Nada Kožul specifična je polaznica programa Instituta za menadžment. Čak dva programa pohađala je u izazovnom razdoblju, kada je epidemija bolesti COVID-19 bila tek „na početku“ pa su se razni sektori morali prilagoditi novonastaloj situaciji. “Velik dio nastave odvio se u online okruženju, no kvaliteta je bila na visokoj razini”, govori nam Nada.
Osim što je završila program Voditelj za izradu i provedbu EU projekata, Nada je svoje dugogodišnje znanje upotpunila pohađanjem Projektne akademije. Kakvi su njezini dojmovi, što joj se posebno svidjelo i koliko joj sudjelovanje na programu koristi u radu, pročitajte u nastavku.
Moja kolegica završila je obuku za Voditeljicu ureda na Institutu. Naglasila je visoku profesionalnost kako predavača tako i ostalog podržavajućeg osoblja. Također, stekla je znanje koje joj pomaže u djelotvornom obavljanju obveza na radnom mjestu pa sam i ja odlučila pohađati program nakon što sam detaljnije pregledala što Institut sve nudi.
Prvo moram naglasiti da je moje iskustvo bilo prilično specifično jer sam na program Voditeljice za izradu i provedbu EU projekata došla s više od deset godina iskustva u tom području i sa značajnim praktičnim znanjem. Usprkos tomu, a naročito na Projektnoj akademiji, otkrila sam da još imam puno toga za naučiti i u teoretskom dijelu i u dijelu alata koje mogu koristiti u svakodnevnom radu. Ponekad je i moja uloga iskusne voditeljice projekata bila katalizator da u grupi lakše definiramo i uspješno izvršavamo zadatke i zadaće koje smo dobivali.
Mogućnost razmjene znanja i iskustva s kolegicama iz različitih organizacija i tvrtki bila je odlična prilika da se dodatno prošire profesionalne veze i znanja.
Iako mi je puno toga što se obrađivalo na predavanjima bilo poznato, ono što mi je u svakom slučaju nedostajalo bio je čvrsti teorijski okvir koji značajno olakšava pripremu i provedbu projekata. Upravo to sam dobila pohađajući kolegij za Voditeljicu izrade i provedbe EU projekata. Nadalje, na Projektnoj akademiji dobila sam priliku upoznati se sa složenijim alatima koji se mogu koristiti kod vođenja projekata (npr. kritični put, scrum vođenje itd.), a koje sam nastavila koristiti u svom svakodnevnom radu, osobito u slučajevima kada paralelno moram voditi više projekata i brinuti se o pravilnoj raspodjeli i uporabi resursa.
O predavačima i zaposlenicima Instituta mogu reći samo sve najbolje, od jasnoće predavanja, puno praktičnog rada, otvorenosti za pitanja i diskusiju do pravovremenih informacijama o načinu održavanja nastave. Sve je bilo uređeno na način da se nama polaznicima maksimalno olakša pohađanje predavanja, ali da se istovremeno ne izgubi fokus na stjecanje znanja i praktičnih vještina.
Pa s obzirom na to da je moje pohađanje Instituta počelo prije dvije godine, onda se ono u velikoj mjeri odvijalo u okruženju epidemije COVID-19 tako da je naravno to nešto što pamtim na prvu ruku – kako smo bili prisiljeni prijeći na online edukaciju, a da pri tome kvaliteta predavanja nije opala te da se osoblje Instituta jako brzo pobrinulo da možemo nastaviti pohađati edukaciju.
Grupa ljudi koju sam upoznala na edukaciji i dalje je grupa na koju se mogu osloniti ako trebam pomoć ili kontakt što mislim da je od izuzetne važnosti!