Marina je poslom svakodnevno vezana uz marketing hrane i e-marketing. Već 9 godina radi na Agronomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu na Zavodu za marketing u poljoprivredi. Tako u svakodnevnom radu sa studentima i drugim znanstvenicima koristi znanja iz marketinga, ponašanja potrošača i istraživanja tržišta u samoj nastavi, ali i pisanju i provedbi znanstvenih i stručnih projekata.
A privatno… Privatno je veliki zaljubljenik u more i prirodu „Mogla bih satima gledati u more i doslovno živjeti na morskim plodovima“ 🙂
Ljubav prema moru kod Marine prisutna je od malih nogu, iako je dijete s kopna. Ipak, posebno se pojačala za vrijeme studija kada bi svaku veljaču nakon zimskih rokova pobjegla na more.
To je bila neka vrsta terapije i punjenja baterije za mene. Višesatne šetnje uz more, sunce, morska sol, pa čak i vjetar punili su moje baterije.
A onda je na zadnjoj godini studija u moj život „ušetao“ jedan dalmatinac koji je tada studirao smjer ribarstvo i koji je tu vezu s morem učinio još jačom. Tako je postepeno kroz zajednički život stvorena i navika učestale konzumacije ribe. Kako je suprug neko vrijeme živio i u Norveškoj, tamo smo redovito konzumirali bakalar i losos (kada bih ja bila u posjeti) . Cijena ribe je tamo zaista pristupačnija u odnosu na druge prehrambene namirnice.
Marina je na Institutu za menadžment upisala program Specijalist za Internet marketing i prodaju kako bi za vrijeme trajanja programa praktično koristila stečena znanja – ideja o „Ribljoj priči“ došla je spontano!
Ideja je došla spontano. Kako sam upisala program Specijalist za Internet marketing i prodaju, željela sam već za vrijeme trajanja programa praktično koristiti stečena znanja. Kako sam u to vrijeme objavila znanstveni rad kojim smo utvrdili da Hrvati jedu malo ribe i da nemamo baš znanja o kupovini i pripremi ribe, bilo je logično (uz supruga sa završenim smjerom ribarstvo) pokrenuti edukativni blog.
Tako smo suprug i ja pokrenuli blog Riblja priča prije sada već tri godine. To je zapravo priča o tome kako je konzumacija ribe (ali i ostalih morskih plodova) izuzetna važna za naše zdravlje (fizičko i psihičko) i kako kupovina ribe i priprema jela od ribe nije tako komplicirana kako mnogi misle.
Želja Marine i Filipa bila je povećati svijest ljudi o važnosti konzumacije ribe, naučiti ih pripremati jela od ribe i općenito educirati o ribarstvu.
Imamo još mnogo želja i planova za budućnost, ali ostavit ćemo nešto i kao iznenađenje svima koji nas prate.
Program Instituta za menadžment mi je jako puno pomogao. Predavači su zaista odlični. Kako radim kao nastavnik na fakultetu, znam što znači dobar predavač i imala sam velika očekivanja, a ovdje su zaista baš svi bili za čistu peticu. Izuzetno stručni, komunikativni, stvaraju ugodnu radnu atmosferu i znaju svoj posao. Ono što me najviše oduševilo (a što nama na fakultetu često nedostaje) jest njihovo iskustvo iz prakse. Predavači su totalno „u trendu“ i stekla sam baš puno konkretnih znanja, npr. kreiranje Google Ads, Facebook oglasa, kreiranje web stranice, stvaranje kvalitetnog sadržaja za instagram, facebook, web stranicu.
Zapravo da nije bilo programa Instituta, ne bi bilo ni Riblje priče.
Ovaj program mi je dodatno pomogao u osuvremenjavanju nastavnog sadržaja za neke predmete koje predajem na fakultetu (npr. E-marketing u agrobiznisu), što su studenti objeručke prihvatili.
Marini se svidjelo što je imala konkretne zadaće i zadatke na samim predavanja, sve što je učila kroz teoriju odmah je isprobala kroz praktični rad!
Na programu mi se najviše svidjelo to što smo imali konkretne zadaće i zadatke na samim predavanjima. Sve što smo učili kroz teoriju odmah smo isprobali kroz praktičan rad. Primjerice, ako smo govorili da je važno kreirati zanimljiv oglas, onda smo imali zadatak (u timu ili samostalno) kreirati oglas za svoju ili imaginarnu kompaniju i odmah smo prodiskutirali taj oglas. Za blog Riblja priča iskoristila sam sve naučeno, od važnosti kreiranja prepoznatljivog loga, preko prednosti sažimanja slika pri postavljanju na web stranicu, do toga da planiram objave na Facebooku i Instagramu, da pokušavam uvijek kreirati zanimljiv i edukativan sadržaj. Naučila sam i o važnosti kreiranja sadržaja koji će pratiteljima pokazati da si ti ekspert u tom području, da ti vjeruju itd.
Sveukupno, program i predavači su bili toliko zanimljivi da mi nije teško palo ni to što su predavanja bila petkom navečer i subotom ujutro.
Zašto je konzumacija ribe važna?
Konzumacija ribe je jako važna za sve nas. Ako jedemo ribu barem 2x tjedno:
Zanimljivo je da neki istraživači tvrde da muškarci koji jedu ribu svaki drugi dan imaju zdravije i kvalitetnije spermije.
Važno je za napomenuti da i bijela i plava riba obiluju bjelančevinama, vitaminima B3, B12, D i A, mineralima kalcija, željeza, cinka, kalija, masnih kiselina poznatih kao Omega 3 koje organizam ne može sam sintetizirati nego ih moramo unijeti hranom.
Dovoljno razloga da odmah skočite u ribarnicu i opskrbite se ribom, zar ne?
Moja topla preporuka za sve koje zanima digitalni marketing je da upišete ovaj program jer ćete osim konkretnog teorijskog, ali što je važnije i praktičnog znanja, steći super prijatelje s kojima ćete i kasnije dijeliti nova znanja iz e-marketinga, ali i privatne životne radosti.
Riblja priča pliva i dalje, što možemo očekivati u budućnosti, kuha li se neko iznenađenje?
Riblja priča nikada ne spava pa tako uskoro na hrvatsko tržište stiže super cool 100% hrvatski proizvod, jedna edukativna igra kojom će djeca (i svi koji se tako osjećaju jer je igra za 3-103) naučiti više o najznačajnijim morskim plodovima u Jadranu, a ujedno kroz igru vježbati pamćenje i koncentraciju uz super zanimljiv dizajn i ilustracije hrvatskog ilustratora. Zato stay tuned i prati riblju priču. 🙂
Nastavljamo s objavom recepata za jela od ribe, kao i edukativnih članaka o važnosti konzumacije ribe.
https://www.facebook.com/ribljaprica/
https://www.instagram.com/riblja.prica/