Ulaganje u online oglašavanje iz godine u godinu raste, kako u Hrvatskoj, tako i u cijelom svijetu. Tvrtke i marketinške agencije shvatile su da više nije dovoljno imati web stranicu i biti prisutan na društvenim mrežama, treba ozbiljno shvatiti mogućnosti koje su pred nama, zasukati rukave i biti bolji od konkurencije.
Otkako je digitalno okruženje prešlo iz nečeg novog i stranog u ono poznato i sveprisutno, marketing i prodaja dobili su novi kanal za rad. Time je, naravno, stvorena i potreba za educiranim kadrom koji će redovito pratiti trendove u poslovanju i konstantno se usavršavati jer samo je promjena stalna.
Zahvaljujući alatima i tehnikama, kao što su Google Ads i Google Analytics, danas se vaše usluge i proizvode može prezentirati onim osobama koje za njih imaju interes, dakle, vašoj ciljnoj skupini, uz pažljivo optimiziran budžet.
Važno je, osim proizvoda i usluga, predstavljati i sebe te potencijalnim kupcima dati razlog da odaberu baš vas. Pokažite zašto radite to što radite i kako to radite, koliko se angažirate, dajte svojim proizvodima vrijednost, ne skrivajte emocije.
To je ono na što kupci danas obraćaju pažnju, a imati osobu koja će takve sadržaje moći prepoznati i ponuditi, iznimno je važno. Sve su to informacije i podaci koje treba znati iščitavati i pravilno koristiti s ciljem povećanja prodaje, izgradnje povjerenja i povezivanja s kupcima. To je zahtjevan posao za koji svaka tvrtka koja želi uspjeti na tržištu treba imati educiranog stručnjaka.
Na Institutu za menadžment osmislili smo program Specijalist za internet marketing i prodaju na kojem ćete iz prve ruke od stručnjaka iz prakse dobiti znanja i vještine potrebne za kvalitetno internetsko poslovanje, a kroz projektno učenje saznat ćete i ključne alate za uspješnu internetsku prodaju.
Ukratko, upoznati ćemo vas sa svim kanalima digitalnog marketinga te uz teorijski i praktični miks nastave naučiti čemu oni služe. Veliki naglasak stavljamo na praktični dio tako da ćete imati priliku odabrati projekt na kojem ćete raditi do kraja programa.
Upravo na odabranom projektu učit ćete i vježbati pisati sadržaj i optimizirati sadržaj za web, izraditi Google Ads, Facebook ili newsletter kampanju u Mailchimpu. Da bi mogli pratiti rezultate, Vaše ili tvrtke za koju radite naučiti ćete čitati rezultate svih navedenih kampanja kako biste ih mogli što bolje optimizirati troškove oglašavanja.
Ako želite naučiti kako podići prodaju, ovo je program za vas.