Poznato je da se poduzetnikom postaje iz osnovna dva razloga: iz uočene prilike (kada nešto nedostaje na tržištu ili kada uočimo neki novi trend koji pruža mogućnosti za inovativno poduzetničko djelovanje), ili uslijed nedostatka drugih opcija (nezadovoljstvo ili zasićenost postojećim poslom, nemogućnost napredovanja na sadašnjem poslu, mogućnost ostanka bez posla).
U intenzivnom i radioničkom interaktivnom programu, uz mentorsko vođenje iskusnih trenera koji dolaze iz poslovnog sektora, imat će priliku testirati svoje ideje i rješenja te ih propitati iz različitih kutova, područja stručnosti i situacija. Intenzivnim promišljanjima o svim aspektima problema koji se pokušava riješiti na poduzetnički način, korištenjem kreativnih tehnika za razradu ideja, te njihovom raščlambom dolazi se do velikog broja mogućnosti stvaranja jedinstvenih poslovnih modela.
Testiranjem različitih pristupa i strategija, te primjernom suvremenih, testiranih alata, polaznici se pripremaju za vođenje dinamičnih poslovnih pothvata u različitim uvjetima. Nedavne radikalne promjene u poslovanju, izazvane epidemijom koronavirusa, ukazale su na važnost fleksibilnih poslovnih modela, te brzine prilagođavanja novim uvjetima poslovanja.
Program za Voditelje/ice poslovanja u malom poduzetništvu nudi koncentrirani, sažeti uvid u najvažnije aspekte suvremenih poslovnih znanja, vještina i koncepata te osnažuje polaznike/ce za poduzetničko djelovanje.
Nadalje, ovaj program je izuzetno koristan i onima koji u ovom trenutku nemaju ideju ili nemaju želju/potrebu za poduzetničkim djelovanjem, ali žele biti spremni i osposobljeni za moguće situacije u kojima će morati sami stvoriti svoju poslovnu/poduzetničku mogućnost.
Polaznici ranijih generacija su tijekom programa razvijali različite poduzetničke ideje – od pretvaranja svojih hobija u poduzetničke pothvate, preko realiziranja svojih inovativnih ideja, razvijanja pothvata na temelju iskustva u postojećim poduzećima koja su propuštala neiskorištene prilike ili dopunu asortimana proizvoda i usluga onima koji nedostaju na tržištu, pa do internog poduzetništva i rasta/razvoja postojećih pothvata testiranjem mogućnosti licenciranja ili franšize.
Gotovo svi projekti su imali komponente kreativnog rješavanja problema, te uvodili inovativne elemente (za diferencijaciju od konkurencije), te koristili mogućnost dodavanja komponente šireg društvenog utjecaja kroz svoj poduzetnički pothvat.
Više informacija o programu možete saznati OVDJE