fbpx

Debatni klub EFZG: Institut za menadžment stipendira najuspješnijeg polaznika Govorničke škole i omogućuje nastavak obrazovanja u okviru jednog od svojih prestižnih programa

Debatni klub EFZG: Institut za menadžment stipendira najuspješnijeg polaznika Govorničke škole i omogućuje nastavak obrazovanja u okviru jednog od svojih prestižnih programa

Svjesni činjenice kako danas nije dovoljno samo završiti redovno obrazovanje, već se od studenata očekuje mnogo, mnogo više, nekoliko hrabrih i izuzetno motiviranih studenata odlučilo je osnovati udrugu koja bi svim studentima Ekonomskog fakulteta u Zagrebu pružila dodatnu vrijednost i konkurentnost na zasićenom tržištu rada.

Zahvaljujući svojim brojnim projektima te trudom i zalaganjem pojedinaca, udruga Debatni klub EFZG danas je jedna od prepoznatljivih studentskih udruga. U sklopu udruge djeluje 50 proaktivnih mladih ljudi, a kroz razgovor s jednim od članova otkrivamo koja je svrha udruge, što je to Govornička škola i koja je uloga Instituta za menadžment u svemu tome.

Objasnite našim čitateljima što je Debatni klub Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i koja je njegova uloga?

Debatni klub Ekonomskog fakulteta u Zagrebu je neprofitna, apolitična i nevladina udruga koja za studente organizira projekte, seminare i konferencije sa svrhom stjecanja neformalnog znanja iz područja govorništva i javnog nastupa. Cilj udruge je potaknuti studente na raspravu o aktualnim gospodarskim, socijalnim i političkim temama te ojačati kulturu dijaloga među mladima.

Što vas je motiviralo da osnujete Debatni klub EFZG?

Debatni klub osnovali smo, sada već davne, 2014. godine sa svrhom pružanja dodatne vrijednosti fakultetskom obrazovanju. Željeli smo studentima zagrebačkog sveučilišta pružiti platformu preko koje mogu razviti vještine, umrežiti se s ljudima iz različitih područja i pripremiti na razne izazove u poslovnom svijetu.

U suštini, riječ je o okupljanju perspektivnih mladih ljudi koji svojim trudom, radom i međusobnom suradnjom teže nekom višem cilju; žele se profilirati, zabaviti i nešto naučiti, a kolegama pružiti dodatan sadržaj u obliku neformalnih edukacija.

Prema dosadašnjem iskustvu, prepoznaju li studenti vrijednost koju nudi Debatni klub  EFZG? Odazivaju li se redovito na debate i radionice ili ih zaobilaze u širokom luku?

U globalu, studenti prepoznaju naš trud i rad. Naši poznatiji, redoviti projekti iz godine u godinu postaju sve veći i posjećeniji. Smatramo kako je ključno ostati relevantan te težiti inovacijama, kako u postojećim projektima, tako i u novim projektima i radionicama. Nažalost, ponekad je teško zadržati pozornost studenata koji su ionako preokupirani učenjem.

Također, uslijed pandemije koronavirusa morali smo odgoditi dio programa za narednu godinu, smanjiti obujam projekata te promijeniti oblik u kojem se oni provode. S obzirom na to da online projekti nisu toliko privlačni kao oni uživo, suočeni smo s naglim padom interesa publike. Studentima je dosta online komunikacije te su spremni ponovno iskusiti atmosferu događaja lice u lice.

Smatrate li da su današnji studenti proaktivniji u odnosu na studente prijašnjih godina?

Smatram da su današnji studenti proaktivniji no ikad, kako sa strane članova udruge, tako i sa strane sudionika naših projekata. Poslodavci iznimno cijene studente koji se uz redovnu nastavu dodatno educiraju. Svaka konferencija, radionica ili seminar upisan u životopis poslodavcu predstavlja veliki plus. Upravo se zbog toga studenti trude dodatno „izbrusiti“ na sve moguće načine. Tržište rada postaje sve zahtjevnije te zauzvrat tjera studente da se aktiviraju i razmišljaju dugoročno. Članstvo i aktivno sudjelovanje u djelovanju udruge predstavlja nešto drugačiji oblik kontinuirane edukacije.

Institut za menadžment ove je godine ponovno bio zlatni sponzor Govorničke škole koju svake godine organizirate u Crikvenici. Objasnite našim čitateljima koja je uloga Govorničke škole, a koja uloga Instituta za menadžment kao sponzora.

Cilj Govorničke škole je pripremiti studente za kvalitetniju svakodnevnu i poslovnu komunikaciju, samostalno i uvjerljivo prezentiranje, oslobađanje straha od javnog nastupa te kritičko procjenjivanje. Institut za Menadžment, kao jedan od najvećih pokrovitelja projekta, najuspješnijem polazniku Govorničke škole osigurava nastavak svog karijernog puta stipendirajući ga jednim od svojih prestižnih programa.

Konkretno, riječ je o edukaciji iz područja digitalnog marketinga i prodaje u trajanju od 40 sati gdje polaznik od stručnjaka iz prakse ima prilike naučiti specifičnosti oglašavanja na društvenim mrežama, pisati tekstove za web te upravljati odnosima s kupcima. Institut za menadžment je zapravo našim sudionicima “šlag na torti” te održava razinu motivacije, kompetitivnosti i truda na stabilnoj razini tijekom cijelog trajanja konferencije.

Koliko ste zadovoljni predavačima s Instituta za menadžment?

Iznimno nam je drago što je ovogodišnji predstavnik IZM-a bila ravnateljica Tajana Pernar koja je polaznicima zadnjeg dana konferencije na okruglom stolu vrlo opširno i stručno približila kako je COVID-19 promijenio svijet u kontekstu komunikacije i poslovanja. Zbog spremnosti na suradnju i vještine kojom je odgovarala na pitanja publike, a  kojih je bilo zaista mnogo, mi kao organizacija, ali i ostali sudionici, vrlo smo zadovoljni Tajanom kao jednom od sugovornika Govorničke škole 2021.

Što biste poručili budućim studentima Ekonomskog fakulteta Zagreb?

Budućim studentima Ekonomskog fakulteta poručili bismo da iskoriste sve prilike koje im se nude. Nalazite se u vremenu u kojemu se presudno istaknuti, biti ispred drugih, znati više i opširnije. Studentske udruge predstavljaju odličan izvor informacija i znanja, osiguravaju sigurno mjesto za osobni razvoj i nude prilagođen i pomno odabran oblik edukacije.

Članstvo u studentskoj udruzi mnogima je promijenilo perspektivu na studiranje i koje su stvarne, naizgled skrivene, vrijednosti studiranja. Stoga, toplo preporučujemo članstvo u studentskoj udruzi svima koji od studiranja žele više. Informirajte se, angažirajte, umrežite, gradite i budite najbolja verzija sebe.