Obožavate pisati tekstove različitih formi i oduvijek ste imali želju to raditi profesionalno?
U nastavku možete pročitati priču naše polaznice Andreje Šubat koja je odlučila upisati program Copywriter i pokrenula projekt Pisana Ulica te ostvarila svoj san 🙂
Kako se naša polaznica Andreja odlučila na ovaj pothvat, što je bilo presudno i zašto baš naziv Pisana Ulica ?
Kreativnim pisanjem bavim se cijeli svoj život. Još kao malu djevojčicu, u školskim danima, mogli ste me vidjeti kako nosim svoje bilježnice, prepisujem nešto u njih iz knjiga, zapisujem svoja malena razmišljanja. Dječja mašta može svašta, u njoj sam uvijek bila odrasla „spisateljica“ pa bih rekla da me upravo ta mašta „utjelovila“ u ono što sam danas. Znamo svi da biti poduzetnica – nije lako, no duboko u sebi znala sam da se snovi ostvaruju i da ću jednim malim korakom biti bliže da ostvarim svoj.
PisanaUlica.hr nastala je kao odgovor na mnoge poslovne nedoumice i frustracije koje su se vagale u meni. Htjela sam u poslu sudjelovati svim srcem, s kompletnim idejama iskreiranim u mojoj radionici, zajedno s klijentima.
Dugo sam razmišljala o nazivu i imala sam raznih ideja. No, kako volim da sve što radim ima neki moj završni dodir, odnosno dio mene, tako Pisana Ulica ima puno dublje značenje od ovog prividnog. Ona govori o jedinstvenosti, povjerenju, dobroj organizaciji i još boljem dijalogu!
Na pitanje kako je reagirala okolina na ideju odgovara sljedeće.
U svemu, najveću podršku imam u svom suprugu. Usudila bih se reći kako bi kod mene sve išlo puno sporije kad je riječ o odvažnim koracima. On je taj koji mi daje vjetar u leđa, pažljivo pokriva moje propuste i govori prave riječi onda kad sam na dobrom putu da odustanem. Tako je bilo i ovog puta. Uz prijatelje i obitelj, koji prepoznaju moje vrijednosti i podržavaju ono što radim, on zasigurno prednjači.
Zašto baš program Copywriter na Institutu za menadžment?
Institut za menadžment nudio je cjeloviti program i edukaciju za Copywritera te je nedvojbeno bio moj prvi i jedini izbor edukacije. S obzirom na to da je vodeću palicu u predavanjima preuzeo Boris Belak, majstor copywritinga, mojoj sreći nije bilo kraja. Znala sam da ću nakon edukacije izaći spremna za rad i tržište, no usprkos tome premašena su sva moja očekivanja. Predavač je dao sve od sebe kako bi nam prenio svoje znanje i iskustvo, a vjerujem da je u tome i uspio. Znanje koje sam usvojila bilo je velika odskočna daska za mene i moj budući posao, što vidim i u praksi.
Najvažnija rečenica koju sam čula od Borisa bila je:
„Kad vam netko vrati tekst na doradu ili izmjenu – ne shvaćajte to osobno.“.
Ta izjava mi je potpuno promijenila perspektivu pisanja za klijenta, jer posao je posao, koliko god ja svaku svoju rečenicu gledala „osobno“. Dobra kritika od čitatelja je, ne samo dobra, već i nužna kako bismo napredovali i usavršavali se. Boris Belak nas je u tome uistinu dobro istrenirao (smijeh), svaki praktični zadatak prošao je njegovu stručnu i pažnje vrijednu kritiku.
Ako netko ima bilo kakve dvojbe, slobodno neka me osobno kontaktira i ja ću rado podijeliti detaljnije svoje iskustvo.
Zanimalo nas je da li je Andreja ima neki oblik opuštanja 🙂
Kad ne pišem onda čitam, u većini slučajeva par knjiga odjednom i to je ono što me opušta. Pisanje zna biti iscrpljujuće i zahtjevno, osobito ako se dugo vremena ne odmorim. Tada gledam kako pobjeći negdje, makar samo i na par sati. Usput nešto i napišem 🙂 Uz to što radim ovaj posao, imamo i jednog slatkog četverogodišnjaka koji zahtjeva našu punu pažnju pa pokušavam žonglirati s ulogom poduzetnice i najbolje mame na svijetu, nekad uspješno, a nekad baš i ne – no, i to je u redu. Također, volim pomagati i prijateljima kad im „zapne“ negdje na društvenim mrežama ili trebaju hitno nekakav mail sastaviti. Često dobijem poruku: „’ajde samo baci oko štima li sve“. Mogu vam reći da zaista uživam u tome.
Nadamo se da vas je priča naše drage Andreje na trenutak ohrabrila i inspirirala, podržite je na Instagramu OVDJE ili Facebook stranici OVDJE
Na programu Copywriter iz prve ćemo vam ruke otkriti na što je važno paziti prilikom pisanja tekstova za web. Naučit ćemo vas kako zavesti ciljanu publiku da što duže ostane na web stranici i kako je namamiti da klika po vama važnim gumbima, što će dovesti do povećanja prodaje. Naši predavači podijelit će s vama primjere iz svakodnevne prakse sa svojim klijentima i skrenuti vam pozornost na najbolje primjere.