Katarina Novosel, prvostupnica ekonomije s bogatim iskustvom u računovodstvu paralelno balansira između dva posla, u jutarnjim satima radi kao knjigovođa a popodneva su rezervirana za vlastiti obrt VIRTUALISH – tada Katarina preuzima ulogu virtualnog administrativnog asistenta.
Slobodno vrijeme koristi za čitanje knjiga na temu osobnog razvoja koje čine život boljim i ljepšim. Iako je prije 11 godina završila preddiplomski studij marketinga, kako bi bila u korak s vremenom odlučila je upisati edukaciju za Internetski marketing i brendiranje na Institutu za menadžment.
U nastavku pročitajte intervju o pomicanju vlastitih granica i neprestanom napretku.
Radim kao knjigovođa u privatnom poduzeću koje se bavi prodajom građevinskog materijala, a radni zadaci su mi se proširili i na područje ljudskih resursa. Istovremeno, u popodnevnim satima posvećujem se klijentima i obrtu VIRTUALISH kojeg sam otvorila prije skoro godinu dana. U VIRTUALISH-u se bavim pružanjem administrativnih, kadrovskih i knjigovodstvenih usluga mikro, malim i srednjim poduzećima i obrtima.
Usluge virtualnih asistenata sve su traženije među hrvatskim poduzetnicima što znači da shvaćaju vrijednost naše podrške.
Cilj je skinuti administrativni teret s leđa prezaposlenih poduzetnika koji su u vječnom traženju balansa između privatnog i poslovnog života.
Internet marketing je sveprisutan i nezaobilazan dio svakog biznisa pa je poželjno znati barem osnove. Iako sam prije 11 godina završila preddiplomski studij marketinga, u to vrijeme sve se svodilo na teoriju, a internet marketing kakvog danas poznajemo nije postojao. Kad sam pokrenula poslovanje htjela sam naučiti izraditi newsletter, pokrenuti jednostavnu web stranicu i pisati blog. Upis edukacije Internetskog marketinga bio je sljedeći logičan korak.
Web stranica je tek ugledala svjetlo dana i još uvijek je dorađujem. Za početak mi je bilo najbitnije da potencijalnim klijentima pružim osnovne informacije o poslu kojim se bavim te ponudi i cijenama usluga koje nudim.
Poslovanje sam krenula graditi polako, uz primarni posao tako da bez pritiska ostvarujem rezultate.
Uživam u procesu razvoja poslovanja, učenju novih stvari, upoznavanju ljudi i pomicanju svojih granica. Učim biti poduzetnica, a ne samo zaposlenica.
Vaš program idealan je za rad na vlastitom projektu ili poslovanju.
Institut za menadžment je ispunio sve kriterije i završetkom edukacije mogu reći da sam zadovoljna konačnim ishodom, cjelokupnom organizacijom, predavačima i kolegama polaznicima.
Borisova predavanja su bila genijalna. Čak i ako ne volite prodaju, nakon njegovih predavanja ćete ju zavoljeti jer kod njega nema puno teorije već primjera iz prakse i konkretnih situacije iz svijeta biznisa.
Imali smo zadatak osmisliti prodajni plan za svoje poslovanje što se pokazalo kao idealnom prilikom da svoj postojeći, sažeti prodajni plan koji sam radila prošle godine unaprijedim. Zagrizla sam i napisala plan od 10 stranica za 7 sati. Na sljedećem predavanju sam prezentirala svoj rad i dobila feedback predavača što mi je uvelike pomoglo. Za oko mi je zapeo i CRM koji planiram uvesti u svoje poslovanje jer je alat koji olakšava život.
Budućim polaznicima savjetujem da aktivno sudjeluju u nastavi i pišu zadaće jer će tako izvući maksimum iz edukacije. Za Internet marketing i brendiranje poželjno je da odmah na početku izaberu ideju ili projekt oko kojeg će graditi svoju marketinšku priču.
Bit će izazovno uz redovan posao i svakodnevne obveze, ali trud se isplati. Edukacija će vam pružiti onoliko koliko truda vi uložite u nju!
Ako i Vama trebaju usluge virtualne administrativne asistentice javite se Katarini putem emaila
katarina.novosel@virtualish.hr ili na broj: +385 95 861 0531.