sam horizonte i dublje shvaćanje web stranice, što se pokazalo iznimno važno u kreiranju sadržaja za web. Definitivno se isplatilo naučiti nešto novo, što nikad nisam ni pomišljala da bi mi trebalo. Preporuka: izađite iz zone komfora i naučite nešto sasvim novo.
Da slušaju svoje predavače na Institutu pozorno. Tko zna gdje je vaša inspiracija i u kojem smjeru vas može odvesti, kao što je mene moja?!
Jeste li znali da za programe Internetski marketing i brendiranje i Izrada i dizajn web sučelja u WordPressu možete tražiti vaučer od HZZ-a? Više o iznosu vaučera i uvjetima vaučera pročitajte OVDJE.