Zrinka Kirin ima 36 godina i pravnica je po struci. Pet godina radila je u odvjetništvu, a posljednjih devet godina radi u pravnoj službi sindikata. Kroz kolektivne pregovore i socijalni dijalog s poslodavcima, Zrinka radi na poboljšanju položaja radnika i osiguravanju stabilnog poslovanja.
Ističe kako joj je program pomogao da bolje razumije izazove zaposlenika ljudskih potencijala te zajedno s poslodavcima radi na motiviranju radnika, smanjenju fluktuacije i povećanju angažmana.
Majka je dva dječaka i supruga, te slobodno vrijeme obožava provoditi na izletima s obitelji, na putovanjima, boravkom u prirodi, te nastoji odvojiti vrijeme i za plivanje ili kućnu verziju pilatesa. Ističe kako i veliki dio vremena posvećuje i radu sa starijim sinom koji ima poremećaj iz spektra autizma. Ujedno sudjeluje u aktivnostima udruge Debra – djeca leptiri, čiji član je njezin mlađi sin, koji boluje od težeg oblika te kožne bolesti. Velika potpora u svemu što radi je suprug Ivan.
Saznajte više o Zrinki i njezinim iskustva sa programa usavršavanja Voditelj ljudskih potencijala.
Za ovaj sam se program odlučila nakon pomnog probira i usporedbi IZM-a s drugim institucijama koje organiziraju edukacije iz područja upravljanja ljudskim potencijalima. Ono što je bilo presudno za odabir baš Instituta za menadžment je činjenica da se cijelo vrijeme kroz trajanje programa radi na projektnom zadatku koji omogućuje stjecanje praktičnih znanja i vještina iz ovog programa. To je ono što mi se najviše svidjelo i što je, po mom mišljenju, najveća vrijednost ovog programa.
Program je uglavnom pokrio širok raspon cjelina iz područja ljudskih potencijala, no najviše mi se svidjelo područje upravljanja radnim učinkom i upravljanje angažiranošću radnika.
Ravnoteža između teorijskog znanja i praktičnih primjera u ovom programu je, po meni, optimalna. Uvodni dio programa je uglavnom posvećen teoriji, no kasniji dijelovi (npr. onboarding i mentorstvo, zapošljavanja i selekcija te upravljanje radnim učinkom) obiluju praktičnim primjerima, vježbama, radionicama i slično.
Zadaci i vježbe iz tih praktičnih primjera prate projektni rad na kojem sudjeluju polaznici u grupama. Konkretno, grupa u kojoj sam ja sudjelovala bavila se osmišljavanjem i kreiranjem svih najbitnijih ciklusa ljudskih potencijala za jedan hotel koji smo nazvali ZAMAK d.o.o.
Taj naš ZAMAK d.o.o. spoj je modernog hotela i tradicije te se od ostalih sličnih pružatelja usluga razlikovao po tome što organizira razne radionice za umjetnike i sve one goste koji se žele okušati u slikarstvu, lončarstvu i sličnim aktivnostima. Bilo je jako izazovno i zanimljivo „posložiti“ cijelu takvu organizaciju: od slogana, vizuala, misije i vizije kompanije, temeljnih vrijednosti, broja radnika, sistematizacije radnih mjesta, ugovora o radu, pravilnika o radu, utvrđivanja raspona plaća i razrade bonus sheme, kreiranja i osmišljavanja oglasa za posao, pitanja za intervju, zatim utvrđivanja obrasca u onboarding procesu, implementacije praćenja učinkovitosti radnika i još mnoštvo drugih stvari kojima se ovladava u ovom programu.
Predavači imaju zaista bogato iskustvo u HR-u te nesebično dijele sva svoja i pozitivna i negativna iskustva rada u tom polju. Upravo to realistično prikazivanje izazova s kojima su se susretali je jedan od najvećih benefita predavanja.
Većina predavača je zaista pasionirana radom u ovom području, kao i predavanjem na Institutu za menadžment, tako da su u svom radu ostavili vrlo pozitivan dojam na nas polaznike. Naravno da ima onih koji su strastveniji od ostalih, a posebno bih izdvojila voditelja kolegija gdina. Blajića, gđu. Ivanu Dragić Topić, gđu. Adrianu Soptu i gdina. Tomislava Ivezića.
Pročitajte intervju sa voditeljem kolegija Branimirom Blajićem OVDJE.
Budućim polaznicima bih savjetovala da se svakako opredijele za ovaj program, jer će steći puno praktičnih znanja i upoznati se s puno alata koji će im pomoći da svoje karijere izgrade u HR-u ili da obogate svoje postojeće karijere.